toistuvat ihastumiset
Olen naimisissa. Olen ollut herkkä ihastumaan aina. Viime aikoina tuo taipumus on ottanut vallan.
Tänä vuonna minulla on ollut voimakkaita ihastumisia, sellaisia yöunet vieviä ja kiimaa nostattavia, olen stalkannut heitä kaikkia netissä.
Miehiä on 7kpl: entinen työkaveri, kurssikaveri, kurssin opettaja, eräs mentori, pari harrastuskaveria ja terapeuttini. Mitään ei ole tapahtunut kenenkään kanssa. Yhteen harrastuskaveriin otin etäisyyttä heti, kun hän alkoi tehdä enemmän edes kaverillista tuttavuutta. Kaikki ovat siis mahdottomia kohteita ja sellaisina haluan heidät pitää.
Miksi tätä tapahtuu toistuvasti? Nytkin valvon ja stalkkaan. En jaksa samanlaista rumbaa enää ensi vuonna. Olenko seksiaddikti fantasioiden tasolla?
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:32"]
Mulla n. 30 ihastusta tänä vuonna
[/quote]
Miten määrittelet ihastuksen? Ihastun kaupan kassallakin siitä 2min kohtaamisesta päivittäin...
Romantiikka-addiktio on naisilla yleisempää kuin seksiaddiktio. Samanlaista kuitenkin: alkaa haitata yhä enemmän arkielämää ja normaaleja ihmissuhteita. Yhdenlaista pakoa.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:32"]
Mulla n. 30 ihastusta tänä vuonna
[/quote]
Varmaan aika rankkaa
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:09"]Wt
Akateemiset pitää himonsa kurissa
[/quote]
Joo, presidentit ja sellaiset etenkin..
[/quote]
No miehet saa pettää, se on aina sen sihteerin vika ja sen tummansinisen mekon
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:09"]Wt Akateemiset pitää himonsa kurissa [/quote] Joo, presidentit ja sellaiset etenkin.. [/quote] No miehet saa pettää, se on aina sen sihteerin vika ja sen tummansinisen mekon
[/quote] nyt kyllä meni ohi....???
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:07"]
7 viatonta hstusta ja ihmiset komentaa terapiaan??
Minulla parikymmentä seksikumppania..
[/quote] Ai vuodessa?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:29"]
Minä en ihastu välttämättä usein, mutta tuntuu että minulla on kokoajan joku ihastus päällä (oman miehen lisäksi). Olen kai jotenkin koukuttunut ihastumisen tunteeseen. Jokin itsesuojeluvaisto kai saa sen aikaan että nämä ihastukset ovat aina minulle jotenkin epäsopivia tai muuten selvästi "huonompia" kuin oma mies. Oikeasti ei tulisi mieleenkään vaihtaa vaikka tämän ihastuksen saisinkin. Rakastan aidosti (ja todella paljon) miestäni eikä nämä ihastumisen tunteet todellakaan paini samassa sarjassa (tai vähennä rakkautta/huomiota jne), mutta silti niitä aina tuntuu johonkin suuntaan olevan. Kertaakaan en ole vielä päässyyt ihastuksesta eroon ilman että uusi tulisi tilalle. Ei kai noista haittaakaan ole kun ei liian vakavasti ota.
[/quote]
Tässä aika fiksulta kuulostava tapa suhtautua ihastumisiin!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:29"]
Minä en ihastu välttämättä usein, mutta tuntuu että minulla on kokoajan joku ihastus päällä (oman miehen lisäksi). Olen kai jotenkin koukuttunut ihastumisen tunteeseen. Jokin itsesuojeluvaisto kai saa sen aikaan että nämä ihastukset ovat aina minulle jotenkin epäsopivia tai muuten selvästi "huonompia" kuin oma mies. Oikeasti ei tulisi mieleenkään vaihtaa vaikka tämän ihastuksen saisinkin. Rakastan aidosti (ja todella paljon) miestäni eikä nämä ihastumisen tunteet todellakaan paini samassa sarjassa (tai vähennä rakkautta/huomiota jne), mutta silti niitä aina tuntuu johonkin suuntaan olevan. Kertaakaan en ole vielä päässyyt ihastuksesta eroon ilman että uusi tulisi tilalle. Ei kai noista haittaakaan ole kun ei liian vakavasti ota.
[/quote]
Tässä aika fiksulta kuulostava tapa suhtautua ihastumisiin!
[/quote] Mutta ei ne silti lopu??
7 viatonta hstusta ja ihmiset komentaa terapiaan??
Minulla parikymmentä seksikumppania..
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:01"]
Mitä pakenette?
[/quote]
Tylsää ukkoa. Omaa tylsyyttäni eli realiteetteja itsestäni ja elämästäni. Haluaisin kuvitella olevani jotenkin kiehtova ja kiihottava.
Ap tekstisi oli kun omasta suustani!
Sama juttu. Oma mies ei ole kovin kiinnostava koska meillä on kovin erilaiset kiinostuksen kohteet nykyisin. Ollaan oltu naimissa n. 7 vuotta. Toisinaan kuitenkin tapaan ihmisiä jotka ovat jotenkin todella mielenkiintoisia ja sitten haaveilen niistä salaa. En odota että mitään ikinä tapahtuisi enkä haluaisikaan, joten tällaiset tunteet ei sinänsä minua haittaa mitenkään, päinvastoin. Uskon että tämä on ihan normaalia.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:01"]
Mitä pakenette?
[/quote]
Tylsää ukkoa. Omaa tylsyyttäni eli realiteetteja itsestäni ja elämästäni. Haluaisin kuvitella olevani jotenkin kiehtova ja kiihottava.
[/quote] Dream on..
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:09"]Wt
Akateemiset pitää himonsa kurissa
[/quote]
Joo, presidentit ja sellaiset etenkin..