Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.

Vierailija
24.10.2021 |

On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.

Kommentit (424)

Vierailija
1/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyse ei ole siitä että olisin vammainen en missää nimessä. Näytän normaalilta ja mua on jopa kehuttu. Mutta naiset heti niinku jotenki kun tietää millainen mä olen ja mun taustat ja entisen elämän niin ei haluakkaa tutustua lähtee vähä niinku karkuun juoksemaan ja se tuntuu pahalta.

Vierailija
2/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä yksinkertaisia naisiakin. Vinkkinä että Badoo ja happypancake sovelluksista tällaisia naisia näyttäisi löytyvän eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan ollaan haukuttu hyvin yksinkertaiseksi. En osaa kieliä. Yleistieto heikko. Huono muisti. hahmottamishäiriöitä. Kielellistä lievää häiriötä. En aina osaa kirjottaa kovin hyvin. Mutta puhun normaalisti ja näytän. En uskoisi että tälläset on esteitä. Mutta kuulemma on. Olen käynyt mukautetun ala-asteen ja ylä-astetta myös. Ja sit menin normaali amikseen ja nyt oon saanu vihdoin vakituisen työn. Mua on haukuttu vähän mieslapseksi ja ei tunnu kivalta.

Vierailija
4/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuitenki tehny asioitten eteen töitä. Ennen käytin alkoholia aika reilusti joten olen vähän ylipainonen ja mahaa ei paljoa. Pitkä olen se hyvä ja tykkään. En juo enää alkoholin lopetin toistaseksi en kokonaan. Mutta mulla on ollut oppimisen kans ongelmia ja jotenki kaikki saa musta kuvan että olen hyvin yksinkertanen ja etsin kauniita missejä. Mulle ei kelpaa oman tasoinen nainen ja siksi oon sinkkuna.

Vierailija
5/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole deittisovelluksia ei vain enää jaksa. Ei naiset ota yhteyttä ja sit jos otan yhteyttä ei ne vastaa. turhauttavaa oravanpyörää lopetin kaikki. Mutta kyse on nyt siitä etten ole normaali. Voi olla että on jotain aspergerin autismin piirteitä. heikot sosiaaliset taidot myös ja olen hyvin ujo.

Vierailija
6/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukut ihmisiä täällä aamusta iltaan?

Vierailija
7/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä niihin sun ala- tai yläastekoulutovereihin. Ovat ehkä lähempänä omaa tasoasi tai enemmän sinun tyylisiäsi.

Vierailija
8/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenki pahalta et haukutaan tai pidetään yksinkertaisena ja naiset on sanonu joo oot kivan näkönen mutta kun et oo normaali ja vaikutat hyvin yksinkertaselta etkä oo kasvanu aikuseksi niin eipä kiinnosta.

Vierailija
9/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kuitenki tehny asioitten eteen töitä. Ennen käytin alkoholia aika reilusti joten olen vähän ylipainonen ja mahaa ei paljoa. Pitkä olen se hyvä ja tykkään. En juo enää alkoholin lopetin toistaseksi en kokonaan. Mutta mulla on ollut oppimisen kans ongelmia ja jotenki kaikki saa musta kuvan että olen hyvin yksinkertanen ja etsin kauniita missejä. Mulle ei kelpaa oman tasoinen nainen ja siksi oon sinkkuna.

Mainiota, että olet lopettanut alkoholin kanssa läträämisen.

En usko tasoteorioihin, mutta sinä näytät uskovan. Se on suuri este kumppanin saamisessa.

Vierailija
10/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi kelpaisikaan kun parempiakin on tarjolla.

Vierailija
11/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaminen varmasti auttaa.

Kelpaako sinulle samanlainen nainen? Minkälaiset kriteerit sinulla on naiselle?

Vierailija
12/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota ei oikein kiinnosta. Mä oon aika lievästi vain yksinkertanen siis en ole kovin tyhmä. Mutta naiset pitää mua hyvin tyhmänä ja kukaa normaali nainen ei halua mieslasta tai yksinkertasta ja minua ei tarvi elättää on työpaikat ja kaikki rullaa. Mutta jotenki ei vain löydy mistää kumppania.

Vierailija
13/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jotenki pahalta et haukutaan tai pidetään yksinkertaisena ja naiset on sanonu joo oot kivan näkönen mutta kun et oo normaali ja vaikutat hyvin yksinkertaselta etkä oo kasvanu aikuseksi niin eipä kiinnosta.

Muista, että ne ihmiset, jotka alentuvat haukkumaan sinua ovat itse sinua paljon alempana ja heidän kommenteistaan ei kannata välittää. 

Vierailija
14/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh kylläpäs sensuuri jyllää... Allaolevaan kommentini 'julkaistaan' hyväksynnän jälkeen. Koitetaas uudelleen

E1 s1nussa v1kaa ole, tarv1tset va1n r1nnallesi suurinp1rtein samankalta1sen na1sen. 

Tuo olisi varmaan mennyt läpi, jos olisit odottanut hetken. Täällä on nyt joku aikaviive...

Vierailija
15/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, nyt kävi näin.

Vierailija
16/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistinen jankutus ei viehätä monia.

Vierailija
17/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa mutta niitä ei vain löydy mistään. Suurin osa on korkeasti koulutettuja naisia ei elämäntapanaisia tai työttömiä masentuneita ilman kavereita.

Vierailija
18/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta silti monet naiset on sanoneet mulle etteivät voi ottaa tyhmää yksinkertasta miestä koska mies ei ole fiksu ja käynyt kouluja. Minkäs mä voin sille jos on rajoitteita ja lieviä vain ja nepsy ongelmia.

Vierailija
19/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kylläpäs sensuuri jyllää... Allaolevaan kommentini 'julkaistaan' hyväksynnän jälkeen. Koitetaas uudelleen

E1 s1nussa v1kaa ole, tarv1tset va1n r1nnallesi suurinp1rtein samankalta1sen na1sen. 

Tuo olisi varmaan mennyt läpi, jos olisit odottanut hetken. Täällä on nyt joku aikaviive...

Oon itsekin nyt törmännyt tuohon estoon että kahta viestiä ei voi lähettää liian nopealla aikavälillä.

Vierailija
20/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kelvata?

ja iso virhe olisi ylipäätään huolia kumppaniksi henkilö, joka on onneton itsensä kanssa. Pitää ensin oppia rakastamaan itseään, jotta voi rakastaa muita. Pitää olla sinut itsensä kanssa. Ei siitä suhteesta mitään tule muuten, sitten se on vaan toisen mielistelyä jotta toinen olisi "onnellinen".