Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.

Vierailija
24.10.2021 |

On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.

Kommentit (424)

Vierailija
361/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta mä en ole edes kovin yksinkertainen heikkolahjaideksi. Melko normaali olen. Ja keskustelen normaalisti. Täälä vain ihmiset luulee/ olettaa että olisin jotenkin lievästi kehitysvammainen. Asun yksin en tarvitse hoitajaa. Auto löytyy jne. Kyllä mä vielä naisen löydän. Pitää muuttua vaan.

Kaukana normaalista näiden kirjoittelujesi perusteella. Enkä tarkoita kielioppia vaan ihan sisältöä.

Vierailija
362/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta mä en ole edes kovin yksinkertainen heikkolahjaideksi. Melko normaali olen. Ja keskustelen normaalisti. Täälä vain ihmiset luulee/ olettaa että olisin jotenkin lievästi kehitysvammainen. Asun yksin en tarvitse hoitajaa. Auto löytyy jne. Kyllä mä vielä naisen löydän. Pitää muuttua vaan.

Eiköhän tämä puhu puolestaan.

Kohta KESKI-IKÄINEN mies, 37 täyttää pian.

Jos joku haluaa keski-ikäisen lapsen, tässä olisi tarjolla.

Mutta ihan totta, kyllä se melko ylivoimaista on kun omaa monenkaltaista rajoitusta ja neuropsykologista vaivaa. Normaaleja miehiä tarjolla kylliksi, miksi maailmassa kukaan haluaisi riesakseen tuota papukaijaa jolla on ulkoa opittuna muutama lause jota hokee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sä ap tajuat että ei muutkaan saa naisia helposti

ei muutkaan!

koronan aikana ei oikein ole voinut tavata ketään eikä löytää naisia

Vierailija
364/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15v. naimisissa yksinkertaisen kanssa. Kyllä kelpas, mutta yhteiselo kävi ajan mittaan raskaaksi. Se jatkuva selittely asioista teki minusta hänelle äidinkorvikkeen. Väsyin siihen, etten saanut hänestä älyllistä vastinetta ja koin olevani yksin. Ihan jos pyyti jotain tekemään, niin se piti näyttää ihan kädestä pitäen. Hän ei nähnyt eforttia selvittää itse, miten joku asia tehdään, vaan odotti valmiita vastauksia. Huomasin, myös eron jälkeen, miten jouhevasti arki yh-na sujui. Tavarat pysyi paikoillaan, eikä mennyt aikaa selittelyyn.

Vierailija
365/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi ja mitä diagnooseja?

Vierailija
366/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mikään mieslapsi sori vain. Hirveän ilkeitä ihmisiä täälä. Ja ole melko normaali vaikka kuka väittää. En välitä mitä musta ajatellaan

Vierailija
367/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaa välitä. Oon tehny töitä sen eteen että menen parempaa suuntaa. Töis menee hyvin ja kaikki on hyvin. Ja kaikkee muutaki.

En ole mieslapsi enkä lievästi kehitysvammainen.

Vierailija
368/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36v mies. Kielellinen erityisvaikeus ja laaja alainen oppimisvaikeus.

Vierailija
369/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaa välitä. Oon tehny töitä sen eteen että menen parempaa suuntaa. Töis menee hyvin ja kaikki on hyvin. Ja kaikkee muutaki.

Miksi et etsi kaltaistasi naista? Esim. jostain Heron ryhmistä yms.?

Vierailija
370/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai sä ap tajuat että ei muutkaan saa naisia helposti

ei muutkaan!

koronan aikana ei oikein ole voinut tavata ketään eikä löytää naisia

No ei saa naista ei. Ihmisten mielestä en saa naista enää koskaan.

Vierailija
371/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet komeahko, niin ihan takuulla saat jonkun naisen, jolla on esim. samantyyppisiä diagnooseja. Tosin aika usein melko tavallisetkin naiset haluavat itseään fiksumman miehen, vaan eivät aivan kaikki.

Vierailija
372/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä käy missään tollasissa. Joskus kävin kuntouttavassa. Töissä on vain normaaleita naisia.

Vierailija
373/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaasta löytäisit takuuvarmasti vaimon. Fakta.

Vierailija
374/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä käy missään tollasissa. Joskus kävin kuntouttavassa. Töissä on vain normaaleita naisia.

Jos olet komeahko, hieman urheilullinen ja luonteeltasi todella kiva ja mukava (aidosti eli ei katkeruutta tai kiukkuisuutta tms.), niin voit saada normaalinkin naisen. Moni keskivertonainen kiinnostuu miehestä, jos tämä on komea, urheilullinen ja hyväluontoinen, vaikkei mies olisikaan mikään penaalin terävin kynä muuten.

Vierailija
375/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaasta löytäisit takuuvarmasti vaimon. Fakta.

Vinkki vielä: käytä varmuusvälineitä (kondomia), jos menet Thaikkuihin ja innostut niistä naisista. Siellä on HIV:iä ja muita tauteja ym ihan siistin näköisissä ja nuorissa naisissa myös. Tutustu ensin rauhassa naisiin. Voit myös jonkun deittipalstan kautta koettaa etukäteen tutustua sieltä kotoisin olevaan naiseen.

Vierailija
376/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet komeahko, niin ihan takuulla saat jonkun naisen, jolla on esim. samantyyppisiä diagnooseja. Tosin aika usein melko tavallisetkin naiset haluavat itseään fiksumman miehen, vaan eivät aivan kaikki.

En tiedä olenko komea. Ennen vain sain naisia. Nykyää en. Olen kai rupsahtanut ja liian vanha ja yksinkertainen

Eli mitään ei ole koskaan enään tehtävissä piste.

Vierailija
377/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se vain sitten olla ikisinkku. Kerta ei ole mitään tehtävissä. Käyn vaa töissä ja elän yksinäisenä.

Vierailija
378/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä, jos on oppimisvaikeuksia. Menisin itsekin aika helposti, jos mulla ois jotain vaikeutta (tosin ei ole, mutta läheiselläni on ja hänelle olen sieltä etsinyt kursseja). Sellaista voi pitää harrastuksena tavallaan.

Vierailija
379/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko komea. Ennen vain sain naisia. Nykyää en. Olen kai rupsahtanut ja liian vanha ja yksinkertainen

Eli mitään ei ole koskaan enään tehtävissä piste.

Thaimaa.

Vierailija
380/424 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kyllä tosi katkealta ja asenteestas saa tosi negatiivisen kuvan. Tuollaisen kanssa harva haluaa kaveriksikaan, ei ihme että treffiseuraa ei löydy. Tee nyt enemmän töitä ittes eteen ja korjaa toi asenne. Alkaa sitten varmasti löytymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi