Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis käykö jotkut vessassa kumppanin kanssa samaa aikaa?o_O

Vierailija
02.01.2015 |

Tai pitää vessan ovea auki? Hyi!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo käydään joskus, äsken jopa nussittiin vessan lattialla! :D

Vierailija
2/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:49"]No joo käydään joskus, äsken jopa nussittiin vessan lattialla! :D
[/quote]

Hehe joo. Tarkotinkin että käy pöntöllä toisen nähden...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan.

Mitä ajattelit siitä seuraavan?

Vierailija
4/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan aikuisia ihmisiä tässä ollaan, molemmat tietoisia ihmisen normaaleista ruumiintoiminnoista... Seksiä harrastettu, toisiamme nuoltu ties mitenkä päin.. Nähty toisemme elimet aika monelta kantilta.. Onpa tuo aika liki ollut katsomassa kun synnytin kahta yhteistä lastamme.. 
Emme nyt varsinaisesti harrastuksenamme harjoita rakon/suolen yhdessä tyhjentämistä, mutta jos toinen sattuu olemaan vessassa jotain tekemässä kun hätä iskee, niin ihan hyvin sinne voi luonnolliset tarpeensa mennä tekemään häpeilemättä

Vierailija
5/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus juoksen pissille samalla kun mies on vessassa, jos en voi enää pidättää, mutta kakkahommat hoidan yksin.

Vierailija
6/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedän oven perässäni kiinni mutten lukitse. Mies on yksi tai kaksi kertaa tullut hakemaan jotain. Hän itse sen sijaan jättää oven niin auki kun vain pystyy ja huutelee vielä sieltä kaikkea. Tavallaan vetää mut mukaan reissuillensa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä :D

Vierailija
8/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Just mies kylvetti lasta ja mä kävin pissalla. Ei auta, raskaana ollessa on pakko päästä pissalle kun on pakko päästä pissalle.

 

Lapsen myötä yksityisyys on muutenkin mennyttä. Lapsi haluaa tulla vessaan mukaan ja ramppaa sitten siinä ees taas, niin useinkin kyllä on ovi selko selällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ovi auki ja kakallakin usein jutellaankin samalla mies on vessanovella ja katsoo kun istuskelen. :)

Vierailija
10/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo istutaan sylikkäin niin että voin pissiä ja kakata siitä miehen haarojen välistä. Mikään ei yhdistä paria kun eritteiden sekoittaminen ja paskan käryssä paistatteleminen. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissalla käydessä on ihan sama vaikka mieskin olisi vessassa. Kakallakin voin käydä jos mies on suihkussa suihkuverhon takana (välillä on pakko kun ei jaksa pidättää ja toisella kestää suihkussa puoli tuntia).

Vierailija
12/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen paskomisen seuraaminen ei kerro suhteen laadusta yhtään mitään. Se kertoo vain sen, että perheessä toisen yksityisyyden kunnioittaminen ei ole kovin korkealla tasolla.

En ole koskaan  ymmärtänyt, mitä kaikkea ihmiset koko ajan tekevät vessoissaan, jos siellä tämän tästä täytyy yhdessä olla. Ulostamisen ja virtsaamisen lisäksi siellä luetaan, katsotaan elokuvia, pestään hampaita, lakataan kynsiä, tehdään palapelejä, harjoitellaan puheita jne. Meillä on kodissa muita huoneita, joissa voi lakata kynsiä, ei tarvitse kaikkea vessassa tehdä.

Miten monella työpaikalla paskotaan ovi auki työtiloihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen vessamme on niin pikkuruinen, että sinne ei mitenkään mukavasti mahdu kahta henkeä yhtä aikaa. Siis jos toinen seisoo peilikaapin edessä niin hänen takamuksensa on melkein pöntöllä istuvan naamalla.

Jos tilaa olisi reilummin, niin miksipä siellä ei voisi olla yhtä aikaa. Varmaan haju on ainoa seikka, miksi vältän vessassakäyntiä heti miehen jälkeen. Eihän siinä muuten ole mitään erikoista tai hävettävää.

Vierailija
14/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:57"]Aina ovi auki ja kakallakin usein jutellaankin samalla mies on vessanovella ja katsoo kun istuskelen. :)
[/quote]

Mulla sama! Olen tehnyt tätä jokaisen kumppanini kanssa. Luulin olevani ainoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvooseen terveisiä! Oli aika sukkelaan nuo vastaukset tulleet ja vielä samalla kaavalla. Jos sinulla on ulostefetissi niin kehotan hakeutumaan Japaniin asustelemaan. :)

Vierailija
16/23 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta oltu yhdessä ja kyllä käydään..elämässä  on oikeitakin ongelmia

il,an että niitä metsästämällä metsästää =D

Vierailija
17/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissalla voin käydä,mutta en kävisi kakalla. 19v yhdessä, 15v naimisissa, 3 vessaa

Vierailija
18/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kynnys on keskimäärin 2 vuotta pitkä suhde. Sen jälkeen ei normaalissa suhteessa ole mitään estoja.

Vierailija
19/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi neutraalista asiasta pitää tehdä tabu. Jos mua kusettaa tai paskattaa, niin voin aivan hyvin mennä vessaan jos mies vaikka laittaa hiuksiaan, ajaa partansa tai on suihkussa. Myös mies voi mennä kuselle tai paskalle mun meikatessa, laittaessani hiuksia tai suihkutellessani.
Näin ollut melkein koko suhteen ajan.

Vierailija
20/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, onko muka muka oikeasti yleistä? Minä haluan pitää tietyt asiat yksityisenä parisuhteessakin, ja vessassa käyminen kuuluu niihin. Oven laitan aina lukkoon. Sen verran pystyn pidättelemään, että toinen ehtii hoitaa omat tarpeensa vessassa. No tapansa kullakin, mutta aika oudolta kuulostaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi