Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.
On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole laihduttanut. Se ei ole este. Pukeudun paremmin kun ennen. Ulkonäkö hyvä. Ihmettelen ku naiset ei nykyään katso päälle. Olenko liian vanha? Käyn usein parturissa. Käytän hajuvettä. Ei vissiin mikään riitä?
Mitä sä parturissa teet jos oot kalju? Ja etkö joskus kuvaillut pukeutuvasi kuin menneiden aikojen hopparit?
En ole kalju, vaan kaljuuntunut ja mä en ymmärrä naisia miten tommonen voi olla este. pinnallista elämää täälä niin on. En pukeudu enää. Paljo parantunut. SIlti ei mitää vaikutusta ei naiset kato päälle,.
Vierailija kirjoitti:
Mehän haetaan pariksi likimain yhtä hauskaa tyyppiä, kuin ite ollaan. Olisko sulla itsellä rima liian korkealla?
Toisaalta olisiko tässä asiassa sitten niin, että miesten euro voisi olla kolmekertaa enemmän, niin tasa-arvo kohtaisi.
Noin muuten asetelma on epäarvoinen. Naiset saavat saman rahan ja voivat valita kumppanin miten haluaa.
Jos säädettäisi niin että miehen euro olisi suurempi, niin johan kelpaisi myös vähemmän älykkäät miehet kumppaneiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mehän haetaan pariksi likimain yhtä hauskaa tyyppiä, kuin ite ollaan. Olisko sulla itsellä rima liian korkealla?
Rima korkeella jos haluaisin pullukan naisen. Ei ole kyllä :D
Naisilla se rima vasta korkealla on. En saa edes seksiseuraa vaikka mä näytän hyvältä. Miten on mahdollista tälläinen?
No naiset miksi ette halua mun kainaloon tai treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joskus jopa sanottu kumma että sä olet sinkku olet komea pitkä mies. No sehän se.. vuodet kuluu ja on vaa yksin.. alkanu sitte enempi ruikuttamaan ja jauhamaan tästä asiasta.
Ja mitenköhän se on auttanut asiaasi? Ei mitenkään. Varsinkaan tällä palstalla ruikuttaminen ei auta, koska tämä ei ole mikään treffipalsta.
No antaa sitte kaikki olla. Mähän en eti mitään ei ole treffipalsta mutta haluan vain ruikuttaa ja puhua asiasta kun nykyään ei mikään onnistu. Katselen vain naisia kahvilassa shoppailen ja sitte ihmettelen jatkuvasti että eivät vaa kiinnostu.
Mutta olet varmaan huomannut, että nämä kymmenet aloittamasi ketjut eivät juuri saa vastakaikua? Hetken sinulle jaksaa joku vastata, mutta koska kirjoitat itse koko ajan samoja lauseita, ei kukaan kauaa jaksa lukea ruikutustasi. Sitten ihmetteletkin jo, että miten se ketju taas hiljeni. Kyllä se hiljenee, koska jankutat vaan samoja asioita. Ei tällaisesta ole sinulle itsellesi tai kenellekään muullekaan mitään hyötyä.
Jos on samanlainen jankuttaja naistenkin kanssa, ilmankos ne ovat kaikki lähteneet litomaan. Ja kun niitä naisia on kuitenkin ollut aika paljon aiemmin, niin kyllä se maine menee pilalle nopeasti. Nykyään netissä kaikki juorut leviää ja on vaikeampaa aloittaa niinsanotusti puhtaalta pöydältä, jos on mokaillut nuorempana.
Mä haluan alottaa puhtaalta pöydältä mutta tuntuu että maine menny. Olen huutanut humalssa naisille..ja käytös paskaa.. Nykyää sit ruikutan. En vain pääse treffeille millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joskus jopa sanottu kumma että sä olet sinkku olet komea pitkä mies. No sehän se.. vuodet kuluu ja on vaa yksin.. alkanu sitte enempi ruikuttamaan ja jauhamaan tästä asiasta.
Ja mitenköhän se on auttanut asiaasi? Ei mitenkään. Varsinkaan tällä palstalla ruikuttaminen ei auta, koska tämä ei ole mikään treffipalsta.
No antaa sitte kaikki olla. Mähän en eti mitään ei ole treffipalsta mutta haluan vain ruikuttaa ja puhua asiasta kun nykyään ei mikään onnistu. Katselen vain naisia kahvilassa shoppailen ja sitte ihmettelen jatkuvasti että eivät vaa kiinnostu.
Mutta olet varmaan huomannut, että nämä kymmenet aloittamasi ketjut eivät juuri saa vastakaikua? Hetken sinulle jaksaa joku vastata, mutta koska kirjoitat itse koko ajan samoja lauseita, ei kukaan kauaa jaksa lukea ruikutustasi. Sitten ihmetteletkin jo, että miten se ketju taas hiljeni. Kyllä se hiljenee, koska jankutat vaan samoja asioita. Ei tällaisesta ole sinulle itsellesi tai kenellekään muullekaan mitään hyötyä.
Jos on samanlainen jankuttaja naistenkin kanssa, ilmankos ne ovat kaikki lähteneet litomaan. Ja kun niitä naisia on kuitenkin ollut aika paljon aiemmin, niin kyllä se maine menee pilalle nopeasti. Nykyään netissä kaikki juorut leviää ja on vaikeampaa aloittaa niinsanotusti puhtaalta pöydältä, jos on mokaillut nuorempana.
Ei ole enää mitään tehtävissä. on ollut joo paljonkin ennen naisia hyvin paljon ja olen saanut seksiä.
Mä oon kai ite rupsahtanut ja tullut rumaksi kun enää ei kelpaa. Nuorempana olin erilainen ja komeampi ja kelpasin. naiset muuttuu ihmiset muuttuu.
Ihmiset ovat niin nirsoja että monet jää ilman kumppania tämän takia kun ei kelpaa yksinnkertainen kaljuuntuva kaljamaha mies.. vaan etitään komeempi sporttinen mies.. en ihan ymmärrä tätä elämää.
En tiedä ei ole tehtävissä mitää samaa ruikutusta ja samaa ulinaa joka päivä mistään ei tule mitää antaa olla.
Kyllä kelpaa. Pitkä, tumma ja komea saa puutteensa anteeksi. Ei tarvitse olla mikään välkky.
Tyhmähkö ja yksinkertainen mies, minulta löytyy kotoa. Olen eroamassa mahdollisimman pian.
Alussa en etäsuhteen ja alkuviehätyksen vuoksi ihan nähnyt, miten onnetonta kommunikaatio ja yhteiselo tulee olemaan
Kun sanon miehelleni kylpylässä, että nähdään pukukoppien jälkeen ala-aulassa, odottelen siellä, kunnes tulee viesti "Olen respassa täällä ylhäällä". Kun pyydän kaupasta viestillä jotain, tulee väärä asia twi se unohtuu. Kotona samoja asioita toistellaan viikosta toiseen; edes astiapyyhkeiden paikkaa mies ei opi.
Kun joku kertoo vitsin, menee 2 min ennenkuin mies hoksaa jujun, jos hoksaa. Ylipäätään kaikki asiat pitää toistaa. Mies ei muista reittiä paikkaan, jossa olemme käyneet pariin kertaan, sen sijaan kysyy minulta. Minä muistan. Lista on loputon.
Ihme kyllä, mies on suht. ok asemassa työelämässä, joskaan ei ole 10 vuoteen edennyt mihinkään.
Miehessä arvostan jatkossa erioten älyä, kaikki muu tulee perässä. Vie yllättävän paljon energiaa toistaa kaikki, selittää asiat, jaksaa ymmärtää ja hymyillä kun toinen ei vaan pysy perässä. Jostain syystä olematon libido ja oma-alotteisuus kuuluu pakettiin
Miehen äly tuo suhteeseen myös huumoria, tilannetajua, ongelmanratkaisutaitoa ja normaalia keskustelua. Näistä en aio enää jäädä paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmähkö ja yksinkertainen mies, minulta löytyy kotoa. Olen eroamassa mahdollisimman pian.
Alussa en etäsuhteen ja alkuviehätyksen vuoksi ihan nähnyt, miten onnetonta kommunikaatio ja yhteiselo tulee olemaanKun sanon miehelleni kylpylässä, että nähdään pukukoppien jälkeen ala-aulassa, odottelen siellä, kunnes tulee viesti "Olen respassa täällä ylhäällä". Kun pyydän kaupasta viestillä jotain, tulee väärä asia twi se unohtuu. Kotona samoja asioita toistellaan viikosta toiseen; edes astiapyyhkeiden paikkaa mies ei opi.
Kun joku kertoo vitsin, menee 2 min ennenkuin mies hoksaa jujun, jos hoksaa. Ylipäätään kaikki asiat pitää toistaa. Mies ei muista reittiä paikkaan, jossa olemme käyneet pariin kertaan, sen sijaan kysyy minulta. Minä muistan. Lista on loputon.Ihme kyllä, mies on suht. ok asemassa työelämässä, joskaan ei ole 10 vuoteen edennyt mihinkään.
Miehessä arvostan jatkossa erioten älyä, kaikki muu tulee perässä. Vie yllättävän paljon energiaa toistaa kaikki, selittää asiat, jaksaa ymmärtää ja hymyillä kun toinen ei vaan pysy perässä. Jostain syystä olematon libido ja oma-alotteisuus kuuluu pakettiin
Miehen äly tuo suhteeseen myös huumoria, tilannetajua, ongelmanratkaisutaitoa ja normaalia keskustelua. Näistä en aio enää jäädä paitsi.
Korjaan, siis: oma-alotteisuuden puute korreloi yksinkertaisuuden kanssa.
Tarkoitatko ruudinkeksijää? Ei ole sängyssä kaksinen, vaikka omaa paljon kokemusta ?
Mutta vientiä on naismarkkinoilla. Ja ylpeydellä nainen voi esitellä kavereilleen ja vanhemmilleen.
Jos mies on kouluttautunut ja hyvässä asemassa, niin ei sorru nätteihin onnenonkijoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan loistava trolli! Viihdyttävä, likimain ammattimainen. Pakko antaa täydet pisteet 5/5( ja papukaijamerkki jankkaamisesta).
Olisi joo jos olisi trolli mutta tää on ihan oikea tyyppi joka on antanut todisteeksi jopa puhelinnumeronsa ja kuvansa...
Tein kaverilleni suuren palveluksen. Olin sattumalta samassa työpaikassa kihlattunsa kanssa.
Ohjeeni oli: palauta sukkelasti takaisin katukuvaan. Ei kaveri kysellyt enempää.
Luotti arviooni.
Joo mutta mä en ole edes kovin yksinkertainen heikkolahjaideksi. Melko normaali olen. Ja keskustelen normaalisti. Täälä vain ihmiset luulee/ olettaa että olisin jotenkin lievästi kehitysvammainen. Asun yksin en tarvitse hoitajaa. Auto löytyy jne. Kyllä mä vielä naisen löydän. Pitää muuttua vaan.
Voi oll vain et ikä on tehny tai maine menny mut tunnetaan ja olen rupsahtanut ku en saa enää naisia ja ennen sain. Tai ruikutus on karkottanu kaikki ja ole kai nykyää tosi epätoivonen. Enkä käy baareissa.