toistuvat ihastumiset
Olen naimisissa. Olen ollut herkkä ihastumaan aina. Viime aikoina tuo taipumus on ottanut vallan.
Tänä vuonna minulla on ollut voimakkaita ihastumisia, sellaisia yöunet vieviä ja kiimaa nostattavia, olen stalkannut heitä kaikkia netissä.
Miehiä on 7kpl: entinen työkaveri, kurssikaveri, kurssin opettaja, eräs mentori, pari harrastuskaveria ja terapeuttini. Mitään ei ole tapahtunut kenenkään kanssa. Yhteen harrastuskaveriin otin etäisyyttä heti, kun hän alkoi tehdä enemmän edes kaverillista tuttavuutta. Kaikki ovat siis mahdottomia kohteita ja sellaisina haluan heidät pitää.
Miksi tätä tapahtuu toistuvasti? Nytkin valvon ja stalkkaan. En jaksa samanlaista rumbaa enää ensi vuonna. Olenko seksiaddikti fantasioiden tasolla?
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:20"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:01"]
Mitä pakenette?
[/quote]
Tylsää ukkoa. Omaa tylsyyttäni eli realiteetteja itsestäni ja elämästäni. Haluaisin kuvitella olevani jotenkin kiehtova ja kiihottava.
[/quote]
Hahahahahaaaaaaa
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:20"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:58"] [quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:01"] Mitä pakenette? [/quote] Tylsää ukkoa. Omaa tylsyyttäni eli realiteetteja itsestäni ja elämästäni. Haluaisin kuvitella olevani jotenkin kiehtova ja kiihottava. [/quote] Hahahahahaaaaaaa
[/quote]
Nauraja itse on varmasti realistinen omakuvaltaan..
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:32"]
Mulla n. 30 ihastusta tänä vuonna
[/quote]
Miten määrittelet ihastuksen? Ihastun kaupan kassallakin siitä 2min kohtaamisesta päivittäin...
[/quote] Sama... Olisiko sitten 365 oikeampi luku?
[/quote] Mulla varmaan lähemmäs 1000 sitten, jos kaikki kohtaamiset ja lyhyet ihastumisen hetket lasketaan. Ap taisi puhua sellaisista, jotka jää pakkomielteeksi ja stalkkauksen ja päiväunien kohteeksi.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 13:51"]
Seiskalla taisi mennä ketjun pointti ohi.. Kukaan ei ollut viettelemässä niitä miehiä..
[/quote]
No en minäkään ollut viettelemässä niitä naisia. Kerroin vain kuinka pään saa "tyhjättyä", jos joku sinne yrittäisi tunkea. :)
M40
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 13:51"]
Seiskalla taisi mennä ketjun pointti ohi.. Kukaan ei ollut viettelemässä niitä miehiä..
[/quote]
No en minäkään ollut viettelemässä niitä naisia. Kerroin vain kuinka pään saa "tyhjättyä", jos joku sinne yrittäisi tunkea. :)
M40
[/quote]
Ei nyt oikein auta minua joka saan yleensä myös vastakaikua ja pakenen miehiä..
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:07"]
[/quote]
M40
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta, miten tuo auttaa? Minulla on taipumusta "ketjuihastua" eri näyttelijöihin, ei siis tosielämän ihmisiin kuten ap:llä. Olen aina tiedostanut olevani aika ruma nainen, enkä koskaan tulisi muutenkaan noita näyttelijöitä tapaamaan. Minun ihastumiseni ja fantasiani eivät ainakaan tarvitse minkäänlaista realismia tuekseen.
Ärsyttää tosin, kun tällainen typerä päiväunelmointi syö aika paljon luovaa energiaa, jota tarvitsisin toisaalla. Olisi kiva löytää keino, millä nämä ihastuksen saisi napsautettua pois päältä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:07"]
[/quote]
M40
[/quote]
Ärsyttää tosin, kun tällainen typerä päiväunelmointi syö aika paljon luovaa energiaa, jota tarvitsisin toisaalla. Olisi kiva löytää keino, millä nämä ihastuksen saisi napsautettua pois päältä.
[/quote]
Juuri tuo! Aikaa kuluu viikossa tuntikausia! Ja ajatukset sidottu johonkin mieheen...
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 13:51"] Seiskalla taisi mennä ketjun pointti ohi.. Kukaan ei ollut viettelemässä niitä miehiä.. [/quote] No en minäkään ollut viettelemässä niitä naisia. Kerroin vain kuinka pään saa "tyhjättyä", jos joku sinne yrittäisi tunkea. :) M40 [/quote] Ei nyt oikein auta minua joka saan yleensä myös vastakaikua ja pakenen miehiä..
[/quote]
Eli ilmaiset ihastumisesi miehille ja "kärsit" seuraamuksista.
M40
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 13:51"] Seiskalla taisi mennä ketjun pointti ohi.. Kukaan ei ollut viettelemässä niitä miehiä.. [/quote] No en minäkään ollut viettelemässä niitä naisia. Kerroin vain kuinka pään saa "tyhjättyä", jos joku sinne yrittäisi tunkea. :) M40 [/quote] Ei nyt oikein auta minua joka saan yleensä myös vastakaikua ja pakenen miehiä..
[/quote]
Eli ilmaiset ihastumisesi miehille ja "kärsit" seuraamuksista.
M40
[/quote] no melkoisia ajatuksenlukijoita ovat...
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:30"]
Ota rakastaja, esim minut M40
[/quote]
En ole ap, mutta jos olen ihastunut mieheen A ja naimissa miehen B kanssa, niin miksi ihmeessä ottaisin rakastajaksi miehen C? Mitä hyötyä siitä olisi kenellekään? Onko tämä sitä kuuluisaa miehen ylivertaista logiikkaa?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:10"] [quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 13:51"] Seiskalla taisi mennä ketjun pointti ohi.. Kukaan ei ollut viettelemässä niitä miehiä.. [/quote] No en minäkään ollut viettelemässä niitä naisia. Kerroin vain kuinka pään saa "tyhjättyä", jos joku sinne yrittäisi tunkea. :) M40 [/quote] Ei nyt oikein auta minua joka saan yleensä myös vastakaikua ja pakenen miehiä.. [/quote] Eli ilmaiset ihastumisesi miehille ja "kärsit" seuraamuksista. M40 [/quote] no melkoisia ajatuksenlukijoita ovat...
[/quote]
No mistä se vastakaiku sitten tulee, jos mies ei edes tiedä sinun ihastumisestasi?
M40
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:30"]
[/quote]
En ole ap, mutta jos olen ihastunut mieheen A ja naimissa miehen B kanssa, niin miksi ihmeessä ottaisin rakastajaksi miehen C? Mitä hyötyä siitä olisi kenellekään? Onko tämä sitä kuuluisaa miehen ylivertaista logiikkaa?
[/quote]
Aivan, ihastuisin sitten miehiin d, e, f.....zåäö
Minulla on niin päin, että uskon olevani ruma tai mitäänsanomaton. Juttelen miehille kaverina. Pian he ovat ihastuneet minuun.
Jos tiedostaisin viehättävyyteni, olisin varovaisempi.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:33"]
[/quote]
[/quote]
Ei ollut minun tuotos. :)
M40
Vähän ehkä samaa taipumusta, valitettavasti. Olen kuitenkin hyvin uskollinen ja rakastan aviomiestäni. En vain voi sille mitään, että saatan silti tykätä muistakin. Luulen tämän olevan joku alkukantainen juttu peräisin niiltä ajoilta, jolloin kulttuurimme oli erilainen. Silloin oli eduksi, että kaikilla oli useita kumppaneita.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:33"]
[/quote]
[/quote]
Ei ollut minun tuotos. :)
M40
[/quote] harmi.... T. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:37"]Minulla on niin päin, että uskon olevani ruma tai mitäänsanomaton. Juttelen miehille kaverina. Pian he ovat ihastuneet minuun.
Jos tiedostaisin viehättävyyteni, olisin varovaisempi.
[/quote]
Miten et näe itseäai peilistä?
Ja ei niille miehille niin ihmeellinen tartte olla, kunhan on tissit ja perse.. Älä kuvittele liikaa itsestäsi tuon perusteella
Ketjuihastun työkavereihini, pitkä suhde takana ja olen jaksanut pysyä uskollisena kaikesta huolimatta. Mietin jatkuvasti rakastanko enää kun kokoajan meinaa vahvemmat tunteet vaeltaa muualla.
Ikävää että tällaisia on ihmiset, vaikka sitä haluaisi pitää lupauksensa ja olla uskollinen niin kiusaus elää kokoajan. Toisaalta, yli 10 vuotta yhdessä takana uskollisena, ehkä tunteeni ovat sammuneet ja etsin uutta suhdetta? Ei vielä yhteisiä lapsia, lähteminen olisi vielä helppoa...