Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.

Vierailija
24.10.2021 |

On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.

Kommentit (424)

Vierailija
221/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin vaikka laittaa 10 tuhatta euroa maksullisiin niin saanpa naista ja läheisyyttä ja onko millään enää väliä jos en saa muutako kehitysvammaisen naisen.

Vierailija
222/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ketään tajutkaa jo se en halua KETÄÄN ENÄÄ KOSKAAN OON IKISINKKU KOSKA MÄ EN OLE NORMAALI MIES ETTEKÖ TAJUA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Emu koulussa käynyt. Oppimisvaikeuksien takia ja sain huonoja numeroita. Se ei tee musta lievästi kehitysvammaista.

Sinä et taida ymmärtää käsitettä "lievästi kehitysvammainen". Sen kategorian allehan voi laittaa kaikki ne, jotka eivät ole keskivertoihmisiä. Eli juuri sinunlaisesi ihmiset, joilla on nepsy-ongelmia, opppimis- ja hahmotushäiriöitä.

Onko oikeasti noin? En ole tuota tiennyt. Minulla on nepsy-häiriö, hahmotushäiriö ja oppimisvaikeuksia parissa kouluaineessa. Silti en ole tiennyt olevani kehitysvammainen.

Kyllä on näin. Ei se ole enää mikään leimaava asia. Älä häpeä sitä. 158

Laita linkki, muuten en usko.

Vierailija
224/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua ketä tahansa en missää nimessä.. en hitossa väkisin en voi kiinnostau väkipakolla koska aivan sairasta tämä on. Mäpäs kirjotan tähän lausunnon psykologisista testeistä.

Vierailija
225/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ EN OLE LIEVÄSTI KEHITYSVAMMAINEN MULLA ON DYSFASIA JA LUKEMISEN HÄIRIÖ MITÄ HITTOA.. EI MUN TARVI TYYTYÄ LIEVÄSTI KEHITYSVAMMAISEEN TAJUTKAA JO SE

Vierailija
226/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaiken maailman vanhat rallikuskit ei kyllä ole mitään järjen jättiläisiä, eikä millään tavalla aviomiesmateriaalia 😂 Pitää olla fiksu mies, kiitos. Mutta varmasti joku on iloinen niistä vähän hitaammistakin tapauksista.

Vierailija
227/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattomat ihmiset jauhaa minusta että olen lievästi kehitysvammainen.. yritän etsiä lausunnon niin laitan sen tähän.

Vierailija
228/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tukiliitto.fi/tietoa-kehitysvammasta/

Ota yhteys tuonne ja kysy, onko heillä jotain sosiaalista toimintaa, mihin voisit mennä mukaan!

Ap on luultavasti ihan liian fiksu kehitysvammaisten kerhoihin. Luulen, että nämä mukautetun koulun käyneet ovat helposti sosiaalisesti vähän väliinputoajia: "normaaleihin" voi olla sen verran tasoeroa, että vastavuoroisesti miellyttävä keskustelu ei oikein onnistu ja siksi ystävyys- tai seurustelusuhteen muodostuminen tyssätä, mutta varsinaisten kehitysvammaisten kanssa tasoero olisi yhtä ongelmallinen toiseen suuntaan. Parisuhteellehan on tosi tärkeää olla tavallaan samalla aaltopituudella ja yhteisiä keskustelun aiheita. Älykkyystason ero ei voi olla mitenkään tolkuttoman suuri, jotta kokemus samasta aaltopituudesta voisi syntyä.

Vierailija
229/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten."

Ilmeisesti miehillekään ei kelvannut yksinkertainen mies kaveriksi.

Vierailija
230/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt löydä sitä. Mutta lievästi vammainen en ole. Mulla on puheen tuottamisen häiriö ja kielellinen häiriö ja heikkolahjaisuus ja masennus.

Vierailija
231/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet oli yksinkertaisia ja naiset.Olivat työttömiä joivat rahansa ja ei kiinnostanu elämäs mikää. En jaksanu tommosia kavereita.

Vierailija
232/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteys tuonne ja kysy, onko heillä jotain sosiaalista toimintaa, mihin voisit mennä mukaan!

Ap on luultavasti ihan liian fiksu kehitysvammaisten kerhoihin. Luulen, että nämä mukautetun koulun käyneet ovat helposti sosiaalisesti vähän väliinputoajia: "normaaleihin" voi olla sen verran tasoeroa, että vastavuoroisesti miellyttävä keskustelu ei oikein onnistu ja siksi ystävyys- tai seurustelusuhteen muodostuminen tyssätä, mutta varsinaisten kehitysvammaisten kanssa tasoero olisi yhtä ongelmallinen toiseen suuntaan. Parisuhteellehan on tosi tärkeää olla tavallaan samalla aaltopituudella ja yhteisiä keskustelun aiheita. Älykkyystason ero ei voi olla mitenkään tolkuttoman suuri, jotta kokemus samasta aaltopituudesta voisi syntyä.

Juuri tuon takia mä en saa kavereita. Mulla ei ole kavereita. En tuu ihmistenkaa toimeen. lapsuuskaverit on normaaleita ja parisuhteissa. Mä putosin kelkasta. Mulla ei ole mitään enkä tiedä mitä tehdä enään.

Vierailija
233/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon takia mä en saa kavereita. Mulla ei ole kavereita. En tuu ihmistenkaa toimeen. lapsuuskaverit on normaaleita ja parisuhteissa. Mä putosin kelkasta. Mulla ei ole mitään enkä tiedä mitä tehdä enään.

Ja tämän takia kuulemma en saa kavereita. Mä olen syrjäytynyt vaikka on vakituinen työ mutta yksinäinen. Ihmiset ei halua nähä mua eikä jutella töissäkään oikein mulle. Mutta työni teen hyvin. Ehkä musta saa tympeen kuva ntai mussa on jotain vikaa. Ja parisuhdetta tuskin enää saan kaikki on sitte oikeessa että olen liian tyhmä ja yksinkertainen. Mutta mä en halua ketä vain en väkipakolla voi kiinnostua naisesta joka ei ole mun tyyppinen ja kuulemma olen nirso. Sitte olen. Sen takia olen varmaa ikuisesti yksin.

Vierailija
234/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä millanen mä olin ennen aika erikoista ja oon miettiny sitä millanen mä olin esim 5-10 v sitte. naisia lähti baarista. naiset jutteli baarissa.. netistä sovin treffejä ja oli kivaa aikaa tutustua naisiin ja ihmisiin. ehkä en ollu niin ujo ja naiset varmaa tykkäs mun ulkonäöstä tai olin ihan erilainen ihminen. Ikä on tehny tehtävänsä ja ylipaino ja syrjäytynyt en tapaa missää ihmisiä ei ole harrastuksia ja en tiedä mitä enää tehdä. En halua jatkaa näin tällästä elämää.

Vierailija
235/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota ei oikein kiinnosta. Mä oon aika lievästi vain yksinkertanen siis en ole kovin tyhmä. Mutta naiset pitää mua hyvin tyhmänä ja kukaa normaali nainen ei halua mieslasta tai yksinkertasta ja minua ei tarvi elättää on työpaikat ja kaikki rullaa. Mutta jotenki ei vain löydy mistää kumppania.

Kiva että sulla on asiat järjestyksessä.

Annan vähän mietittävää näin sunnuntai-iltaan. Jokaisella teillä täällä naispuutoksesta vinkuvasta tuntuu kuvittelevan, että naisen saaminen jotenkin maagisesti muuttaa koko elämän romanttiseksi Disney-maailmaksi. Tunnutte myös odottavan passiivisina, että joku toinen (nainen) tekee ilmeellisiä asioita ja te vaan nautitte. Ei se niin mene. Parisuhde vaatii työtä ja molemmilta panostamista. Silti tulee karikkoisia paikkoja ja joskus lopulta ero. Kysymys kuuluukin, mitä sinä olet tehnyt parisuhteen löytymiseksi ja mitä aiot tehdä sen ylläpitämiseksi? Näitä voisit miettiä sen sijaan, että valitat ettei oo naista.

Oletko mukana jossain vertaistukiryhmissä tai muussa toiminnassa? Teille vähälahjaisille on varmasti omat piirit, joissa pääsee tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen tai löytää uusia kavereita.  Maailma on siinä mielessä epäreilu paikka, että "vähän tyhmä" eli ilmeisesti jälkeenjäänyt ei ole normaaleitten parissa haluttua seuraa. Sinulle on varmasti joku kiva tyttö jossain, samanlainen kuin sinä itsekin. Nouse sohvalta ylös ja ala etsiä oikeista paikoista.

Vierailija
236/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Emu koulun missä oli samanlaisia kun minä ja osa kehitysvammaisia minä en ole. Koska sain huonoja numeroita enkä pärjännyt normaalikoulussa. Sitten menin amikseen autopuolelle sieläkään en oikein pärjännyt ja mua kiusattiin ja koulussa lapsena pahasti kiusattiin. No sitten olin vuosia työtön.. menin tekee pätkätöitä ja sain potkuja en pärjänny. velkaannuin otin vippejä. Mutta nyt on todella hyvä kääntö tullut että sain työpaikan asunnot ja auton ja kaikki. ei oo vippejä enää ja saan palkkaa töistä.

Vierailija
237/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on koko elämä pidetty yksinkertaisena jopa oma äitini on sanonut että sussa on jotain vikaa ja sä oot hyvin rasittava ja vaikee kokoajan valitat etkä oo mihkää tyytyväinen.. hermostut helposti ja haukut ihmisiä.. Ja sulla on typerät jutut ja kuulemma olen hyvin vajaa. Mutta en mä ole kyllä mitenkää kehitysvammainen enkä näytä. ei mulla ole downin syndroomaa eikä mitään. Mä en tiedä onko synntyksessä ollut sit jotain. Mulla on pikkuveli joka on todella fiksu.. korkeasti koulutettu ja sairaanhoitaja. Ei me olla missään tekemisissä harmi.

Vierailija
238/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota ei oikein kiinnosta. Mä oon aika lievästi vain yksinkertanen siis en ole kovin tyhmä. Mutta naiset pitää mua hyvin tyhmänä ja kukaa normaali nainen ei halua mieslasta tai yksinkertasta ja minua ei tarvi elättää on työpaikat ja kaikki rullaa. Mutta jotenki ei vain löydy mistää kumppania.

Kiva että sulla on asiat järjestyksessä.

Annan vähän mietittävää näin sunnuntai-iltaan. Jokaisella teillä täällä naispuutoksesta vinkuvasta tuntuu kuvittelevan, että naisen saaminen jotenkin maagisesti muuttaa koko elämän romanttiseksi Disney-maailmaksi. Tunnutte myös odottavan passiivisina, että joku toinen (nainen) tekee ilmeellisiä asioita ja te vaan nautitte. Ei se niin mene. Parisuhde vaatii työtä ja molemmilta panostamista. Silti tulee karikkoisia paikkoja ja joskus lopulta ero. Kysymys kuuluukin, mitä sinä olet tehnyt parisuhteen löytymiseksi ja mitä aiot tehdä sen ylläpitämiseksi? Näitä voisit miettiä sen sijaan, että valitat ettei oo naista.

Oletko mukana jossain vertaistukiryhmissä tai muussa toiminnassa? Teille vähälahjaisille on varmasti omat piirit, joissa pääsee tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen tai löytää uusia kavereita.  Maailma on siinä mielessä epäreilu paikka, että "vähän tyhmä" eli ilmeisesti jälkeenjäänyt ei ole normaaleitten parissa haluttua seuraa. Sinulle on varmasti joku kiva tyttö jossain, samanlainen kuin sinä itsekin. Nouse sohvalta ylös ja ala etsiä oikeista paikoista.

AI mitä olen tehnyt. vuosikausia ollut deitti ilmotuksia ottanut uusia kuvia ja erilaista ilmotusta.. ei naiset ollenkaa lähesty. on jotain hyviä tilanteita ollut mutta minä olen pilannut treffit ja tapaamiset. mussa syy. En jaksa enää tindereitä. Baareissa paljon kävin ja join alkoholia ja olen yrittänyt tutustua naisiin joskus ne on lähteny joskus ei.. mutta en saa vaan parisuhdetta. 3 v on erosta aikaa. kaunis tyttöystävä jätti minut ja oltiin vain 5 kk yhdessä. Eli nyt en etsi mitään etsimällä ei löydä eikä naiset kotia kävele.. en tiedä mitä tehdä.

Vierailija
239/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se kumma että en kelpaa sitte omantasoiselle naiselle minkä voisin saada. Kumma juttu mitä voin tehdä olla yksin elämäni sit.

No on kumma juu ettet löydä sellaista mitä et ole kunnolla edes etsinyt. Vai oletko laittanut Tinderiin sun muihin, ettå haet oppimishäiriöistä naista?

Vierailija
240/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein ettei yksinkertaiset löydä naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan