Mitä mieltä Michael Korsin laukuista?
Haluaisin kuulla mielipiteitänne ja kokemuksianne Michael Korsin laukuista, kun mietin itse sellaisen hankintaa. Luultavasti Jet Set -mallia, täysin varma en ole vielä. Kertokaa risut ja ruusut!
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:42"]Ostaisitteko laukun joka on ns. unelma laukkunne joka maksaa yli 1000€ jota käyttäisitte koko elämän. Poislukien jos laukku hajoaa. Vai ostaisitteko halvemman ihan kivan MK:n laukun, jota käytätte niin kauan kun tykkäätte siitä ja kun se kestää? Mietin näiden kahden välillä.
[/quote]
Varmaan sen tonnin laukun. Oma unelmalaukkuni ei onneksi ole noin kallis. Itse en ostaisi MK:n laukkua mistään hinnasta, minusta koko firma on vähän niinkuin laukkujen Mäkkäri.
Inhoan Michael Korsia. Juuri sellaiset idiootit, jotka kattoo typeriä tosi-tv -ohjelmia ja ottavat niistä jotain trendivinkkejä itselleen, koska omaa mielikuvitusta tai tyyliä ei ole ja halutaan näyttää samalta kuin muutkin, ostavat kyseisen jantterin luomuksia. Samaan kategoriaan menee toki Guess, Esprit, Vuitton ynnä muut yhtä turhat brändit.
Ota se 1000€ ja teetä laukku. Saat elinikäisen takuun eikä kellään ole samanlaista. Ainiin, mut sittenhän et saa kulutettua rahaa johonkin toisen luomaan imagoon eli et kuulukkaan johonkin pintaliito-jetset-luksusmalleihin ja julkkiksiin. Newsflash, vaikka hankkisit laukun, ei se sinusta vielä miljonääriä tai julkkista tee. Plus, maailmassa on tärkeämpiäkin asioita.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:42"]Ostaisitteko laukun joka on ns. unelma laukkunne joka maksaa yli 1000€ jota käyttäisitte koko elämän. Poislukien jos laukku hajoaa. Vai ostaisitteko halvemman ihan kivan MK:n laukun, jota käytätte niin kauan kun tykkäätte siitä ja kun se kestää? Mietin näiden kahden välillä. [/quote] Varmaan sen tonnin laukun. Oma unelmalaukkuni ei onneksi ole noin kallis. Itse en ostaisi MK:n laukkua mistään hinnasta, minusta koko firma on vähän niinkuin laukkujen Mäkkäri.
[/quote]
Niin, oikeasti hinta on lähemmäs sen 2000€, mäkin oon miettinyt että olenko mä niin kalliin laukun arvoinen? tai olenhan mä varmaan kalliimmankin jos elämästä puhutaan, mutta. Mä en keksi muuta vaihtoehtoa tuolle kuin Korsin tai Ralph Laurenin laukut.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:01"]
Inhoan Michael Korsia. Juuri sellaiset idiootit, jotka kattoo typeriä tosi-tv -ohjelmia ja ottavat niistä jotain trendivinkkejä itselleen, koska omaa mielikuvitusta tai tyyliä ei ole ja halutaan näyttää samalta kuin muutkin, ostavat kyseisen jantterin luomuksia. Samaan kategoriaan menee toki Guess, Esprit, Vuitton ynnä muut yhtä turhat brändit.
Ota se 1000€ ja teetä laukku. Saat elinikäisen takuun eikä kellään ole samanlaista. Ainiin, mut sittenhän et saa kulutettua rahaa johonkin toisen luomaan imagoon eli et kuulukkaan johonkin pintaliito-jetset-luksusmalleihin ja julkkiksiin. Newsflash, vaikka hankkisit laukun, ei se sinusta vielä miljonääriä tai julkkista tee. Plus, maailmassa on tärkeämpiäkin asioita.
[/quote]
En ole muuten koskaan hinkunut julkkikseksi. Oletko sä? En edes omista blogia. Voiko joku vaan ihastua johonkin tavaraan tms. ja haluta sen. Kaikkihan on jo kertaalleen keksitty ja jollain toisella ollut ennen sinua.
t:23
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:01"]Inhoan Michael Korsia. Juuri sellaiset idiootit, jotka kattoo typeriä tosi-tv -ohjelmia ja ottavat niistä jotain trendivinkkejä itselleen, koska omaa mielikuvitusta tai tyyliä ei ole ja halutaan näyttää samalta kuin muutkin, ostavat kyseisen jantterin luomuksia. Samaan kategoriaan menee toki Guess, Esprit, Vuitton ynnä muut yhtä turhat brändit.
[/quote]
Ei minulla ainakaan ole minkäänlaista taiteellista silmää tai tyylitajua suunnitella laukkua? Menisi 1000e hukkaan kun alle 300 eurolla saan sen valmiiksi suunnitellun nätin Michael Korsin.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 18:20"]
Mulla on tällainen, oon tykännyt paljon ja saanut kehuja: http://cdna.lystit.com/photos/2012/11/22/michael-by-michael-kors-black-jet-set-berkley-clutch-black-python-product-3-5569571-931705345_large_flex.jpeg
Ei siinä ole mitään suurta tekstiä tai killutinta, ja nahka on tosi laadukasta.
[/quote]
Sori vaan mutta kauhea laukku! Ei yhtään mun tyylinen. Hirveän hankala kun pitää kantaa kädessä. Muutenkin oudon mallinen. Taitaa kehua vain kohteliaisuudesta.
t:ei ap
[/quote]
Oli hieno laukku. Mistä tuollaisen voisi ostaa?
Ostaisitteko laukun joka on ns. unelma laukkunne joka maksaa yli 1000€ jota käyttäisitte koko elämän. Poislukien jos laukku hajoaa. Vai ostaisitteko halvemman ihan kivan MK:n laukun, jota käytätte niin kauan kun tykkäätte siitä ja kun se kestää? Mietin näiden kahden välillä.