Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taisi jättää minut viestillä + ignooraamalla

Vierailija
24.10.2021 |

Meillä oli eilen riitaa miehen kanssa, jota käytiin viesteillä kun hän ei vastannut soittooni/soittanut takaisin. Tiivistetysti kerroin, että mies on mielestäni välinpitämätön ja en jaksa tätä pelleilyä.

Mies sitten laittoi, että nytkö ollaan sitten erottu. Vastasin, että hän itsehän ei halua seurustella, ja on sitten sen päätöksen tehnyt. Mies vielä siihen vastasi että se olen minä joka haluaa erota, ja että hän ei ole niin sanonut että haluaa erota, vaan että ei halua erota ja haluaa seurustella kanssani.

Minä sitten soitin miehelle, koska en todellakaan tällaista riitaa halua jatkaa viesteillä, kun näköjään väärinymmärryksiä puoleen ja toiseen jne. Soitin parikin kertaa, mies ei vastannut. Ja nyt hänestä ei ole kuulunut tuon eilis illan viestin jälkeen yhtään mitään, ei ole soittanut takaisin eikä avannut viestejä.

Jos mies välittäisi oikeasti, eikö olisi halunnut puhua tämän kanssani puhelimessa eikä ignooraisi? Minua tämä alkoi ahdistaa että nytkö siis ollaan erottu, ei ole nimittäin ensimmmäinen kerta kun mies ignooraa minut. Ja tämä tuntuu ihan henkiseltä väkivallalta, kun tavallaan roikottaa minua varmasti tahallaan. Jätin sitten viestin että selvä, olet nyt sitten jättänyt minut. En vaan kestänyt tuota tilannetta enää.

Vaikuttaako tämä nyt siis että ollaan erottu ja kannattaako mies nyt vain unohtaa? Ja olenko aivan väärässä, että jos mies välittää niin ei ignooraisi noin kun huomasi varmasti että yritin soittaa ja puhua?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamaa ....

Ennen ajattelin että on noloa jättää viestillä. Nykyään kun olen törmännyt miespuolisiin kaltaisiisi draamailijoihin niin on ihan ok jättää viestillä tai jopa ghostaa.

Ei vaan jaksa sitä tekstari vääntöö ja ei sit vastata puhelimeen että saisi puhuttua asiat halki.

Kyllä. Olette eronneet.

Vierailija
2/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kyllästyit siihen, ettei mies ole tavoitettavissa ja mies siitä draamailuun eli se taisi olla taputeltu molempien osalta. Ei liene kovin vanha suhde kyseessä ja molemmat nuoria? Jos on jo alussa hankalaa niin ei se taida siitä muuksi muuttua jatkossakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Draamaa ....

Ennen ajattelin että on noloa jättää viestillä. Nykyään kun olen törmännyt miespuolisiin kaltaisiisi draamailijoihin niin on ihan ok jättää viestillä tai jopa ghostaa.

Ei vaan jaksa sitä tekstari vääntöö ja ei sit vastata puhelimeen että saisi puhuttua asiat halki.

Kyllä. Olette eronneet.

No, tämä sitten todisti että olin oikeassa. Jos mies välittäisi niin ei olisi tehnyt noin.

- Ap

Vierailija
4/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lapselliselta touhulta molemmilta osapuolilta. Olette varmaan jotain 18-20 v ja nähneet toisianne tyyliin 3 viikkoa? Homma siis jotain alkutapailun kuuloista ainakin viestisi perusteella.

Nyt kannattaa kasvaa aikuiseksi ennen kuin "seurustelee" ja siinä leikkimällä särkee samalla sydämensä. Vedä henkeä ja annan "miehen"(pojan?) vetää henkeä myös. Jos on tahtoa rakastaa ja tulla rakastetuksi niin ei se pariin hiljaiseen hetkeen kaadu. Mieti kokonaisuutta, koko suhteenne kestoa, onko se aina ollut ja oleva tuollaista? Onko nyt kaikki sellaset ainekset suhteessa että tämä kehittyy ja tästä tulee pitkä ja hyvä parisuhde. Parisuhteessa pitää olla lämpöä, lämpöä itseä ja toista kohtaan.

Olette kumpikin härkäpäisen ja itsekkään oloisia. Saattaa olla että kumpikin tämän toisen kommunikoinnista aavistaa/haistaa, eikö? Siinä sitten pata kattilaa soimaa. Keskitytte enemmän "alakko sää vai etkö ala" - tyyliseen teinifiilistelyyn vaikka oikeassa vakavasti otettavassa parisuhteessa kumpikin pystyy kertomaan kasvokkain minkälaatuisessa arvossa toista ja parisuhdetta pitää - ollaanko ylipäätään millaisessa suhteessa tai millaiseen suuntaan menossa. Ja jos ei siitä kasvokkain voi keskustella avoimesti niin kyllä on heikot eväät syventää tapailua yhtään mihinkään. Silloin kannattaa vielä jatkaa aikuistumista, ihmissuhdetaitojen/ kommunikaatiotaitojen kehittämistä, itsensä kehittämistä ja tutkiskelua ja ehkä lopettaa sätkintä loukkaavassa tilanteessa.

Vierailija
5/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Draamaa ....

Kyllä. Olette eronneet.

No, tämä sitten todisti että olin oikeassa. Jos mies välittäisi niin ei olisi tehnyt noin.

- Ap

Tämä on se ainoa mahdollinen totuus. Hyvä että joku anonyymi sen sanoi, niin tuli selväksi.

Voi luoja, jos näin typeriä naisia on oikeasti olemassa... Mutta onneksi olet provo.

Vierailija
6/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te riitelitte? Ehkä sinulla on mietinnän paikka siinä miten käyttäydyt, kun tunnet olosi epävarmaksi. Sylkäisetkö sen toisen niskaan syyttelemällä vai haluaisitko opetella harkitsemaan ja rauhoittamaan itse itsesi ennen reagoimista? 

On tietysti roikottamistakin eli mies ei vastaile mihinkään tai vain silloin tällöin, jolloin kyseessä ei ole mikään oikea suhde. Riitelemällä siitäkään ei kunnollista saa. 

Usko pois, jos jätät tämäntyylisen käytöksen pois, niin löydät parempia kumppaneita. Suhteen alkuvaiheessa ei kannata draamailla, koska silloin toinen voi tehdä sen johtopäätöksen, että olet epävakaa. Päätöksen suhteen jatkosta voi tehdä kypsemmälläkin tavalla eli jos toinen ei vastaa ja tuntuu epämukavalta, jättää homman sikseen.

Vierailija
7/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
8/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Draamaa ....

Kyllä. Olette eronneet.

- Ap

Jos sä suhtautuisit asioihin kypsemmin, ehkä sun kanssa olisi helpompi keskustella. Mutta tällaista draamaa se on kun kakarat styylaa.

Vierailija
9/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Draamaa ....

Kyllä. Olette eronneet.

- Ap

Niin, mitäpä palstan anonyymit veikkailut ei todistaisi, vai mitä ;)

Vierailija
10/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te riitelitte? Ehkä sinulla on mietinnän paikka siinä miten käyttäydyt, kun tunnet olosi epävarmaksi. Sylkäisetkö sen toisen niskaan syyttelemällä vai haluaisitko opetella harkitsemaan ja rauhoittamaan itse itsesi ennen reagoimista? 

On tietysti roikottamistakin eli mies ei vastaile mihinkään tai vain silloin tällöin, jolloin kyseessä ei ole mikään oikea suhde. Riitelemällä siitäkään ei kunnollista saa. 

Usko pois, jos jätät tämäntyylisen käytöksen pois, niin löydät parempia kumppaneita. Suhteen alkuvaiheessa ei kannata draamailla, koska silloin toinen voi tehdä sen johtopäätöksen, että olet epävakaa. Päätöksen suhteen jatkosta voi tehdä kypsemmälläkin tavalla eli jos toinen ei vastaa ja tuntuu epämukavalta, jättää homman sikseen.

Tuo on kyllä totta, että sylkäisen hänen niskaansa syyttelemällä. Olisi kyllä pitänyt rauhoittua, olet oikeassa. Tuossa on kehittämisen paikka minulla. Toisaalta siksi yritinkin soittaa, kun nuo viestit alkoi mennä jo vähän yli, niin olisi ollut paljon parempia puhua puhelimessa asia selväksi.

