Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.

Vierailija
24.10.2021 |

On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.

Kommentit (434)

Vierailija
141/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun ujelsit täällä, sanoit itsekin olevasi lievästi kehitysvammainen. Ja sitähän sinä olet. Ei siinä ole mitään pahaa. Mutta ei normaalit oikein jaksa pidemmän päälle sellaisia. Tai sitten sun pitäis ainakin olla todella hauska ja symppis seuramies, mutta kun et ole sitäkään. Ei sulla ole edes kavereita.

Vierailija
142/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei edes tunne mua. Ja oletetaan että mä olen vajaa kehitysvammainen. En mä välitä mitä ihmiset ja naiset musta ajattelee. Olen saanut hyvän työpaikan. Lenkkeilen käyn salilla. Käyn joka viikko psykoterapiassa. Mitä mun pitäs tehdä? Teen asioille jotain että joskus vielä saisin naisen. En halua olla loppuelämäni sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asennoidun niin että tämä diagnoosi ei tee musta vammaista ja saan vielä naisen.

Hyödyllinen asenne mutta tämä sun ajankäyttö tällä palstalla ei ole hyödyllistä.

Missä ja miten aiot tutustua naisiin?

144/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies."

Olen 65v mies, et ole yksin, on varmasti paljon ylijäämä miehiä minunkin lisäksi. Minut on vain yksinkertaisesti blokattu ulos, elämässä on paljon asioita jotka vain pitää hyväksyä sellaisina kuin ne ovat. N.20 vuotta sitten lopetin haun, tyhjän saa pyytämättäkin kun kukaan ei vastaa.

Vierailija
145/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys negatiivista juttua minusta taas. Oli ennen kavereita kyllä. Pistin pihalle huonot kaverit. Nyt olen yksin. On mulla 1 työkaveri. Olen ehkä maininnut. Mutta psykologi on oikeassa että mulla on oppimisvaikeus ja dysfasia. Se ei edelleen edelleen tee musta vammaista. Vaikka tuntematon ihminen on sitä musta mieltä.

Vierailija
146/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keskityn nykyään hyviin asioihin en huonoihin. En juo alkoholia enää haluan laihduttaa pistää elämä kuntoon että saisin parisuhteen. En tykkää olla sinkkuna ja ikää kohta 37 v. Oppimisvaikeus ei estä parisuhdetta. Alkoholistitki seurustelee?

Vierailija
147/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä ihmisten juttuja monet on todella ilkeitä.

Vierailija
148/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hyvä tyyppi tälläsenä. En muuta itseenk toisen takia. Teen töitä ja käyn terapiassa että saisin sen naisen joskus.

Vierailija
149/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tiedä missä tutustun naisiin. Olen aika ujo. Ei nykyää vaa kiinnosta baarit ja mikää tinder. Syystä että niissä on kauniita pinnallisia naisia. Ja heille en kelpaa. En osaa sanoa. Ei auta varmaa ku toivoa että sen oikean joskus löytyy ja muuttua lisää.

Vierailija
150/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy en halua vammaista. Koska en vaan kiinnostu väkisin ihmisistä mitkä ei kiinnosta minua. Ettekö nyt tajua. Ihmistä ei voi pakottaa. Mulla on oma tyyppimaku naisissa. Voin huolia heikkolahjaisen naisen. Montako kertaa tästä pitää jauhaa?

Vierailija
151/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta ihmiset hiljeni. Mä tiedän kyllä millainen olen ja nyt mulla menee hyvin. Terapeutti ammattilainen sanoi samaa. Ja olen ennenkin saanut naisia/ parisuhteen. Ihan hyvin voin saada nytkin ja vielä paremmat mahdollisuudet kun on työpaikka ja rahaa tulee.

Vierailija
152/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen suht' älykäs, insinööri-mies.

Älykäs nainen on ihan jees. Töissä annan arvoa monelle fiksulle naiselle.

Mutta minusta nätti, herttainen - hieman simppeli - nainen on se minkä kanssa tälläkin hetkellä elän. Kyllä se puolensa pitää jos kokee että aliarvioin.

Toisaalta, myös kaverina diggaan simppeleitä miehiä... Lapsena mulla oli kavereina sekä luokan puupäät, että proffan poika ja inssin poika.

Duunissa muuten sama juttu: puupää toimiston kaverina, mutta fiksuimpien kanssa kiva jutella kuitenkin.

Vierailija
153/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet muut normaalit ihmisetkään ei välttämättä kelpaa löydä koskaan kumppania. Sama asia. Mulls nyt vain on oppimisvaikeus/ kehityshäiriö. Ei se musta roskaa tee ihmisenä.

Vierailija
154/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä keskityn nykyään hyviin asioihin en huonoihin. En juo alkoholia enää haluan laihduttaa pistää elämä kuntoon että saisin parisuhteen. En tykkää olla sinkkuna ja ikää kohta 37 v. Oppimisvaikeus ei estä parisuhdetta. Alkoholistitki seurustelee?

Tuossa on jo tosi hieno lähtökohta! Sinulla on koti, vakityö, olet selättänyt alkoholiongelman. Käyt myös salilla, eli ainakin yksi tervehenkinen harrastus on. Selvästi sulla on myös halua kehittää itseäsi eteenpäin.

Nuo on kaikki ihan superhienoja juttuja, keskity nyt niihin. Se oma rakas elämönkumppanisikin osuu vielä kohdallesi, jos on osuakseen. Vauvapalstalla asian jankkaus sitä ei kuitenkaan edistä. 

Vierailija
155/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmiset on todella ilkeitä ja en tajua. Mussa on paljon hyvää. En vaan ymmärrä.

Vierailija
156/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet muut normaalit ihmisetkään ei välttämättä kelpaa löydä koskaan kumppania. Sama asia. Mulls nyt vain on oppimisvaikeus/ kehityshäiriö. Ei se musta roskaa tee ihmisenä.

Ei sua ole täällä kukaan muu sanonut ihmisroskaksi kuin sä itse. Eikä lievästi kehitysvammainenkaan ole mikään roska. Hyvä kun työstät ongelmiasi, olet jättänyt juopottelun, käyt töissä ja terapiassa. Mutta kaikki ei tapahdu hetkessä. Jotain olet tehnyt oikein kun olet nyt saanut yhden kaverinkin.

Vierailija
157/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta ongelma on se että en löydä mistää sopivaa naista. Koska mä kiinnostun helpostu haluan tutustua pyytää naista treffeille mut sit aina mussa on vikaa. Ei nainen halua tavata. Kyllä ne joskus ennen halus tavata ja olin työtön. Ja myönnän olen vähän nirso. En voi väkisin kiinnostua jos nainen ei viehätä ulkosesti. Sama se naisilla miehiä kohtaan.

Vierailija
158/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi väkisin ottaa naista joka ei vaan oo mun tyyppiä. Minulle kelpaa pullea tavallinrn nainen. Koska en itsekkään ole kamala. Naiset sanonu pitkä ja söpö. Mitä muuta voin sanoa. Ei naista vaan löydä. Pakko se olla sit ehkä elämä yksin. Mun ex oli kaunis ja normaali.

Vierailija
159/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin näyttää vaikka kuvani?

Vierailija
160/434 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma en ole. Että saan kyl nätin naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi