Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

toistuvat ihastumiset

Vierailija
27.12.2014 |

Olen naimisissa. Olen ollut herkkä ihastumaan aina. Viime aikoina tuo taipumus on ottanut vallan.

Tänä vuonna minulla on ollut voimakkaita ihastumisia, sellaisia yöunet vieviä ja kiimaa nostattavia, olen stalkannut heitä kaikkia netissä.

Miehiä on 7kpl: entinen työkaveri, kurssikaveri, kurssin opettaja, eräs mentori, pari harrastuskaveria ja terapeuttini. Mitään ei ole tapahtunut kenenkään kanssa. Yhteen harrastuskaveriin otin etäisyyttä heti, kun hän alkoi tehdä enemmän edes kaverillista tuttavuutta. Kaikki ovat siis mahdottomia kohteita ja sellaisina haluan heidät pitää.

Miksi tätä tapahtuu toistuvasti? Nytkin valvon ja stalkkaan. En jaksa samanlaista rumbaa enää ensi vuonna. Olenko seksiaddikti fantasioiden tasolla?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:37"]Minulla on niin päin, että uskon olevani ruma tai mitäänsanomaton. Juttelen miehille kaverina. Pian he ovat ihastuneet minuun. Jos tiedostaisin viehättävyyteni, olisin varovaisempi. [/quote] Miten et näe itseäai peilistä? Ja ei niille miehille niin ihmeellinen tartte olla, kunhan on tissit ja perse.. Älä kuvittele liikaa itsestäsi tuon perusteella

[/quote] 

Ai näyttelijöille ja ammattitanssijoillekin?

Vierailija
62/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:33"] [quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:30"] Ota rakastaja, esim minut M40 [/quote] En ole ap, mutta jos olen ihastunut mieheen A ja naimissa miehen B kanssa, niin miksi ihmeessä ottaisin rakastajaksi miehen C? Mitä hyötyä siitä olisi kenellekään? Onko tämä sitä kuuluisaa miehen ylivertaista logiikkaa? [/quote] Ei ollut minun tuotos. :) M40 [/quote] harmi.... T. Ap

[/quote]

Ei minusta ole enää rakastajaksi kellekään. Ikä ym. turn offit. :)

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän tunteitasi kiellät, sitä voimakkaammiksi ne tulevat.. Salli vain, niin ne menee ohi

Vierailija
64/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 05:08"]

Olen naimisissa. Olen ollut herkkä ihastumaan aina. Viime aikoina tuo taipumus on ottanut vallan. Tänä vuonna minulla on ollut voimakkaita ihastumisia, sellaisia yöunet vieviä ja kiimaa nostattavia, olen stalkannut heitä kaikkia netissä. Miehiä on 7kpl: entinen työkaveri, kurssikaveri, kurssin opettaja, eräs mentori, pari harrastuskaveria ja terapeuttini. Mitään ei ole tapahtunut kenenkään kanssa. Yhteen harrastuskaveriin otin etäisyyttä heti, kun hän alkoi tehdä enemmän edes kaverillista tuttavuutta. Kaikki ovat siis mahdottomia kohteita ja sellaisina haluan heidät pitää. Miksi tätä tapahtuu toistuvasti? Nytkin valvon ja stalkkaan. En jaksa samanlaista rumbaa enää ensi vuonna. Olenko seksiaddikti fantasioiden tasolla?

[/quote]

Mulla sama. Ihastun joihinkin minulle ystävällisiin (naispuolisiin) työkavereihin. En kuitenkaan ole heistä seksiseuraa vailla, enkä edes alkaisi sellaiseen itseni nolaamiseen huomattavasti itseäni nuorempien neitosten kanssa.  Jotenkin vaan tunnen heitä kohtaan sellaista "lämpöä" ja myötäelämistä. 

Mahtaisiko tämä liittyä mun kohdallani jotenkin siihen viiden kympin villitykseen..

Vierailija
65/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:37"]Minulla on niin päin, että uskon olevani ruma tai mitäänsanomaton. Juttelen miehille kaverina. Pian he ovat ihastuneet minuun. Jos tiedostaisin viehättävyyteni, olisin varovaisempi. [/quote] Miten et näe itseäai peilistä? Ja ei niille miehille niin ihmeellinen tartte olla, kunhan on tissit ja perse.. Älä kuvittele liikaa itsestäsi tuon perusteella

[/quote] 

Ai näyttelijöille ja ammattitanssijoillekin?

[/quote] 

Tuohonko perustat itsetuntosi? Olisitko erilainen ihminen, jos rekkakuskit ihastuisivat?

Vierailija
66/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pakenette?

Vierailija
67/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:32"]

Mulla n. 30 ihastusta tänä vuonna

[/quote]

Miten määrittelet ihastuksen? Ihastun kaupan kassallakin siitä 2min kohtaamisesta päivittäin...

[/quote] Sama... Olisiko sitten 365 oikeampi luku?

Vierailija
68/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ihastu välttämättä usein, mutta tuntuu että minulla on kokoajan joku ihastus päällä (oman miehen lisäksi). Olen kai jotenkin koukuttunut ihastumisen tunteeseen. Jokin itsesuojeluvaisto kai saa sen aikaan että nämä ihastukset ovat aina minulle jotenkin epäsopivia tai muuten selvästi "huonompia" kuin oma mies. Oikeasti ei tulisi mieleenkään vaihtaa vaikka tämän ihastuksen saisinkin. Rakastan aidosti (ja todella paljon) miestäni eikä nämä ihastumisen tunteet todellakaan paini samassa sarjassa (tai vähennä rakkautta/huomiota jne), mutta silti niitä aina tuntuu johonkin suuntaan olevan. Kertaakaan en ole vielä päässyyt ihastuksesta eroon ilman että uusi tulisi tilalle. Ei kai noista haittaakaan ole kun ei liian vakavasti ota.

Vierailija
69/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mullakin silleen sarjana, että kun edellinen hiipuu alkaa uusi kiinnostaa..

Vierailija
70/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastun äärimmäisen harvoin, eikä tämäkään mukavaa ole :( Tiedän suojaavani itseäni menetykseltä.

Vierailija
71/74 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:29"]

Minä en ihastu välttämättä usein, mutta tuntuu että minulla on kokoajan joku ihastus päällä (oman miehen lisäksi). Olen kai jotenkin koukuttunut ihastumisen tunteeseen. Jokin itsesuojeluvaisto kai saa sen aikaan että nämä ihastukset ovat aina minulle jotenkin epäsopivia tai muuten selvästi "huonompia" kuin oma mies. Oikeasti ei tulisi mieleenkään vaihtaa vaikka tämän ihastuksen saisinkin. Rakastan aidosti (ja todella paljon) miestäni eikä nämä ihastumisen tunteet todellakaan paini samassa sarjassa (tai vähennä rakkautta/huomiota jne), mutta silti niitä aina tuntuu johonkin suuntaan olevan. Kertaakaan en ole vielä päässyyt ihastuksesta eroon ilman että uusi tulisi tilalle. Ei kai noista haittaakaan ole kun ei liian vakavasti ota.

[/quote]

Tässä aika fiksulta kuulostava tapa suhtautua ihastumisiin!

[/quote] Mutta ei ne silti lopu??
[/quote]
Ei mutta niiden tunteiden kanssa voi olla loukkaamatta ketään tai satuttamatta itseään

Vierailija
72/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska voisi vaimonsa iloksi tehdä sille habitukselle jotain. Mulla samankaltainen mies ja parisuhde kuoli. Ei vaan jaksa katsella fleece asussa kulkevaa äijää joka on kasvattanut parran. En minä tälläiseen suhteeseen alkanut. Kiinnostus muita miehiä kohtaan heräsi. Nyt olen löytänyt miehen joka huolehtii itsestään ja meillä on muitakin yhteisiä harrastuksia. Ymmärrämme kuinka tärkeää on hoitaa parisuhdetta ja itseään.

Vierailija
73/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalla taisi mennä ketjun pointti ohi.. Kukaan ei ollut viettelemässä niitä miehiä..

Vierailija
74/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku naisten juttu tämä. Itselläni on riittänyt, kun palauttaa mieleen miltä oma peilikuva/habitus näyttää ja pahin hurahdus katoaa saman tien. Keino on toiminut yli 20v, joten uskon sen voimaan.

M40