Riita johtui miehen ignooraamisista, oli ollut edellisenä iltana aamuun asti kavereiden kanssa ilmeisesti baarissa vaikka lupasi että ei niin kauaa aio olla, että viettää lauantain kanssani. No pyysihän hän eilen käymään, mutta vasta klo 20.30 illalla, joten en mennyt enää siihen aikaan. Myös viime viikonloppuna oli aamuun asti ja ei nähty koko viikonloppuna. Sitten myös tämä, kun minusta tuntuu että hän ei välitä, vastaa viesteihini ehkä vain 1-2 krt vuorokauteen jne.

-Ap

Vierailija
11/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi edes lukea aloitusta. Lapsellista.

Vierailija
12/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Draamaa ....

Kyllä. Olette eronneet.

- Ap

Miksi alapeukut?

Vierailija
13/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätti sinut viestillä, ei ole koskaan sinusta oikeasti välittänytkään.

Vierailija
14/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta, että sylkäisen hänen niskaansa syyttelemällä. Olisi kyllä pitänyt rauhoittua, olet oikeassa. Tuossa on kehittämisen paikka minulla. Toisaalta siksi yritinkin soittaa, kun nuo viestit alkoi mennä jo vähän yli, niin olisi ollut paljon parempia puhua puhelimessa asia selväksi.

Riita johtui miehen ignooraamisista, oli ollut edellisenä iltana aamuun asti kavereiden kanssa ilmeisesti baarissa vaikka lupasi että ei niin kauaa aio olla, että viettää lauantain kanssani. No pyysihän hän eilen käymään, mutta vasta klo 20.30 illalla, joten en mennyt enää siihen aikaan. Myös viime viikonloppuna oli aamuun asti ja ei nähty koko viikonloppuna. Sitten myös tämä, kun minusta tuntuu että hän ei välitä, vastaa viesteihini ehkä vain 1-2 krt vuorokauteen jne.

-Ap

Perin inhimillistä. Kuulostaa siltä, että miehen ajatus seurustelustanne on ihan erilainen kuin sinulla, joten varmaan ihan hyvä näin. Miehelle ovat vielä kaverit tärkeimpiä eikä halua seurustella ja vakiintua niin kuin sinä. Kaikki miehet eivät koko elämänsä aikana tuosta vaiheesta aikuistu eli kavereiden kanssa kännääminen menee ohi koti-illasta aina. Sitä ei voi muuttaa, joten luvassa on jatkuvaa "nalkutusta" asiasta, mikä on ihan turhaa, koska molemmat voivat etsiä seuraa, jotka arvostavat samantyyppisiä asioita.

Vierailija
15/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tuollainen toiminta kertoo että mies on täysin munaton eikä hänen peräänsä kannata senkään puolesta itkeä.

Vierailija
16/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ellei sitten luullut että minä halusin erota, kun laittoi silloin että olisin muka niin kirjoittanut. Kävin vielä äsken eiliset viestit läpi ja missään en sanonut että haluan erota, ainoastaan laitoin että hän on jättänyt minut.

En ymmärrä miksi viimeisessä viestissään laittoi, että ei halua erota vaan minä haluan, ja että haluaa seurustella kanssani, mutta sitten kuitenkin ghostasi.

- Ap

Vierailija
17/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on pitempi ja vakiintunut suhde, niin ei tuo vielä mitään. Rauhoititte ja keskustelette.

Jos uusi suhde tai olette vielä tapailuvaiheessa, niin ero on vähintäänkin tulossa, jos ei vielä voimassa.

Vierailija
18/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Kauanko olette seurustelleet? Ja tapaatteko vain viikonloppuisin?

Vierailija
19/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kerkee vastailemaan puhelimeen, on jo uuden pillun päällä...

Vierailija
20/61 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Draamaa ....

Kyllä. Olette eronneet.

- Ap

Sun kiintymyssuhdemalli on huono ja tekee kaiken tuon tuskan sekä sinulle, että muille. Et kestä välimatkaa vaan haluat varmistuksen varmistuksia, että mies välittää, mutta teet asiat vain vaikeammaksi. Olet siis jo alunperin valinnut miehen, jonka kanssa saat kipuilla. Ja jos et ole, niin rikot hänetkin.

Mene terapiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi