Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun puhe ei mene perille

Vierailija
14.04.2023 |

Voiko puolisolle sanoa suoraan, että ulkomuoto alkaa muistuttaa puliukkoa, kun ei itsestään viitsi huolehtia? Ollaan asiasta kyllä puhuttu, että ihan puun takaan tämä ei tule. Tietää itsekin olevansa asiassa laiska. Hampaiden pesu jää, suihkussa käynti ja parran ajo on yhtä tuskaa.

Jotenkin pitäisi toista herätellä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ei mene parturiin ja kynnet on pitkä kuin naisella yäk, leikkasi ne kun marmatin viikon, hyi että pitkät kynnet ei sovi miehelle.

Vierailija
2/11 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei usko sinua, niin voitko miettiä miten sanoisit asian eri tavalla ja joka tavoittaisi hänet? Voisiko kiitoksilla kannustaa? Auttaako huumori? Onko asioita, joista ehkä nipotat liikaa ja vertaat muihin miehiin? Pilko kaikki viat erikseen ja käy ne ensin itse läpi, että onko vika 1 oikeasti vika ja voisko vika  2 olla keskusteltavissa eri tavoin kuin mitä nyt keskustelette?

Kyse voi olla myös masennuksesta, joten testejä voi  tehdä netissä Terapiageneraattorissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niitä parisuhteen haittapuolia, sehän on jo saanut naisen, ei tarvitse enää panostaa ulkonäköön...

Vierailija
4/11 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille

- mene parturiin tällä viikolla

Ole hyvä ja osta uusi takki/ housut

Jne

Konkreettisia pyyntöjä

Vierailija
5/11 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että jos hän ei ala pesemään hampaitaan tai käymään suihkussa, niin lähden. Ja jos mitään ei tapahtuisi, niin aivan tasan varmasti lähtisin. Jos toinen on kuin elukka, niin en minä ainakaan elukan kanssa elämää jatkaisi. Sorry vain, jos ärsyttää kirjoittamani asia, mutta pelastaisin itseni ensin.

Vierailija
6/11 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että jos hän ei ala pesemään hampaitaan tai käymään suihkussa, niin lähden. Ja jos mitään ei tapahtuisi, niin aivan tasan varmasti lähtisin. Jos toinen on kuin elukka, niin en minä ainakaan elukan kanssa elämää jatkaisi. Sorry vain, jos ärsyttää kirjoittamani asia, mutta pelastaisin itseni ensin.

Samoin tekisin ja veisin myös lapsemme turvaan ja normaaliin elämään. Paluu olisi mahdollinen vain jos toinen pystyy olemaan ja elämään suurinpiirtein normaalisti.

Vierailija
7/11 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille

Jne

Konkreettisia pyyntöjä

Ei toimi varmasti. Jos toinen on vaikka syvästi masentunut, niin hän ei todellakaan lähde ostoksille housuja ostamaan tai varaa parturiin aikaa.

Vierailija
8/11 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille

Jne

Konkreettisia pyyntöjä

Mä mistään parturista ole puhunut.

Vierailija
9/11 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin tekisin ja veisin myös lapsemme turvaan ja normaaliin elämään. Paluu olisi mahdollinen vain jos toinen pystyy olemaan ja elämään suurinpiirtein normaalisti.

No kakaroita ei onneksi ole.

Vierailija
10/11 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita tekstiviesti, ja totea, että ko. Toimenpiteistä ei ole mitään haittaa.

Jos haisee ja ei pese hampaita, pysyttele kauempana tai eroa. Et voi kuitenkaan pakottaa, tai haukkua tuon takia. Jokainen tekee mitä itse haluaa

Vierailija
11/11 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minä olen yrittänyt emännälle sanoa nätisti ja vihjaillen sekä vähemmän nätisti ja suoraan monen vuoden ajan hänen aivan hirveän hajuisesta hengityksestään, joka alkaa jo vaikuttaa oikeasti meidän läheisempään kanssakäymiseemme. Mutta ei noteeraa asiaa muuten kuin ottamalla hirveät raivarit ja syyttämällä sitten minua siitä että minäkin haisen ja minäkin sitä ja minäkin tätä.

Ole siinä nyt sitten...