Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.
On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi ja mitä diagnooseja?
36v mies. Kielellinen erityisvaikeus ja laaja alainen oppimisvaikeus.
Jos olet komeahko, niin ihan takuulla saat jonkun naisen, jolla on esim. samantyyppisiä diagnooseja. Tosin aika usein melko tavallisetkin naiset haluavat itseään fiksumman miehen, vaan eivät aivan kaikki.
En tiedä olenko komea. Ennen vain sain naisia. Nykyää en. Olen kai rupsahtanut ja liian vanha ja yksinkertainen
Eli mitään ei ole koskaan enään tehtävissä piste.Thaimaa.
Ei kiinnosta thaimaalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko se vain sitten olla ikisinkku. Kerta ei ole mitään tehtävissä. Käyn vaa töissä ja elän yksinäisenä.
Lopeta valittaminen. On tässä moni muukin sinkku, mm. minä itse. Käyn töissä, eikä minulla edes ole oppimisvaikeuksia ja olen hoikkakin. Luonteeni on ihan ok. Kohta viisi vuotta on mennyt avioerosta, enkä ole yhtäkään kumppania kohdannut.
T. Nainen, pk-seutu
Etkö edes käy treffeille tapaa miehiä tai saa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kyllä tosi katkealta ja asenteestas saa tosi negatiivisen kuvan. Tuollaisen kanssa harva haluaa kaveriksikaan, ei ihme että treffiseuraa ei löydy. Tee nyt enemmän töitä ittes eteen ja korjaa toi asenne. Alkaa sitten varmasti löytymään.
En tiedä enää mitä tehdä. Ei oo kavereita ei ketään.
Ei vain ole mitään tehtävissä. Kerta olen 36 v 10 v tasolla yksinkertainen mieslapsi. Vaikka olen suht komea ja töissä menee hyvin. Just just.
Mitää ei vain ole tehtävissä. Olen jo tän ikänen erakoitunut. Ei ole kavereita. Yksin katon telkkaria ja oon yksin ja masentunut ku en saa naista. Niin paljo kauniita naisia että ei pää enää kestä. Tuijotan vaan kokoajan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta mä en ole edes kovin yksinkertainen heikkolahjaideksi. Melko normaali olen. Ja keskustelen normaalisti. Täälä vain ihmiset luulee/ olettaa että olisin jotenkin lievästi kehitysvammainen. Asun yksin en tarvitse hoitajaa. Auto löytyy jne. Kyllä mä vielä naisen löydän. Pitää muuttua vaan.
Jankkaatko sä työpaikan ruokatauoillakin tätä naisenpuutettasi? Kun täällä palstalla et näytä osaavan muusta keskustella.
Kyllä en osaa muusta keskustella. On naiset pakkomielle ja niin paljo kauniita naisia jokapaikassa että pää meinaa hajota. Kaipaan tosi kovaa naisen kosketusta. En puhu naisista en jankkaa. Haluan pitää työpaikkani.
Siksi tää on kaikki näin vaikeeta, koska kaipaan naisen kosketusta ja olla naisen lähelle.. Ennen sain naista ja pääsin lähelle nukkumaan viereen. nykyään ei yhtään mitään.
Jos kerta heikkolahjainen nainenkin saa miehen esim normaalin. Miksi minä en saisi normaalia naista tai esim hieman yksinkertaista, ei tarvi olla heikkolahjainen. Esim työtön. Sossupummi ja Mt-ongelmia?
Katson vain vierestä jatkuvasti kun kaikilla normaaleilla on nainen ja minä olen aina yksin. Olen aika turhautunut todella todella paljon nykyään.
Ei tietenkää sitä kiinnostanut, sen nyt arvas ja mua olis kiinnostanut.
Ilmeisesti pitäs vain unohtaa naiset vaikka kuinka ärsyttäisi, ei voi mitään.
En tiedä enää mitä tehdä olen kai rupsahtanut näkeehän sen kun kattoo peiliin. lihonut 15 kg kaljamaha.. tukka kaljuuntunut ja vanhentunut.. Hups en oo sit tehny töitä ja nyt oon sinkkuna vaikka en naamasta ruma ole ja oon pitkä Mutta silti pitäs olla vientiä eipä kukaan halua jutella eikä tavata
Vierailija kirjoitti:
En tiedä enää mitä tehdä olen kai rupsahtanut näkeehän sen kun kattoo peiliin. lihonut 15 kg kaljamaha.. tukka kaljuuntunut ja vanhentunut.. Hups en oo sit tehny töitä ja nyt oon sinkkuna vaikka en naamasta ruma ole ja oon pitkä Mutta silti pitäs olla vientiä eipä kukaan halua jutella eikä tavata
Joku sanoi jo sen: Thaimaa. Jos on sen verta tuloja, että elättää tovin kaksi ja on parisuhteen kaipuu, niin thaimaalainen morsian on helpoin ja kätevin tie.
Toinen tie on itsensä ehostaminen. Tilaa Hesari ja lue se päivittäin. Pian sinulla on käsitys siitä mitä maailmalla tapahtuu ja voit jutella ihmisten kanssa tasavertaisemmin. Aloita liikunta: lenkkeile, tee vatsoja ja punnerra päivittäin. Tämä on pitempi ja epävarmempi tie.
Nykyisellä mallilla olet havainnut ettei naista löydy ja ei löydykään ellet jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi jo sen: Thaimaa. Jos on sen verta tuloja, että elättää tovin kaksi ja on parisuhteen kaipuu, niin thaimaalainen morsian on helpoin ja kätevin tie.
Toinen tie on itsensä ehostaminen. Tilaa Hesari ja lue se päivittäin. Pian sinulla on käsitys siitä mitä maailmalla tapahtuu ja voit jutella ihmisten kanssa tasavertaisemmin. Aloita liikunta: lenkkeile, tee vatsoja ja punnerra päivittäin. Tämä on pitempi ja epävarmempi tie.
Nykyisellä mallilla olet havainnut ettei naista löydy ja ei löydykään ellet jotain muuta.
Edelleen en ottaisi mistää hinnasta tai en edes mieti että ottaisin thaimaalaisen naisen koska ei kiinnosta pätkääkään. No näköjään ei ole mitään tehtävissä kun on rupsahtanut ja vanhentunut.
En ikinä tule ottamaan thaimaalaista naista. Mä en tajua kuinka monta kertaa se pitää täälä sanoa että ei paskaakaa kiinnosta.
Olen laskenut rimaa ja voin huolia 40 v pullean naisen suht nätin mistä tykkään. se voi olla työtön sillä saa olla mt ongelmia kunhan tullaan toimeen. Mutta mistä niitä löytää. Suurin osa fiksuja koulutettuja ura naisia.. ei niille vain kelpaa-
Lopeta valittaminen. On tässä moni muukin sinkku, mm. minä itse. Käyn töissä, eikä minulla edes ole oppimisvaikeuksia ja olen hoikkakin. Luonteeni on ihan ok. Kohta viisi vuotta on mennyt avioerosta, enkä ole yhtäkään kumppania kohdannut.
T. Nainen, pk-seutu