Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.
On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.
Kommentit (424)
No naiset miksette lähde treffeille ja halua tavata?
Kuvitellaan löytävän täydellistä komeaa miestä jolla on hyvä vartalo mitä hittoa naiset laskekaa rimaa.. MIksen minä kelpaa? Mitä hittoa.
No ettikää täydellinen adonis alfa beta mua ei kiinnsota tippaakaan.
Eikö sun pitänyt jo luovuttaa? Naista ei ole mahdollista saada.
Oikein hiton komea fiksu niin ihana komea pitkä ja tumma käy puntilla ja on noi nalle 30 kun keski ikäinen kaljamaha ei kelpaa.. Niin ottakaa semmoinen. Ei ole enää mitää tehtävissä.
t. allu
Lähtisitkö kanssani trefeille?
T. N40
Puhut todella ilkeästi vammaisista ihmisistä, tämän takia ihmiset eivät ole olleet kovin hienotunteisia sinua kohtaan. Kannattaa opetella arvostamaan kaikenlaisia kanssaihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
No naiset miksette lähde treffeille ja halua tavata?
No kerronpa sitten miksi minä en halua treffeille enkä tavata.
Kolmisen vuotta sitten törmäsin Suomi24- palstaan, ja siellä tähän Alluun.
Mitä kamalinta törkyä ja aggressivista haukkumista ja solvaamista! Vaati että naisten on hänet huolittava koska "pitkä ja komee", viis siitä että korvienvälissä kumisee tyhjää.
Sillä palstalla sain kuulla että Allu on roikkunut siellä jo useamman vuoden, ja nyt kun olen näitä palstoja seuraillut niin olen huomannut että totta puhuvat.
Olet Allu itse varsin avoimesti kertonut miten vartijat ovat pakottaneet sinut maahan kun ahdistelit jotain naista. Olet riehunut ja heitellyt juomia naisen päälle kapakassa. Koko olemuksesi oli varsin aggressiivinen ja vihamielinen, samalla kuitenkin valtavan lapsellinen kuin joku 5-vuotias.
Kerroit saaneesi lääkityksen joka muuten on psykoosilääkitys, joka näyttää rauhoittaneen pahinta aggressiivisuutta. Mutta tuohon muuhunhan ei mikään auta. Olet ja pysyt Alluna josta naiset eivät voi kiinnostua, ainakaan normaalit naiset. Ja itsesi kaltaistahan et huoli.
Tämä tyyppi tunnetaan Vantaalla ja varmaan lähiympäristössäkin. Myös nettitreffi palstoilla on kunnostautunut ja kylvänyt mainettaan.
Sillehän ei mitään voi että on syntynyt sellaisena kun on, mutta se ei tarkoita sitä että yhdenkään naisen tarvitsisi uhrautua. Jokainen haluaa parhaan mahdollisen kumppanin, ainakin jokainen itseään kunnioittava.
Itse en haluasi tähän tyyppiin törmätä pimeässä. En voisi luottaa tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kelvata?
ja iso virhe olisi ylipäätään huolia kumppaniksi henkilö, joka on onneton itsensä kanssa. Pitää ensin oppia rakastamaan itseään, jotta voi rakastaa muita. Pitää olla sinut itsensä kanssa. Ei siitä suhteesta mitään tule muuten, sitten se on vaan toisen mielistelyä jotta toinen olisi "onnellinen".
Nyt mennään ohi aloituksen aiheen, mutta tuo sanonta "ensin pitää oppia rakastamaan itseään, jotta voi rakastaa muita" on loppujen lopuksi hemmetin typerä. Kommentissasi on perää, mutta tuo ei aina pidä paikkaansa eikä päde kaikkiin ihmissuhteisiin.
Minä kärsin huonosta itsetunnosta, välillä rakkaus itseä kohtaan rakoilee. Silti olen hyvin empaattinen, toiset huomioonottava, suuren sydämen omaava ihminen. Olen se, joka on aina tsemppaamassa muita, joihin läheiset voivat aina tukeutua. Välitän ja rakastan. Se, että itsetuntoni ei ole täydellinen, ei tarkoita ettenkö voisi rakastaa muita.
Vierailija kirjoitti:
T. N40
Hei Allu huomasitko tämän viestin? Vastaa hänelle ja sopikaa treffit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kelvata?
ja iso virhe olisi ylipäätään huolia kumppaniksi henkilö, joka on onneton itsensä kanssa. Pitää ensin oppia rakastamaan itseään, jotta voi rakastaa muita. Pitää olla sinut itsensä kanssa. Ei siitä suhteesta mitään tule muuten, sitten se on vaan toisen mielistelyä jotta toinen olisi "onnellinen".
Nyt mennään ohi aloituksen aiheen, mutta tuo sanonta "ensin pitää oppia rakastamaan itseään, jotta voi rakastaa muita" on loppujen lopuksi hemmetin typerä. Kommentissasi on perää, mutta tuo ei aina pidä paikkaansa eikä päde kaikkiin ihmissuhteisiin.
Minä kärsin huonosta itsetunnosta, välillä rakkaus itseä kohtaan rakoilee. Silti olen hyvin empaattinen, toiset huomioonottava, suuren sydämen omaava ihminen. Olen se, joka on aina tsemppaamassa muita, joihin läheiset voivat aina tukeutua. Välitän ja rakastan. Se, että itsetuntoni ei ole täydellinen, ei tarkoita ettenkö voisi rakastaa muita.
Mietinpä vain onko se että on aina valmis tsemppaamaan, on aina huomioon ottava ja se joihin toiset voivat aina tukeutua, välttämättä rakkautta?
Tuosta saa hyvin äkkiä kuvan ihmisestä joka uhrautuu, kävelee itsensä yli. se ei ole rakkautta. Se on pikemminkin epätoivoista halua tulla hyväksytyksi. Tapa ostaa hyväksyntää ja varmistella ettei tule hylätyksi.
Väitän edelleen että ihminen joka ei itseään voi rakastaa eikä hyväksy, ei osaa oikeaa rakkautta myöskään antamaan.
"Ihmisillä tuppaa olemaan lähes häiritsevä itsetunnon puute, joka johtaa meidät hakemaan turvaa sellaisesta rakkaudesta, joka tulee toisten suunnalta. Sen sijaan, että tämä rakkaus olisi jotakin positiivista, se voi johtaa tunnetason riippuvuuden aiheuttamiin ongelmiin.
On kaunis asia rakastaa toista niin paljon, että elämästäsi tulee merkityksetöntä ilman kyseistä ihmistä. Sinun tulee kuitenkin tietää, että se ihminen, jota sinun aivan ensimmäiseksi pitää oppia rakastamaan, olet sinä itse.
Jos et voi rakastaa itseäsi tai luottaa itseesi, kuinka voit tehdä sen toisten kanssa?
Ihmisillä tuppaa olemaan lähes häiritsevä itsetunnon puute, joka johtaa meidät hakemaan turvaa sellaisesta rakkaudesta, joka tulee toisten suunnalta. Sen sijaan, että tämä rakkaus olisi jotakin positiivista, se voi johtaa tunnetason riippuvuuden aiheuttamiin ongelmiin.
On kaunis asia rakastaa toista niin paljon, että elämästäsi tulee merkityksetöntä ilman kyseistä ihmistä. Sinun tulee kuitenkin tietää, että se ihminen, jota sinun aivan ensimmäiseksi pitää oppia rakastamaan, olet sinä itse.
Jos et voi rakastaa itseäsi tai luottaa itseesi, kuinka voit tehdä sen toisten kanssa?"
Vierailija kirjoitti:
T. N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N40
Tuon naisen oman turvallisuuden ja mielenterveyden vuoksi toivon, ettei tämä suunnitelma toteudu. Mieshän on ihan uhmaikäisen tasolla tunne-elämältään. On myös aggressiivinen jos asiat eivät suju niin kuin hän mielessään on suunnitellut. Varokaa!
Kyllä niitä kaltaisiasi naisiakin löytyy. Täällä palstalla olevien kirjoitusten perusteella varmasti täältäkin. Kannattaa etsiä sellainen.
Itse en jaksaisi olla vähän tollon ja yksinkertaisen kanssa, hermot vaan menisi.
Vierailija kirjoitti:
T. N40
Voisin lähtee. Miten sut saa kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä kaltaisiasi naisiakin löytyy. Täällä palstalla olevien kirjoitusten perusteella varmasti täältäkin. Kannattaa etsiä sellainen.
Itse en jaksaisi olla vähän tollon ja yksinkertaisen kanssa, hermot vaan menisi.
Sillehän mä en voi mitään että olen yksinkertainen ja heikkolahjainen.
Kohta 37 v ja vanhentunut ja lihonut. En näytä enää kellekkää kelpaavan.
Kumman hiljasta.. miksei kukaan kirjota mitään.. saa lähinnä yksin aina tehdä alotuksia ja kirjottaa.. tää on todella typerää.. olen muutenki yksinäinen ja kaipaan huomiota.
Aika monet alle 40-v. naiset on isolla vaivalla eronnut ongelmaisista miehistä tai muuten saaneet nauttia sellaista seurasta ihan riittävästi. Siksi suuri osa niistä on sinkkuja, koska kuvittelevat löytävänsä jotain ihmeellistä.