Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.

Vierailija
24.10.2021 |

On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.

Kommentit (434)

Vierailija
161/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 2 kauniin naisenkaa

Vierailija
162/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin myös seksiseuraa ja sitä ei oikein mistään nykyään saa. En maksa ja mene maksullisille. Baarista sain ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan paikka hiljeni kummasti.

Vierailija
164/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä oon sitte yksin elämäni Kerta tavikset pitää mua kehitysvammaisena mikä ei ole totta.

Vierailija
165/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yhtään ymmärrä mitä ajat takaa tällä iankaikkisella jankkauksellasi ja saman toistolla?

Odotatko ja edellytätkö että täältä joku nainen tulis ja alkaisi sinun viihdyttäjäksesi?

Vai odotatko että täältä joku hommais sinulle naisen?

Kun kuitenkin selkeästi odotat että ihme taivaalta tapahtuu ja nainen ilmaantuu elämääsi.

Et ole halukas itse tekemään mitään asian eteen. Odotat että kaikki tuodaan sinulle eteen.

Luulet että kiukuttelemalla kuin uhmaikäinen kakara voit saada tahtosi läpi, että joku kyllä järjestää.

Olet todella omituinen tyyppi. Täytyy sanoa että omituisin mihin ole törmännyt.

Ei voi oikein todeksi uskoakaan että tuollaista oikeasti löytyy. Vai löytyykö? Pletko sittenkin niin taitava trolli että olet saanut hämättyä ihmisiä näillä palstoilla vuosi kausia?

Kerro vihdoinkin mitä haluat ja mitä teet sen eteen että haluamasi saavutat.

Vastaa yhden kerran sinulle esitettyyn kysymykseen. 

- Miten toimit kun näet naisen joka sinua kiinnostaa? Kerro!

Vierailija
166/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hitto voi käsittää miten tää on nykyää näin vaikeeta ku on jo Keski ikäinen. Paljo kattelen vaa pariskuntia ja mietin miten he ovat kelvanneet ja miten oon ite pudonnut.

Vierailija
167/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä nyt sit uskoa ketä uskon? toiset sanoo etten löydä koskaan ketään ja toiset sanoo että löydän sen oikean vielä?

Vierailija
168/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Totts se on. Kukaan ei halua sinua vaukka olet pitkä ja sinulla on työpaikka. Ei voi mitään.

Vierailija
169/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota kuule mitään. Mä olen vaa turhautunut tähän sinkkuuteen kohta 4 v sinkkuna. EI kukaan halua treffeille ja tavata minua. Mistä se johtuu olenko jotenkin roskaa vai olenko liian vanha.. täytän kohta 37? Olen pyttänyt 10 naisia tapaamaan treffeille ei kukaan halua edes jutella nykyään. Miten voi olla näin kun mulla menee hyvin.. Ennen olin täys juoppo ja työtön. rahaakaa ei ollut mutta naisiin tutustuin.

Vierailija
170/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kelvata, jos nainen on itsekin hieman yksinkertainen.

Vierailija
171/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne kaikki miehet saakkaa naisia.. ei voi mitää.. eikä naiset saa koskaa miestä.. Ei sille vaan joo voi mitään.

Vierailija
172/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin mulle kelpaa yksinkertainen nainen. Mulla on ollut semmosia naisia ennen ja olen lukuisia naisia ennen tavannut. Ikäni puolesta enää kukaan ei halua tavata. En mä ole edes vanha. Mä en ymmärrä-.

Vierailija
173/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En odota kuule mitään. Mä olen vaa turhautunut tähän sinkkuuteen kohta 4 v sinkkuna. EI kukaan halua treffeille ja tavata minua. Mistä se johtuu olenko jotenkin roskaa vai olenko liian vanha.. täytän kohta 37? Olen pyttänyt 10 naisia tapaamaan treffeille ei kukaan halua edes jutella nykyään. Miten voi olla näin kun mulla menee hyvin.. Ennen olin täys juoppo ja työtön. rahaakaa ei ollut mutta naisiin tutustuin.

No sinä olet epätoivoinen. Ei kukaan nainen halua epätoivoista miestä.

Vierailija
174/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juurikin halukas tekemään asioiden eteen paljokin ja muuuttamaan itseeni.. miten tuommosta oletit?

Vierailija
175/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sille en voi mitään. mä olen tympääntynyt sinkkuuteen kaipaan rakkautta ja halata ja koskea naista.

Vierailija
176/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sille en voi mitään. mä olen tympääntynyt sinkkuuteen kaipaan rakkautta ja halata ja koskea naista.

No voi voi. Hanki lemmikki.

Vierailija
177/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN mä viihdy sinkkuna. Osaan toki olla yksin mutta niin kauan jo tässä taas ollu yksin eikä tutustu kuten sanoin ei missää naisiin.. ei vaan kiinnosta baarit ja tinder.. ei vain missää tutustu.. ei naiset kotia kävele.. Mutta ehkä ei ole toivoa enää mitään. Naiset pitää mua kun ilmaa.

Vierailija
178/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä yksinkertaisia naisiakin. Vinkkinä että Badoo ja happypancake sovelluksista tällaisia naisia näyttäisi löytyvän eniten.

Joo... eikäPM Marinkaan ole penaalin terävimpiä kyniä. Se on kyllä suhteessa, mutta äkkiähän se lemppaa entisen ukon pihalle.

Vierailija
179/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään ymmärrä mitä ajat takaa tällä iankaikkisella jankkauksellasi ja saman toistolla?

Odotatko ja edellytätkö että täältä joku nainen tulis ja alkaisi sinun viihdyttäjäksesi? EN odota

Vai odotatko että täältä joku hommais sinulle naisen? En odota,, hommaan naisen itse

Kun kuitenkin selkeästi odotat että ihme taivaalta tapahtuu ja nainen ilmaantuu elämääsi.

Et ole halukas itse tekemään mitään asian eteen. Odotat että kaikki tuodaan sinulle eteen. Teen asioiden eteen nykyään jotain.

Luulet että kiukuttelemalla kuin uhmaikäinen kakara voit saada tahtosi läpi, että joku kyllä järjestää.

Olet todella omituinen tyyppi. Täytyy sanoa että omituisin mihin ole törmännyt.

Ei voi oikein todeksi uskoakaan että tuollaista oikeasti löytyy. Vai löytyykö? Pletko sittenkin niin taitava trolli että olet saanut hämättyä ihmisiä näillä palstoilla vuosi kausia? En ole trolli. olen mies joka asuu vantaalla ikää 36 v. No nyt löytyi mä olen hankala myönnän.

Kerro vihdoinkin mitä haluat ja mitä teet sen eteen että haluamasi saavutat.

Vastaa yhden kerran sinulle esitettyyn kysymykseen. 

- Miten toimit kun näet naisen joka sinua kiinnostaa? Kerro!

No en uskalla naista lähestyä kun se mikä mua kiinnostaa on fiksumpi kun minä ja koulutetumpi. tuntuu ettei vaan ole mitää tehtävissä. No voisin jotain kysyä mennä juttelemaan emmä osaa sanoa.. mulla on huono itsetunto ku olen lihonut ja olen epävarma.

Vierailija
180/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma sitten että normaali palkkatöissä ihmiset tykkää minusta ei varmasti ajattele että olen kehitysvammainen eikä nää sitä ulkoapäin. Mua on jopa kehuttu et teen työni hyvin ja ihmeen hyvin myös tienaan ja viihdyn työssäni. Että vähän on kumma juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä