Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.

Vierailija
24.10.2021 |

On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.

Kommentit (424)

Vierailija
181/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään niinku ihmiset on todella ilkeitä. Kaikkia kiinnostaa vaan koulutus status koulutus status raha.. hienot autot raha.. Mä en tajua. me tyhmät vähän vajaammat olemme roskaa. 

Vierailija
182/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan paljon yksinkertaisia naisiakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin mitä naiset miettii kun näkevät mut.. näytän normaalilta pukeudun siististi ja olemus on siisti. Että olenko mä joku juoppo et mulla ei ole rahaa ja olenko vajaa vai mitä hittoa en ymmärrä. En ole pohjalla ja mikää juoppo.- mutta ei niinku missään ei missää tutuustu naisiin on kuin ilmaa tuola jokapaikassa.

Vierailija
184/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä mutta missä niihin törmää ja kaikki ei vain kohtaa elämässä ja ei löydä sitä samanlaista naista mistään? Myönnän rima on korkeella mutta en halua nuorta en halua missiä.. en halua laihaa kaunista.. Mun naismaku on pyöree nainen tavallinen minun silmään nätti.

Vierailija
185/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä veikkaisin mulla on ollut ainaski 15 eri naista ja olen saanut seksiä tavannut naisia.. baareissa tavannut naisia ja se oli sitä entistä elämää ja olin nuorempi. Olin hoikempi joskus 20 vuotiaana ja nyt oon lihonut 15 kg. ja vanhentunut. Yhtäkkiä olen kuin ilmaa. Johtuu varmaa iästä ja lihomisesta.

Vierailija
186/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa johtuu myös siitä että naisista on tullut nirsompia ne haluaa vain niitä komeita salibodareita tai komeita fiksuja koulutettuja huom koulutettuja miehiä me tyhmät emme sit kelpaa ja ikävältä se tuntuu kun me tyhmätki kaivataan rakkautta ja sen sopivan löytymistä. Mä oon kiva naista kohtaan ostan kukkia lahjoja ja kohtelen hyvin. Mutta mistä löytää sellainen sopiva nainen jolle kelpaisin omana itsenäni?

Vierailija
187/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyää katson vaan pariskuntia ja mulle paha mieli kun haluaisin itsekki samanlaista elämää kuin monella jotka on parisuhteissa. nykyää oon vähä allapäin ja sen huomaa musta ja masentunut.. Nykyää ei vain huvita enää mitää. töissä toki käyn ja semmosta mutta ei vain huvita.

Vierailija
188/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodger elliot sekoo täällä. Laittakaa ketju talteen.

Vierailija
189/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä vaa tajua miksen ketää kiinnosta vaikka on suomessa todella paljon naisia. Niinku en yhtää ketää kiinnosta. Oon kuin haamu tai varjo.. vaikka oon tosi pitkä ja urheilen teen kaikkeni oon myös kivan näkönen mies ja söpöksi monet sanonut.. Emmä sit osaa sanoa mitää ja en ymmärrä

Vierailija
190/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä enää sori tiedä mitä sanoa. Oon vain yksin tulee jos tullakseen. Kohta voisin lähtee lenkille.. saa muuta ajatusta.

Vierailija
191/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on kai maksullisella tässä lähiakoina käydä kun en ole mitää naisen kosketusta ja läheisyyttä enää pitkiin aikoihin saanut ja mitään oikein.

Vierailija
192/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa vain normaalin miehen normaalilla älyllä fiksu korkeasti koulutettu ja sopivan hyvin tienaava tottakai vakityö. Tässä iässä jo suht hieno auto.. halpa niin nainen ajattelee että miehes on jotain vikaa. Ja ylipainoa ei saa olla ja tietenkin sporttinen ja sosiaalinen elämä ja itsevarma.

Vierailija
193/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ollaan mielellää yksin ku se unelmien komea mies ja fiksu ei löydykkään.

Vierailija
194/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Emu koulussa käynyt. Oppimisvaikeuksien takia ja sain huonoja numeroita. Se ei tee musta lievästi kehitysvammaista.

Sinä et taida ymmärtää käsitettä "lievästi kehitysvammainen". Sen kategorian allehan voi laittaa kaikki ne, jotka eivät ole keskivertoihmisiä. Eli juuri sinunlaisesi ihmiset, joilla on nepsy-ongelmia, opppimis- ja hahmotushäiriöitä.

Onko oikeasti noin? En ole tuota tiennyt. Minulla on nepsy-häiriö, hahmotushäiriö ja oppimisvaikeuksia parissa kouluaineessa. Silti en ole tiennyt olevani kehitysvammainen.

Vierailija
195/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään ole, mutta lueppa mitä ihmiset on kirjottainut minusta. Minulla samat oireet kelpaisinko sulle parisuhteeseen?

Vierailija
196/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet postilla töissä. Asut Vantaalla. Palkkasi on 1500 euroa. Olet peliongelmainen ja maksat edelleen niitä velkoja. Vanhempasi joutuivat maksamaan edellisiä velkojasi.

Tönit ja käyt aggressiiviseen tyyliin naisten kimppuun baarissa. Pidät selviönä sitä että naisten kuuluisi kiinnostua sinusta, koska olet pitkä.

Olet jopa jakanut puhelinnumeroasi ja kuviasi eri palstoille naisen toivossa.

Lopputulos: olet kehitysvammainen tai todella vaarallinen psyko.

Olen postilla töissä tienaan enempi. En pelaa. Ei ole ongelmia rahan käytössä talous on hyvin tasapainossa. Vanhemmat ei maksa mitään. Maksan itse. En juo alkoholia enää ja olen nykyää tasapainonen. Olen jakanut ikävä kyllä. En ole missää nimessä kehitysvammainen koska et tunne minua ja teet tommosia omia johtopäätöksiä. Suosittelen että katsot peiliisi.

Vierailija
197/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen mussa on paljon hyvää ja äitini mielestä myös mennyt paljo parempaa suuntaa mitä huom ennen! Todella paljon parempaa suuntaa. ja teen lisää töitä itseni eteen käyn terapiassa että voisin joskus saada naisen ja myös olen laskenut rimaa. Mitä muuta sanoisin?

Vierailija
198/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet postilla töissä. Asut Vantaalla. Palkkasi on 1500 euroa. Olet peliongelmainen ja maksat edelleen niitä velkoja. Vanhempasi joutuivat maksamaan edellisiä velkojasi.

Tönit ja käyt aggressiiviseen tyyliin naisten kimppuun baarissa. Pidät selviönä sitä että naisten kuuluisi kiinnostua sinusta, koska olet pitkä.

Olet jopa jakanut puhelinnumeroasi ja kuviasi eri palstoille naisen toivossa.

Lopputulos: olet kehitysvammainen tai todella vaarallinen psyko.

Olen postilla töissä tienaan enempi. En pelaa. Ei ole ongelmia rahan käytössä talous on hyvin tasapainossa. Vanhemmat ei maksa mitään. Maksan itse. En juo alkoholia enää ja olen nykyää tasapainonen. Olen jakanut ikävä kyllä. En ole missää nimessä kehitysvammainen koska et tunne minua ja teet tommosia omia johtopäätöksiä. Suosittelen että katsot peiliisi.

Sitäpaitsi mulla on luottotiedot kunnos ja luottokortit ja auto. Hyvin pyyhkii. Nousen kokoajan parempaan suuntaan.

Vierailija
199/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Emu koulussa käynyt. Oppimisvaikeuksien takia ja sain huonoja numeroita. Se ei tee musta lievästi kehitysvammaista.

Sinä et taida ymmärtää käsitettä "lievästi kehitysvammainen". Sen kategorian allehan voi laittaa kaikki ne, jotka eivät ole keskivertoihmisiä. Eli juuri sinunlaisesi ihmiset, joilla on nepsy-ongelmia, opppimis- ja hahmotushäiriöitä.

Onko oikeasti noin? En ole tuota tiennyt. Minulla on nepsy-häiriö, hahmotushäiriö ja oppimisvaikeuksia parissa kouluaineessa. Silti en ole tiennyt olevani kehitysvammainen.

Kyllä on näin. Ei se ole enää mikään leimaava asia. Älä häpeä sitä. 158

Vierailija
200/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lisää töitä ja meen lisää ylöspäin että saan vielä sen naisen todellaki teen kaikkeni tää ei jää tähän.