Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.

Vierailija
24.10.2021 |

On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.

Kommentit (424)

Vierailija
281/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, no, jospa se yksinkertainen etsiytyisi kaltaisensa seuraan, miehen tai naisen. Eiköhän kelpaa.

Kyllä niitä yksinkertaiseksi luokiteltuja löytyy muitakin kuin yksi mies.

Oikeastaan kokonainen lauma.

Onks sulla joku hätä oikeesti, onko sulla oikeita ongelmia?

Todisteena siitä että löytyy kyllä muitakin: Varsinaissuomalaisetkin ovat onnistuneet pariutumaan.

Vierailija
282/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi ainakin hieman yksinkertaisemmalle naiselle kelpaavan. Mieti, missä voisit tutustua heihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hienoa ko mäkin saisin joskus naisen ei oo ikinä ollu m39.

Vierailija
284/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Ei miehillekään yleensä kelpaa yksinkertainen nainen. Kolme oikeasti seksikästä kaunotarta olen lempannut kun olivat - anteeksi nyt vaan - tyhmiä. Otin sitten aika tavallisen näköisen tallukan, mutta on oikeasti älykäs ja tarmokas. 

Olisko niin, että ne sopivat löytyisi harrastusten parista. Olisi sitten suunnilleen samalla äo - ja aaltopituudella. 

Mies

Vierailija
285/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi ainakin hieman yksinkertaisemmalle naiselle kelpaavan. Mieti, missä voisit tutustua heihin.

Yksinkertainen kelpaa minulle. Mutta en halua lievästi kehitysvammaista. Myös käy heikkolahjainen. En tiedä missää niitä ei ole missään kai olen nirso kun katselen kauniita tyttöjä

Vierailija
286/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

Ei miehillekään yleensä kelpaa yksinkertainen nainen. Kolme oikeasti seksikästä kaunotarta olen lempannut kun olivat - anteeksi nyt vaan - tyhmiä. Otin sitten aika tavallisen näköisen tallukan, mutta on oikeasti älykäs ja tarmokas. 

Olisko niin, että ne sopivat löytyisi harrastusten parista. Olisi sitten suunnilleen samalla äo - ja aaltopituudella. 

Mies

Ei ole harrastuksia ollenkaan.

Vierailija
287/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ikäni puolesta olen jo rupsahtanut. Join ennen alkoholia noin kerta viikkoo sitten vähensin noin 2 kertaa kk. Olen lihonut noin 15 kg kaljamaha on ja kaljuuntunut olen. Ja jotenki se vaikuttaa myös tähän päälle ettei naisia ollenkaa kiinnosta. 

Vierailija
288/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllanen sit pitäs olla että nykyää pääsee treffeille. Olen pyytäny lukuisia eivät halua tavata. Naiset ei lähesty minua missää eikä netissä halua ehdottaa tapaamista. Pitäskö olla kallis mersu ja korkeasti koulutettu.. emmä tajua.

Vierailija
289/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei vain kelpaa yksinkertainen mies siis eivät halua ees tutustua. Pitävät jo minuakin roskana tai olen kuin ilmaa heille ja mua ei ole olemassa, tuntuu pahalta ku kaipais kumppania ja riittäis jo olla yksin.

Vierailija
290/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt 15 sivua aika pitkälti yksinpuhelua, missä vuoroin kehut ja vuoroin haukut itseäsi. Miettisit nyt ensin, mitä sinulla on tarjota naiselle. Ja meinaan nyt niitä luonteenpiirteitä, ei naisia kiinnosta sun työpaikkasi Postissa, auto tai pituus. Jos nuo on nimittäin ainoat positiivisena pitämäsi asiat itsessäsi ei ihme, ettei naista löydy.

Vierailija
291/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ymmärrä naisia nykyää. Ennen ne niin suostu juttelee ja tapaamaan ja nykyää ei mitään.. Miks edes miettiä parisuhdetta ja naista koskaan.Tuntuu aina niin pahalta ku lähinnä ei ole enää mitää tehtävissä vissii pitäs laihduttaakki ja hommata tukka päähän en halua muuttaa itteeni toisen takia.

Vierailija
292/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on nyt 15 sivua aika pitkälti yksinpuhelua, missä vuoroin kehut ja vuoroin haukut itseäsi. Miettisit nyt ensin, mitä sinulla on tarjota naiselle. Ja meinaan nyt niitä luonteenpiirteitä, ei naisia kiinnosta sun työpaikkasi Postissa, auto tai pituus. Jos nuo on nimittäin ainoat positiivisena pitämäsi asiat itsessäsi ei ihme, ettei naista löydy.

Siniset silmät. pituus. kiltti luonne oon rauhallinen. naiselle on tarjota läheisyyttä.. rakkkautta yhdessäoloa jne. Mutta en näytä kelpaavan.

Vierailija
293/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monille naisee merkkaa se että mies käy töissä eikä ole työtön.

Vierailija
294/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus jopa sanottu kumma että sä olet sinkku olet komea pitkä mies. No sehän se.. vuodet kuluu ja on  vaa yksin.. alkanu sitte enempi ruikuttamaan ja jauhamaan tästä asiasta.

Vierailija
295/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä naisia. Mitä ne meinaa nykyään.

Vierailija
296/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vain mikään ei auta työt ei mitkää autot.  Ihminen on pohjalla ja vikaa ihmisessä ja luonteessa ja ei pysty muuttumaan lisäks on vielä yksinkertainen ja lihonut mies. Ollaan yksin.

Vierailija
297/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joskus jopa sanottu kumma että sä olet sinkku olet komea pitkä mies. No sehän se.. vuodet kuluu ja on  vaa yksin.. alkanu sitte enempi ruikuttamaan ja jauhamaan tästä asiasta.

Ja mitenköhän se on auttanut asiaasi? Ei mitenkään. Varsinkaan tällä palstalla ruikuttaminen ei auta, koska tämä ei ole mikään treffipalsta.

Vierailija
298/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitenköhän se on auttanut asiaasi? Ei mitenkään. Varsinkaan tällä palstalla ruikuttaminen ei auta, koska tämä ei ole mikään treffipalsta.

No antaa sitte kaikki olla. Mähän en eti mitään ei ole treffipalsta mutta haluan vain ruikuttaa ja puhua asiasta kun nykyään ei mikään onnistu. Katselen vain naisia kahvilassa shoppailen ja sitte ihmettelen jatkuvasti että eivät vaa kiinnostu.

Vierailija
299/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko Allu että aina kiinnität huomiota vain ulkoisiin asioihin?

Ikä, tukka, ylipaino, auto, koulutus, raha.

Mites sun henkinen terveys? Voisiko olla mahdollista että et enää saa naisia sen takia että sun henkinen terveys on huonontunut siitä mitä se on ollut aiemmin.

Naiset kiinnittää huomiota olemukseen ja sun kirjoitustyyliin myös.

Vierailija
300/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No antaa sitte kaikki olla. Mähän en eti mitään ei ole treffipalsta mutta haluan vain ruikuttaa ja puhua asiasta kun nykyään ei mikään onnistu. Katselen vain naisia kahvilassa shoppailen ja sitte ihmettelen jatkuvasti että eivät vaa kiinnostu.

Mutta olet varmaan huomannut, että nämä kymmenet aloittamasi ketjut eivät juuri saa vastakaikua? Hetken sinulle jaksaa joku vastata, mutta koska kirjoitat itse koko ajan samoja lauseita, ei kukaan kauaa jaksa lukea ruikutustasi. Sitten ihmetteletkin jo, että miten se ketju taas hiljeni. Kyllä se hiljenee, koska jankutat vaan samoja asioita. Ei tällaisesta ole sinulle itsellesi tai kenellekään muullekaan mitään hyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme