Kaivinkoneen hankinnan myötä meillä on kaivatusmenot 0
Kaivamme itse niin ei mene euroakaan teettämiseen.
Kommentit (17)
Onko kumipyöräkone vai jyrätäänkö nurmikko telaketjuin?
Oli varmaan ilmainen kaivinkone eikä polttoaineetkaan maksa mitään.
Meillä vielä halvempi kaivaminen, kun ostin lapion.
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen kaivinkone?
Naisen logiikka.
Jos haluat kaivaa kuopan, ja ostat sitä varten vanhan kaivinkoneen vaikka 10 000 eurolla, niin sen kuopan kustannukseksi tulee tuo 10 000 euroa plus kaikki muut kaivinkoneen aiheuttamat kulut. Joku paikallinen kaivinkoneyrittäjä olisi sen kuopan varmasti kaivanut huomattavasti halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen kaivinkone?
Ilmainen kaivinkone joka ei kuluta polttoainetta eikä rasvaa.
Lukuunottamatta kaivinkoneen hankintahintaa ja huoltokuluja ja jos ette laske omalle työlle hintaa, niin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat kaivaa kuopan, ja ostat sitä varten vanhan kaivinkoneen vaikka 10 000 eurolla, niin sen kuopan kustannukseksi tulee tuo 10 000 euroa plus kaikki muut kaivinkoneen aiheuttamat kulut. Joku paikallinen kaivinkoneyrittäjä olisi sen kuopan varmasti kaivanut huomattavasti halvemmalla.
Onko noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen kaivinkone?
Naisen logiikka.
Niin mikä naisen logiikka? Jos kertoo kulujen olevan nolla, niin on varmaan kaivimen ilmaiseksi saanut eikä polttoaineetkaan mitään maksa.
Ei maksa mullakaan kaivuut eikä lumityöt. Naapurilla koneet ja teen töissä iltavuorossa osia ja muuta firabelihommina, saan palkan ja iltavuorolisät. Naapuri vastavuoroisesti tekee mulle kone hommat korvauksena.
Vierailija kirjoitti:
Lukuunottamatta kaivinkoneen hankintahintaa ja huoltokuluja ja jos ette laske omalle työlle hintaa, niin kyllä.
Nehän on ihan eri momentista kuin kaivatusmenot, ei kuulu asiaan!
Pystyykö sillä kaivamaa persettä?
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa mullakaan kaivuut eikä lumityöt. Naapurilla koneet ja teen töissä iltavuorossa osia ja muuta firabelihommina, saan palkan ja iltavuorolisät. Naapuri vastavuoroisesti tekee mulle kone hommat korvauksena.
No maksaahan tuo molemmille.
Veivattava kaivinkone?