Salkkareiden Janne ja Sanni eronneet?
Siis näyttelijät Hemmo Karja ja Kerttu Rissanen. Onko kellään tietoa? Kun enää ei ole instakuvia yhdessä ja kuulemma Hemmo lähdössä Ronny Roslöfin kanssa ilman Kerttua lomalle Amsterdamiin.
Kommentit (36)
Hemmo ja Kerttu on eronneet. Jo syksyllä. Mut Ronny ei ole eronnut, vaikka Hemmon kanssa lomalle lähteekin :)
Eikös se Lari oo homo? Ihan homon näköinenkin.
On eronnut jo aikoja sitten. En ymmärrä, miten se Hemmo edes oli tollasen hipsterin kanssa? Anteeksi tiiän tosi ilkeetsi sanottu, mutta silti mietiyttää
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:42"]
Eikös se Lari oo homo? Ihan homon näköinenkin.
[/quote]
Lari on. Ronny ei :)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:42"]On eronnut jo aikoja sitten. En ymmärrä, miten se Hemmo edes oli tollasen hipsterin kanssa? Anteeksi tiiän tosi ilkeetsi sanottu, mutta silti mietiyttää
[/quote] hipsterin? Tosi kaunis on minun mielestä.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:42"]On eronnut jo aikoja sitten. En ymmärrä, miten se Hemmo edes oli tollasen hipsterin kanssa? Anteeksi tiiän tosi ilkeetsi sanottu, mutta silti mietiyttää
[/quote] hipsterin? Tosi kaunis on minun mielestä.
[/quote] Ruma ilman meikkiä
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:40"]Hemmo ja Kerttu on eronneet. Jo syksyllä. Mut Ronny ei ole eronnut, vaikka Hemmon kanssa lomalle lähteekin :)
[/quote] Mistä tämä tieto?
seiskassa siitä oli juttus syksyllä
Seiskassa luki niiden erosta joskus loka-marraskuussa.
Amsterdamiin. Kulttuurilomalle, hehe. :P
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:16"]Kyllä on kaunis meikittäkin :)
[/quote] Mun mielestä ei ole.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:47"]
Amsterdamiin. Kulttuurilomalle, hehe. :P
[/quote]
Pössyttelykulttuuria katsomaan.
Up