Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähtitaivas talon yllä, kannattaako katsoa?

Vierailija
19.01.2015 |

Tuli siis eilen ykköseltä, tänään näköjään uusintana.

 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa. Alussa vaikutti tönköltä ja vähän sekavalta mutta parani nopeasti. 

 

Hieman häiritsivät jotkin epätarkkuudet kielenkäytössä, mm. 70-luvulla sana "mieletön" ei ollut positiivinen kehusana eikä 40-luvulla vielä ollut tapana toivottaa hyvää päivänjatkoa. Muuten oli ihan kiva ja tunnelmaltaan viehättävä pieni elokuva. 

Vierailija
2/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin, sitä mietin, että Salla ei olisi enää kovin nuori jos on syntynyt esim 60-70 luvun vaihteessa. Että mitä vuotta mentiin siinä nykyajassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin, kannattaa katsoa.

Vierailija
4/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä sen sinne täydelle boksille sitten vielä yritän mahduttaa :)

Vierailija
5/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei näy, taivas on pilvessä ja muutenkin valosaaste häiritsee. :(

Vierailija
6/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 16:58"]

Meillä ei näy, taivas on pilvessä ja muutenkin valosaaste häiritsee. :(

[/quote]

http://areena.yle.fi/tv/2437648

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä, harvoin tykkään suomalaisistA leffoista, mutta kyllä liimauduin sohvaan. Jäi tiedon halu, että miten noille ihmisille kävi!

Vierailija
8/8 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana, parhaita suomalaisia jonka olen nähnyt. Syvällinen, jätti sopivasti mielikuvituksen varaan. Mutta sanottiinko 40-luvulla "elikkäs"? Sen kohtauksen olisi varmaan kuvata uusiksi.