Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.

Vierailija
24.10.2021 |

On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.

Kommentit (424)

Vierailija
261/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AIka ikävältä tuntuu että9 munlainen ihminen ei voi hankkia lasta ja ei kelpaa parisuhteeseen. Siis mitä ihmettä? Mä en ole missää kuntouttavassa työtoiminnassa mulla on hieno asunto ja vakituinen hyvä palkkanen työ pärjään rajoituksista huolimatta työssäni hyvin. Ja silti ei naiset musta kiinnostu. Millanen sit mun pitäs olla?

Aloituksessa sanoit, että et halua lapsia. Se karkottaa naisia.

En tietenkää halua lapsia. SItten karkottaa. Mä en voi sille mitään. Kaikki ei halua lapsia.

Mitäpä sitten vingut, että kaltaisesi EI VOI hankkia lapsia? Päätä nyt. Etkö voi, vai etkö halua? Ihmettelen, miten joku on jaksanut ja pystynyt pitämään tällaisen vammaisia halventavana ketjun käynnissä. Aivan uusi ulottuvuus uli-nassa.

Jep en ymmärrä itekkää et ihmiset haukkuu minut kehitysvammaiseksi. Joo en halua lapsia. 

Vierailija
262/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Emu koulussa käynyt. Oppimisvaikeuksien takia ja sain huonoja numeroita. Se ei tee musta lievästi kehitysvammaista.

Sinä et taida ymmärtää käsitettä "lievästi kehitysvammainen". Sen kategorian allehan voi laittaa kaikki ne, jotka eivät ole keskivertoihmisiä. Eli juuri sinunlaisesi ihmiset, joilla on nepsy-ongelmia, opppimis- ja hahmotushäiriöitä.

Onko oikeasti noin? En ole tuota tiennyt. Minulla on nepsy-häiriö, hahmotushäiriö ja oppimisvaikeuksia parissa kouluaineessa. Silti en ole tiennyt olevani kehitysvammainen.

Kyllä on näin. Ei se ole enää mikään leimaava asia. Älä häpeä sitä. 158

Laita linkki, muuten en usko.

LINKKI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missää nimes halua lapsia ja vaikka kuka musta ajattelis että olen lievästi kehitysvammainen niin en ajattele koskaan noin koska en ole. Ihmiset voi huonosti ja haluavat olla minua kohtaan vain ilkeitä. Minkäs minä sille voin että synnyin tälläiseksi. Mulla menee hyvin ja meen eteenpäin. On töitä ja olen terve ja hieno asunto ja autokin.

Vierailija
264/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko niin ap että et ole yksinkertainen vaan päinvastoin ja liian rehellinen? Suomalainen nainen hakee elättäjää, turvallisuutta ja puhtaan valkoista sisustusta? perusnainen ei taida suomessa hakea aivoseuraa?

Melko normaali olen.. oppimisvaikeus ei tee ihmisestä kehitysvammaista kuten nämä sankarit olettavat minusta sen. Kyllä ei ole este saada kumppania mutta mistä löytyy kumppani joka on samanlainen kun minä?

Vierailija
265/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on koko elämä pidetty yksinkertaisena jopa oma äitini on sanonut että sussa on jotain vikaa ja sä oot hyvin rasittava ja vaikee kokoajan valitat etkä oo mihkää tyytyväinen.. hermostut helposti ja haukut ihmisiä.. Ja sulla on typerät jutut ja kuulemma olen hyvin vajaa. Mutta en mä ole kyllä mitenkää kehitysvammainen enkä näytä. ei mulla ole downin syndroomaa eikä mitään. Mä en tiedä onko synntyksessä ollut sit jotain. Mulla on pikkuveli joka on todella fiksu.. korkeasti koulutettu ja sairaanhoitaja. Ei me olla missään tekemisissä harmi.

Ihme juttu ettei vähän tyhmä, kaikkeen tyytymätön ja muita haukkuva ei ole se mitä kauniit ja fiksut naiset haluaa. Kyllä minäkin ihmettelen mikset löydä seuraa...

Vierailija
266/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on oppimisvaikeus lukihäiriö se ei tee automaattisesti mitenkää ihmisestä lievästi kehitysvammaista.

Vierailija
267/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on koko elämä pidetty yksinkertaisena jopa oma äitini on sanonut että sussa on jotain vikaa ja sä oot hyvin rasittava ja vaikee kokoajan valitat etkä oo mihkää tyytyväinen.. hermostut helposti ja haukut ihmisiä.. Ja sulla on typerät jutut ja kuulemma olen hyvin vajaa. Mutta en mä ole kyllä mitenkää kehitysvammainen enkä näytä. ei mulla ole downin syndroomaa eikä mitään. Mä en tiedä onko synntyksessä ollut sit jotain. Mulla on pikkuveli joka on todella fiksu.. korkeasti koulutettu ja sairaanhoitaja. Ei me olla missään tekemisissä harmi.

Ihme juttu ettei vähän tyhmä, kaikkeen tyytymätön ja muita haukkuva ei ole se mitä kauniit ja fiksut naiset haluaa. Kyllä minäkin ihmettelen mikset löydä seuraa...

Kyllä minäkin kaipaan rakkautta ja en ole enää samanlainen käyn terapiassa ja olen muuttunut. enkä halua kaunista missiä.

Vierailija
268/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota ei oikein kiinnosta. Mä oon aika lievästi vain yksinkertanen siis en ole kovin tyhmä. Mutta naiset pitää mua hyvin tyhmänä ja kukaa normaali nainen ei halua mieslasta tai yksinkertasta ja minua ei tarvi elättää on työpaikat ja kaikki rullaa. Mutta jotenki ei vain löydy mistää kumppania.

Kiva että sulla on asiat järjestyksessä.

Annan vähän mietittävää näin sunnuntai-iltaan. Jokaisella teillä täällä naispuutoksesta vinkuvasta tuntuu kuvittelevan, että naisen saaminen jotenkin maagisesti muuttaa koko elämän romanttiseksi Disney-maailmaksi. Tunnutte myös odottavan passiivisina, että joku toinen (nainen) tekee ilmeellisiä asioita ja te vaan nautitte. Ei se niin mene. Parisuhde vaatii työtä ja molemmilta panostamista. Silti tulee karikkoisia paikkoja ja joskus lopulta ero. Kysymys kuuluukin, mitä sinä olet tehnyt parisuhteen löytymiseksi ja mitä aiot tehdä sen ylläpitämiseksi? Näitä voisit miettiä sen sijaan, että valitat ettei oo naista.

Oletko mukana jossain vertaistukiryhmissä tai muussa toiminnassa? Teille vähälahjaisille on varmasti omat piirit, joissa pääsee tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen tai löytää uusia kavereita.  Maailma on siinä mielessä epäreilu paikka, että "vähän tyhmä" eli ilmeisesti jälkeenjäänyt ei ole normaaleitten parissa haluttua seuraa. Sinulle on varmasti joku kiva tyttö jossain, samanlainen kuin sinä itsekin. Nouse sohvalta ylös ja ala etsiä oikeista paikoista.

En käy missään. Joskus kävin kuntouttamassa ryhmässä missä oli samanlaisia kun minä mutta osa oli tyhmempiä kun minä. En halunnut jatkaa ei mun juttu. Nyt pääsin hyvään palkkatöihin.

Eli käyn vaa terapiassa yksilö.. En käy missää vertaistukiryhmissä en missään.. tuntuu et normaalit ihmiset ei halua musta kaveria.

Kannattaisi ehkä alkaa käydä myös niissä vertaisryhmissä, koska sieltä voisit löytää vertaisiasi.

Se että sinulla on palkkatyö, ei tee sinusta ns. normaalia. Esimerkiksi se, että laadit useita kertoja viikossa keskustelupalstoille aloituksia omasta kelpaamattomuudestasi ja sitten vastailet itse itsellesi niissä ketjuissa, tekee sinusta epänormaalin tavalla, mitä yli 90%:a edes tämän palstan yksinäisistä miehistä ei ole. Tapasi toimia netissä ei vaikuta normaalilta. En tiedä miten käyttäydyt oikeassa elämässä, mutta jos se on yhtä "epänormaalia" kuin nettikäytös, en ihmettele yhtään jos ihan tavalliset ja normaalitkin naiset kaikkoavat.

En halua olla ilkeä, rehellinen kyllä, mutta ehkä sinun oikeasti kannattaisi etsiä sitä vertaistasi kumppaniksi? Voisit ehkä löytää jonkun kivan naisen, jonka kanssa sinulla synkkaisi ja joka tykästyisi sinuun sellaisena kuin olet?

Vierailija
269/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onhan paljon niitä yksinkertaisiakin naisia.

On yksinkertaisia mutta ei tinderissä. Sielä on kauniita laihoja mallinaisia. Ei mistään löydä yksinkertasta samanlaista naista kun minä todella samanlaista.

Ehkä kuitenkin vielä jostain, voi toki joutua etsimään hyvinkin kauan että löytää sen omansa.

Tää kaveri on ollut vasta 4v sinkkuna. Se ei ole vielä mitään. Ja naisia ollut vaikka kuinka paljon, että turha puhua jostain että ei naisille kelpaa. Kuinka paljon niitä naisia pitäisi sitten olla ollut?

Vierailija
270/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee

Vierailija
271/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa ei tarvitse ihmetellä ettet kelpaa. Ei kukaan jaksa tällaista jankkausta.

Vierailija
272/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota ei oikein kiinnosta. Mä oon aika lievästi vain yksinkertanen siis en ole kovin tyhmä. Mutta naiset pitää mua hyvin tyhmänä ja kukaa normaali nainen ei halua mieslasta tai yksinkertasta ja minua ei tarvi elättää on työpaikat ja kaikki rullaa. Mutta jotenki ei vain löydy mistää kumppania.

Annan vähän mietittävää näin sunnuntai-iltaan. Jokaisella teillä täällä naispuutoksesta vinkuvasta tuntuu kuvittelevan, että naisen saaminen jotenkin maagisesti muuttaa koko elämän romanttiseksi Disney-maailmaksi. Tunnutte myös odottavan passiivisina, että joku toinen (nainen) tekee ilmeellisiä asioita ja te vaan nautitte. Ei se niin mene. Parisuhde vaatii työtä ja molemmilta panostamista. Silti tulee karikkoisia paikkoja ja joskus lopulta ero. Kysymys kuuluukin, mitä sinä olet tehnyt parisuhteen löytymiseksi ja mitä aiot tehdä sen ylläpitämiseksi? Näitä voisit miettiä sen sijaan, että valitat ettei oo naista.

Oletko mukana jossain vertaistukiryhmissä tai muussa toiminnassa? Teille vähälahjaisille on varmasti omat piirit, joissa pääsee tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen tai löytää uusia kavereita.  Maailma on siinä mielessä epäreilu paikka, että "vähän tyhmä" eli ilmeisesti jälkeenjäänyt ei ole normaaleitten parissa haluttua seuraa. Sinulle on varmasti joku kiva tyttö jossain, samanlainen kuin sinä itsekin. Nouse sohvalta ylös ja ala etsiä oikeista paikoista.

En käy missään. Joskus kävin kuntouttamassa ryhmässä missä oli samanlaisia kun minä mutta osa oli tyhmempiä kun minä. En halunnut jatkaa ei mun juttu. Nyt pääsin hyvään palkkatöihin.

Eli käyn vaa terapiassa yksilö.. En käy missää vertaistukiryhmissä en missään.. tuntuu et normaalit ihmiset ei halua musta kaveria.

Kannattaisi ehkä alkaa käydä myös niissä vertaisryhmissä, koska sieltä voisit löytää vertaisiasi.

Se että sinulla on palkkatyö, ei tee sinusta ns. normaalia. Esimerkiksi se, että laadit useita kertoja viikossa keskustelupalstoille aloituksia omasta kelpaamattomuudestasi ja sitten vastailet itse itsellesi niissä ketjuissa, tekee sinusta epänormaalin tavalla, mitä yli 90%:a edes tämän palstan yksinäisistä miehistä ei ole. Tapasi toimia netissä ei vaikuta normaalilta. En tiedä miten käyttäydyt oikeassa elämässä, mutta jos se on yhtä "epänormaalia" kuin nettikäytös, en ihmettele yhtään jos ihan tavalliset ja normaalitkin naiset kaikkoavat.

En halua olla ilkeä, rehellinen kyllä, mutta ehkä sinun oikeasti kannattaisi etsiä sitä vertaistasi kumppaniksi? Voisit ehkä löytää jonkun kivan naisen, jonka kanssa sinulla synkkaisi ja joka tykästyisi sinuun sellaisena kuin olet?

En käy missään vertaisryhmissä en ole koskaan käynyt. Vain kuntouttavassa hetken missä oli samanlaisia.

Vierailija
273/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotkut tuntemattomat ihmiset sanoo että olen lievästi kehitysvammainen, se ei ole totta. Mä pystyn hyvin asumaan yksin maksamaan laskut ja käymää jopa palkkatöissä. Monet lievästi kehitysvammaiset ei siihen pysty, esim palkkatöihin. Kirjotankin ihan hyvin. Edelleen mulle on todettu oppimisen vaikeuksia joka painottaa kirjottamisen häiriöön.

Vierailija
274/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo nämä ei ole esteitä kyllä saada parisuhdetta ei missään nimessä. Tiedän naisen jonka tapasin jolla on skitsofrenia ja on työtön. Hänellä on mies. Ja myös uskon että on pariskuntia missä nainen tai mies on lievästi kehitysvammainen tai heikkolahjainen ja seurustelee ns normaalin kanssa.

Vierailija
275/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla etten käyttäydy normaalilta. En mä varmaa ennen jankannu samaa levyä sun muuta ruikuttanu naisista. Mut nyt olen muuttunut ja ruikutan ku en pääse treffeille ja naiset ei mitenkää kiinnostu musta.

Vierailija
276/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onhan paljon niitä yksinkertaisiakin naisia.

On yksinkertaisia mutta ei tinderissä. Sielä on kauniita laihoja mallinaisia. Ei mistään löydä yksinkertasta samanlaista naista kun minä todella samanlaista.

Ehkä kuitenkin vielä jostain, voi toki joutua etsimään hyvinkin kauan että löytää sen omansa.

Tää kaveri on ollut vasta 4v sinkkuna. Se ei ole vielä mitään. Ja naisia ollut vaikka kuinka paljon, että turha puhua jostain että ei naisille kelpaa. Kuinka paljon niitä naisia pitäisi sitten olla ollut?

Se oli ennen. Nykyää kaipaisin jo vakinaista kumppania sitä oikeeta kohta ikääki on jo 37.

Vierailija
277/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kuinka tää voi olla näin vaikeeta. Kun ikää vain tulee. Tuntuu olevan vaan naisille jotenkin ilmaa.

Vierailija
278/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä löytyvän sellaista naista mistään sitten.

Vierailija
279/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorempana olin kai vaa erilainen ei voi mitää ikääki on ja seki rajottaa nykyää todella todella paljon. On vielä pohjalla vanha auto ja ei oo rahaakaa vaikka käy töissä. No naiset ja seurustelu ei sit ole vain enää mun juttu.

Vierailija
280/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, no, jospa se yksinkertainen etsiytyisi kaltaisensa seuraan, miehen tai naisen. Eiköhän kelpaa.

Kyllä niitä yksinkertaiseksi luokiteltuja löytyy muitakin kuin yksi mies.

Oikeastaan kokonainen lauma.

Onks sulla joku hätä oikeesti, onko sulla oikeita ongelmia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan