Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.
On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.
Kommentit (424)
Kelpaa helposti, kunhan vain olet tunnettu nyrkkisankari kaupungilla.
Oletko itse sitten komea täydellinen salibodari kun noin ilkeen kommentin laitoit?
Jos kerta me vajaat yksinkertaset on naismarkkinoilla sama kun alkoholisti. Niin eikö se vain kannata unohtaa naiset ja olla sit yksin. Kun ei kelpaa kellekkään naisella maailmas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haukut ihmisiä täällä aamusta iltaan?
Se on toimituksellamme tapana.
Ja onhan paljon niitä yksinkertaisiakin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se kumma että en kelpaa sitte omantasoiselle naiselle minkä voisin saada. Kumma juttu mitä voin tehdä olla yksin elämäni sit.
No on kumma juu ettet löydä sellaista mitä et ole kunnolla edes etsinyt. Vai oletko laittanut Tinderiin sun muihin, ettå haet oppimishäiriöistä naista?
En ole laittanut koska ei niissä ole semmoisia naisia.. enkä enää etsi mitään kerta en kelpaa.. se on tullut jo selväksi monta vuotta että olen kuin alkoholisti naisille sama asia.
Vierailija kirjoitti:
AIka ikävältä tuntuu että9 munlainen ihminen ei voi hankkia lasta ja ei kelpaa parisuhteeseen. Siis mitä ihmettä? Mä en ole missää kuntouttavassa työtoiminnassa mulla on hieno asunto ja vakituinen hyvä palkkanen työ pärjään rajoituksista huolimatta työssäni hyvin. Ja silti ei naiset musta kiinnostu. Millanen sit mun pitäs olla?
Aloituksessa sanoit, että et halua lapsia. Se karkottaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se kumma että en kelpaa sitte omantasoiselle naiselle minkä voisin saada. Kumma juttu mitä voin tehdä olla yksin elämäni sit.
No on kumma juu ettet löydä sellaista mitä et ole kunnolla edes etsinyt. Vai oletko laittanut Tinderiin sun muihin, ettå haet oppimishäiriöistä naista?
En ole laittanut koska ei niissä ole semmoisia naisia.. enkä enää etsi mitään kerta en kelpaa.. se on tullut jo selväksi monta vuotta että olen kuin alkoholisti naisille sama asia.
Enkä asenna koko tinderiä ku en kelpaa yksinkertasena miehenä niille kauneille tinder misuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AIka ikävältä tuntuu että9 munlainen ihminen ei voi hankkia lasta ja ei kelpaa parisuhteeseen. Siis mitä ihmettä? Mä en ole missää kuntouttavassa työtoiminnassa mulla on hieno asunto ja vakituinen hyvä palkkanen työ pärjään rajoituksista huolimatta työssäni hyvin. Ja silti ei naiset musta kiinnostu. Millanen sit mun pitäs olla?
En tietenkää halua lapsia. SItten karkottaa. Mä en voi sille mitään. Kaikki ei halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
On yksinkertaisia mutta ei tinderissä. Sielä on kauniita laihoja mallinaisia. Ei mistään löydä yksinkertasta samanlaista naista kun minä todella samanlaista.
Asiat on kuitenki elämäs tasapainossa. vakityö.. kuntoilen käyn salilla. Hieno asunto.. auto.. menee hyvin
Mä vaa haluaisin kumppanin ja seurustella ihan yksinkertanen juttu. Mitä mä muuta tähän voisin sanoa ku kaikki on hyvin tasapainossa elämässä mutta sinkkuna mennään vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On yksinkertaisia mutta ei tinderissä. Sielä on kauniita laihoja mallinaisia. Ei mistään löydä yksinkertasta samanlaista naista kun minä todella samanlaista.
Ehkä kuitenkin vielä jostain, voi toki joutua etsimään hyvinkin kauan että löytää sen omansa.
Mutta silti vaikka asiat on hyvin ei niillä ole merkitystä. naiset ei edes kato päälle jos liikun jossain.. ihan kun olisin ilmaa.. ei ollenkaa kiinnostu eikö niitä löydä mistään ku ei käy baareissa ja en halua asentaa tinderiä ei vain mun juttu.
Välillä tuntuu ettei mua ole olemassa. Että paljo liikun yksin ihmisten ilmoilla ja töissä toki. Mutta olen ilmaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin vielä jostain, voi toki joutua etsimään hyvinkin kauan että löytää sen omansa.
En etsi väkipakolla niin ei löydy. Olen jo luovuttanut ja lopettanut etsimisen ja tinderi ei mun juttu mutta ihmiset ei vaan tajua ja baarit myös.
No monet muutki valittaa en ole ainut normaalitki miehet ei koskaa löydä kumppania toiset on vahvoja ja pärjää yksin. Itse olen heikko ja kaipaan läheisyyttä haluisin nukkua naisenkaa ja pussailla.
En mä oikein tiedä mitä enää tehdä. Päivä kerralla ja huomenna töihin ja lenkille ja alkaa uus viikko. Kai se joskus tulee ku oon 60 v.. tai ei tuu koskaan. En enää odota mitään ja etsi mulle riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkää halua lapsia. SItten karkottaa. Mä en voi sille mitään. Kaikki ei halua lapsia.
Mitäpä sitten vingut, että kaltaisesi EI VOI hankkia lapsia? Päätä nyt. Etkö voi, vai etkö halua? Ihmettelen, miten joku on jaksanut ja pystynyt pitämään tällaisen vammaisia halventavana ketjun käynnissä. Aivan uusi ulottuvuus uli-nassa.
En käy missään. Joskus kävin kuntouttamassa ryhmässä missä oli samanlaisia kun minä mutta osa oli tyhmempiä kun minä. En halunnut jatkaa ei mun juttu. Nyt pääsin hyvään palkkatöihin.
Eli käyn vaa terapiassa yksilö.. En käy missää vertaistukiryhmissä en missään.. tuntuu et normaalit ihmiset ei halua musta kaveria.