Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.

Vierailija
24.10.2021 |

On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.

Kommentit (424)

Vierailija
301/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan voi vakavissaan harkita sun kanssa ap treffeillelähtöä, jos kirjoittelet samalla tavalla niille naisille kuin täällä kirjoittelet. Eli kirjoitat monta viestiä itse peräjälkeen. En yhtään ihmettelisi, että jos nainen ei ehtisi esim. työkiireidensä takia vastata sinulle, niin sulla olisi jo 30 viestiä hänelle lähetettynä, että mikset jo vastaa. Ei sellaista kukaan normaali jaksa.

Vierailija
302/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en sit ole normaali ja jankutan vaan. Emmä tiedä millanen mun pitäs olla. En juo alkoholia en käytä tinderiä. Kaipaisin niin naista ja tutustua naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään kaikenlaisia pariskuntia ja itse olen aina yksin.

Vierailija
304/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETA JO TOI JANKKAUS!!!!!

Vierailija
305/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, sanot muuttuneesi ja menneesi jotenkin "eteenpäin".

Kuitenkin samaa litaniaa latelet kuin viisi vuotta ennen tätä.

Ainoa mikä on muuttunut on se, että kun aloitit lääkityksen raivokohtauksiin ne on jääneet pois.

Kai se sitten on sitä eteenpäin menoa.

Onko nyt tosiaan niin että et vain tajua että olet aikuinen? Olet keski-iän kynnyksellä oleva mies.

Täytät pian 37 vuotta.

Normaalisti älyllisesti kehittynyt 37-vuotias ei käyttäydy noin. 

Sanot ette voi mitään sille että olet heikkolahjainen. Et voikaan, eikä kukaan muukaan voi.

Kukaan nainenkaan ei voi sille mitään että he haluavat normaalin miehen. Ymmärrrätkö? Normaalin.

Me emme voi mitenkään auttaa emmekä pakottaa ketään huolimaan sinua.

Se on mahdotonta. Jos et pysty naista saamaan se on sitten niin. Siihen on tyydyttävä. Ei auta itku-potku-raivarit.

Vierailija
306/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kai sit hyväksyn sen että mulla ei ole kavereita ja olen vanhentunut rupsahtanut enkä kelpaa enää naisille. Nuorempana saatoin olla erilainen ja nykyään oon muuttunut et käyn terapiassa syön lääkkeeni ja käyn töissä. Ollaan sitte aina yksin.

Vierailija
307/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän sitte niin. Harmi että synnyin heikkolahjaiseksi enkä tule rakkautta koskaan löytämään ja olen rupsahtanut. Ainaski voin käydä töissä ja elää yksinäistä elämää.

Vierailija
308/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppu kaikki elämässä. Teen vaan töitä ja käyn terapiassa. En laihduta. Ei kiinnosta. Unohdan baarit tinderit etsimisen kaikki. Mulle riitti ja mä en jaksa!!!

Vierailija
309/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei vain tule mitään. Olen kuin ilmaa naisille tässä iässä. Nuorempana kelpasin vielä. Käyn varmaa maksullisissa jouluna ja mietin elämää kovasti. Että mitä teen.

Vierailija
310/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan oo ollu naista en oo koskaan edes yrittänyt hommata tosin.m39

Vierailija
311/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se vain on. Mitään ei vain ole enää tehtävissä. Lisäksi mun heikkolahjaisuus. Maine varmaan mennyt ja mut jo koko suomen naiset tuntee.

Vierailija
312/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi mussa on myös paljon hyvää ja se ei vain riitä naisille. Antaa olla kaikki ikuisesti. Piste.

Vierailija
313/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi mussa on myös paljon hyvää ja se ei vain riitä naisille. Antaa olla kaikki ikuisesti. Piste.

itse ainakin käytän kissa sinsin flesaria päivittäin siinä mulle nainen.m39

Vierailija
314/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin saa unohtaa samantien myös.

Vierailija
315/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaa pakko olla yksin ja purra hammasta ja kun läheisyyttä ei saa.

Vierailija
316/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo masentava jankkaus on se todellinen ongelma tässä. Miehen yksinkertaisuus ei ole ongelma, omien havaintojeni mukaan se on jopa suotavaa, aika moni pariskunta rullaa sillä että mamma päättää ja manipuloi yksinkertaista miestä tekemään mitä haluaa. Kunhan mies tottelee ja kantaa rahaa taloon niin homma sujuu.

Yritäpä tällaisena itsenäisenä ja puoleni pitävänä miehenä saada naisia pysymään pidemmän päälle, ei tule mitään.

Vierailija
317/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa. Eli on selvää, että yksin jää, jos yrittää löytää kumppanin, joka on paljon korkeammalla tasolla kuin itse. Etsi kaltaisesi, niin huomaat, että kelpaat kyllä 

Vierailija
318/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota ei oikein kiinnosta. Mä oon aika lievästi vain yksinkertanen siis en ole kovin tyhmä. Mutta naiset pitää mua hyvin tyhmänä ja kukaa normaali nainen ei halua mieslasta tai yksinkertasta ja minua ei tarvi elättää on työpaikat ja kaikki rullaa. Mutta jotenki ei vain löydy mistää kumppania.

Työpaikka löytyy ja ihan hyvä palkkakin mutta silti (kuten jokunen viikko sitten kerroit) ei ole varaa matkustella tai oikein tehdä mitään muutakaan.

Vierailija
319/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes kaipaa naista koska mulla on jo taivaallinen pillu putkilossa m39.

Vierailija
320/424 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske tasoasi, niin kelpaat. Yrität liian tadokkaita naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi