Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.
On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.
Kommentit (424)
No on se kumma että en kelpaa sitte omantasoiselle naiselle minkä voisin saada. Kumma juttu mitä voin tehdä olla yksin elämäni sit.
Voisko joku auttaa mua mitä mun pitäs tehdä et tutustun naisiin ja pääsisin vaikka jutteluasteelle treffeille?
Nykyään ei naiset millään halua tutustua eikä jutella ei puhettakaa että he haluaisi tavata ja trefffeille.. mä en vaa käsitä. Ehkä mua ei ole olemassa. Ehkä tässä elämässä ei ole järkee.. töitä yksin.. jaksa enää totaalisesti.
ELI LOPPUTULOS TAIDAN OLLA NYT IKISINKKU EN ETSIKKÄÄ ENÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN JA EI KIINNOSTA BAARIT EI TINDER EI OLLENKAA KETÄÄ ENÄÄ KOSKAA.
komea pitkä mies ja en kelpaa kellekkään suomalaiselle naiselle. No minkäs teet.. toiset ei voi asioille mitää ja jää yksin.. se osu nyt mun kohdalle.. 3 kertaa oon seurustellu.
Johan meni hiljaseks turha tänne mitää kirjottaa. Ihmiset on tuota mieltä minusta saa ollakki en välitä yhtään :D nauran vaa tommosille ihmisille joilla itsellä varmaa menee huonommin kun minulla.. mulla menee hyvin elämä täl hetkellä vaikka ei ole naista ja tuskin koskaan saan.
No miksi te kaikki menitte hiljaseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä keskityn nykyään hyviin asioihin en huonoihin. En juo alkoholia enää haluan laihduttaa pistää elämä kuntoon että saisin parisuhteen. En tykkää olla sinkkuna ja ikää kohta 37 v. Oppimisvaikeus ei estä parisuhdetta. Alkoholistitki seurustelee?
Tuossa on jo tosi hieno lähtökohta! Sinulla on koti, vakityö, olet selättänyt alkoholiongelman. Käyt myös salilla, eli ainakin yksi tervehenkinen harrastus on. Selvästi sulla on myös halua kehittää itseäsi eteenpäin.
Nuo on kaikki ihan superhienoja juttuja, keskity nyt niihin. Se oma rakas elämönkumppanisikin osuu vielä kohdallesi, jos on osuakseen. Vauvapalstalla asian jankkaus sitä ei kuitenkaan edistä.
Kerrankin jotain positiivista, toivotaan et se sopiva osuu kohdalle en vaa ymmärrä koska ja mistä.
Onko täälä ketään naista joka tosissani haluaisi muhun ihmisenä tutustua? En mä voi olla ihan pohjalla en mitenkää. Se on ihan mahdotonta.
Lapsen kasvattaminen on todella työläs prosessi. Siksi ei ole syytä että jokainen pääsee hedelmöittämään, vaan valitaan parhaat.
Miehissä on enemmän variaatiota älykkyyden suhteen kuin naisissa. Siten älykkäiden miesten joukko ja myös tyhmien miesten joukko on suurempi kuin naisten noin keskimäärin. Tietysti on yksilöitä, jotka eivät sovi tähän malliin. Naiset valitsevat kumppanin älykkäämmästä joukosta saadaakseen mahdollisimman hyvät perintötekijät tulevalle lapselle.
Nämä tekijät vaikuttavat parinvalinnassa yhä vaikka jo muutama sukupolvi ollaan voitu elää ilman väistämätöntä lastentuloa.
Antaa olla en mä jaksa enää. Huomenna taka töihin ja erakoidun yksinäiseksi ja ehkä en kovin kauan jaksa elää enää.
Koska en saa parisuhdetta omana itsenäni oppimisvaikeuden takia niin en mä vaan jaksa enään. Piste.
Mun pitää vaa hyväksyä se että olen vajaa ja yksinkertanen ja elämäni yksinäinen.
Vois vaikka alkaa juopoksi ja kusta elämä täysin ihan sama jos on vammainen.
Millää ei ole väliä ku on ikuisesti yksin ihan sama!!!!!!!!
Ei kukaa enää kirjota mitään. Antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
No myönnän että olen hieman nirso. tavoittelen kauniita naisia mitä olen joskus ennenkin saanut ja olen saanut normaaleita naisia ja olen seurustellut normaaleiden naisten kanssa. Että joo ei kelpaa kai oman tasoinen nainen. Mutta ei tarvi huolia kehitysvammaista. Täälä taas oletetaan että mä en saa edes samanlaista naista vaan tyydyn johki vammaiseen.
Noni, olipa yllätys. Miesten mielestä naisen pitäis kelpuuttaa KAIKKI miehet, oli sitten minkälainen tahansa. Mutta jos nainen on nirso ja haluaa valita vain ne mieleisensä, niin heti on mieslapset itkemässä että naisille ei mikään kelpaa.
Anteeksi vaan ap mutta kyllä, sulle sopii ainoastaan samantasoinen "yksinkertainen lievästi vammainen nainen" ja thats it. Ei se jankkaamalla mihinkään muutu. Tai no, jos haluat koko loppuelämäs kitistä sinkkuudestas ni fine, kokeile niitä "kauniita naisia", mutta et tule voittamaan. Et edes hienolla asunnollas tai kovapalkkaisella työlläs.
Okei no sitte mä olen yksin.. Emmä halua enää koskaan ketään.
MIksen kelpaa sinulle mulla myös oppimisvaikeus?