Lue keskustelun säännöt.
miehen kanssa nukutaan olohuoneessa....
26.12.2014 |
Jotta lapsilla olisi omat huoneet.. Isommat asunnot ovat uudenamaan/kanta-hämeen alueella aika kortilla. Samassa huoneessa he eivät voi olla huutavat ja tappelevat minkä kerkeävät. Nyt vaihdoimme järjestyksen niin että meidän ja nuorimman sänky olkkarissa ja tästä ei hyvä heilu. :( kukaan satu tietämään isompaa asuntoa noilta alueilta max.1000e kuussa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla