Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.
On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.
Kommentit (424)
Eli tiivistettynä ketju.
Aloittaja on masentunut, mieliala lääkkeitä syövä mie jolla oppimisvaikeuksi ja hieman tyhmä. Ulkoisesti pitkä mies, kaljamaha, kalju. Luonteeltaan kiltti joskin jankkaa omaa näkemystään ja haukkuu muita.
Haluaa naisen joka kaunis ja vähintään normaalin fiksu. Itse syyllistää naisia kun näille ei kelpaa mies joka vähän tyhmä, kuitenkin aloittaja todella tarkka siitä ettei suostu parisuhteeseen itseään tyhmemmän kanssa. Naisen ei kuitenkaan tartte olla missi mutta kaunis kuitenkin ja älykäs.
Ja naisten vika tuo aloittajan sinkkuus kun ovat niin nirsoja…
Vierailija kirjoitti:
Allu, sanot muuttuneesi ja menneesi jotenkin "eteenpäin".
Kuitenkin samaa litaniaa latelet kuin viisi vuotta ennen tätä.
Ainoa mikä on muuttunut on se, että kun aloitit lääkityksen raivokohtauksiin ne on jääneet pois.
Kai se sitten on sitä eteenpäin menoa.
Onko nyt tosiaan niin että et vain tajua että olet aikuinen? Olet keski-iän kynnyksellä oleva mies.
Täytät pian 37 vuotta.
Normaalisti älyllisesti kehittynyt 37-vuotias ei käyttäydy noin.
Sanot ette voi mitään sille että olet heikkolahjainen. Et voikaan, eikä kukaan muukaan voi.
Kukaan nainenkaan ei voi sille mitään että he haluavat normaalin miehen. Ymmärrrätkö? Normaalin.
Me emme voi mitenkään auttaa emmekä pakottaa ketään huolimaan sinua.
Se on mahdotonta. Jos et pysty naista saamaan se on sitten niin. Siihen on tyydyttävä. Ei auta itku-potku-raivarit.
Mä olen muuttunut. Ennen join rahani olin työytön.. nyt en juo ja käyn töissä ja tienaan hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota ei oikein kiinnosta. Mä oon aika lievästi vain yksinkertanen siis en ole kovin tyhmä. Mutta naiset pitää mua hyvin tyhmänä ja kukaa normaali nainen ei halua mieslasta tai yksinkertasta ja minua ei tarvi elättää on työpaikat ja kaikki rullaa. Mutta jotenki ei vain löydy mistää kumppania.
Työpaikka löytyy ja ihan hyvä palkkakin mutta silti (kuten jokunen viikko sitten kerroit) ei ole varaa matkustella tai oikein tehdä mitään muutakaan.
Ens vuonna matkustan.
Vierailija kirjoitti:
Eli tiivistettynä ketju.
Aloittaja on masentunut, mieliala lääkkeitä syövä mie jolla oppimisvaikeuksi ja hieman tyhmä. Ulkoisesti pitkä mies, kaljamaha, kalju. Luonteeltaan kiltti joskin jankkaa omaa näkemystään ja haukkuu muita.
Haluaa naisen joka kaunis ja vähintään normaalin fiksu. Itse syyllistää naisia kun näille ei kelpaa mies joka vähän tyhmä, kuitenkin aloittaja todella tarkka siitä ettei suostu parisuhteeseen itseään tyhmemmän kanssa. Naisen ei kuitenkaan tartte olla missi mutta kaunis kuitenkin ja älykäs.
Mulle kelpaa heikkolahjainen tavis nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tiivistettynä ketju.
Mulle kelpaa heikkolahjainen tavis nätti.
Ei mistään löydä samanlaista naista joka ettii miestä.
Karu totuus oon kelvoton. En löydä omantasosta naista mistään. Ja asiat mitkä mussa on hyviä ei vain riitä naisille. En voi mitää. Kaikki on fiksuka koulutettuja uranaisia.
Oon kyllä menny parempaa suuntaan ja ennen join rahani ja olin työtön. En saanu töitä. Nyt tienaan töissä menee hyvin. Lopetin juomisen. Panostan vaatteisiin. Lenkkeilen. Harmi ku ei se riitä. Olen laskenut tasoa tavis pullukalle. En halua kaunista missä laihaa. Mutta taso on kai vielä korkea. Voisin huolia heikkolahjaisen naisen mikä on mun makuun ja tyyppiä. En lievästi kehitysvammaista.
En ole laihduttanut. Se ei ole este. Pukeudun paremmin kun ennen. Ulkonäkö hyvä. Ihmettelen ku naiset ei nykyään katso päälle. Olenko liian vanha? Käyn usein parturissa. Käytän hajuvettä. Ei vissiin mikään riitä?
Näkeekö naiset mun ulkonäöstä että olen yksinkertainen ja vajaa. Aika erikoista että sain vakituisen työpaikan kuitenkin.
Turhauttaa paljon ku naiset ei kato ees päälle ja sillee ole yhtään kiinnostuneita. En uskalla lähestyä kauniita fiksuja naisi enää. Ennen uskalsin ja kävin baareissa. En tapaa enää naisia missää. Jotenki pelkään kai naisia. Olen ujo. Ikääni nähden oon vielä pohjalla mulla ei ole rahaa ja hienoa autoa. Mulla on monta tonnia velkaa.
Vuosi sitte sain työpaikan. En ole koskaa tehnyt töitä oikein. Velkaa paljon ottanut. Juonut sun muuta. Ikääni nähden olen ollut pudonnut.
Ehkä sekin tekee sen että en ssa naista. Myös olen nirso. Katson nuoria kauniita naisia myönnän. Oon laskenut rimaa. Mutta ei se auta. Naiset ei vain kiinnostu. Ja tinderiä en asenna.
Joku heikkolahjainen nainen sanoi että hän ei halua heikkolahjaista miestä kun saa normaalinkin. Miksi mä en saa normaalia ja nainen saa olla nirso?
T. Allu
Jep en todellakaa minäkään huoli heikkolahjaista naista. Olen saanut paljon normaaleita naisia erittäin paljon nuorempana. Seurustellut normaaleiden kauniiden naisten kanssa.
En ymmärrä enää ollenkaa naisia en ollenkaan.
No kerta jos on näin vaikeeta mitä kärsin ku en anna vaa olla elämää ku ei tässä ole ees järkee enää vuosikausia olla yksin ja normaalit pariutuu menee kihloihin ja muuttaa yhteen mun kaikki tutut on parisuhteissa ja minä oon yksin. Panostanu vaatteisiin käyn töissä tienaan melko hyvin.. lopettanu itseni ja naisten takia juomisen.. EIkö naiset teille mikään riitä? Olen jopa laskenut rimaa.
Jaha kaikki meni taas hiljaseksi.
Tää on ihan loistava trolli! Viihdyttävä, likimain ammattimainen. Pakko antaa täydet pisteet 5/5( ja papukaijamerkki jankkaamisesta).
Vierailija kirjoitti:
En ole laihduttanut. Se ei ole este. Pukeudun paremmin kun ennen. Ulkonäkö hyvä. Ihmettelen ku naiset ei nykyään katso päälle. Olenko liian vanha? Käyn usein parturissa. Käytän hajuvettä. Ei vissiin mikään riitä?
Mitä sä parturissa teet jos oot kalju? Ja etkö joskus kuvaillut pukeutuvasi kuin menneiden aikojen hopparit?
Ei oman kaltaisia ole missään!!!