Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukuta Citymarket vai Prisma

Vierailija
02.01.2015 |

Ei muita vaihtoehtoja, ei selittelyitä. Citymarket=yläpeukku ja Prisma=alapeukku

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl peukut tänne ;)!

Vierailija
2/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl ++. T. mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt tuloksesta, Cittarihan on paljon laadukkaampi ja monipuolisempi kuin Prisma.

Vierailija
4/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:16"]

Olen yllättynyt tuloksesta, Cittarihan on paljon laadukkaampi ja monipuolisempi kuin Prisma.

[/quote]

Riippuu ihan Citymarketista ja Prismasta. Esim. Lahdessa Launeen Prisma on iso ja monipuolinen, Paavolan Citymarket suppea ja kämänen. Keskimäärin Prisma on edullisempi, mutta Prismoissa on usein vähän kuppainen tuoretavaraosasto.

Ja kyllä, selittelin vaikka aloittaja kielsi. Mitäs sille ajattelit tehdä, ap? 

MUAHHAHAHAHAAA

Vierailija
5/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:07"]Lidl on kaikista paras, mutta noista kahdesta yläpeukku meni Prismalle siksi, kun siellä löytyy myös miesten urheiluvaateosasto. Ainakaan Salon CityMarketissa sellaista ei ole.
[/quote] Kyllä minä olen sieltä miesten urheiluvaatteita löytänyt, Salon Cittarista siis. Eikös ne ole siinä naisten urheiluvaatteiden vieressä.

Vierailija
6/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl

Vierailija
7/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:16"]Olen yllättynyt tuloksesta, Cittarihan on paljon laadukkaampi ja monipuolisempi kuin Prisma.
[/quote]

Hahhhaa, päivän parhaat naurut!

Vierailija
8/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kaupungista. Toisessa kaupungissa Citymarket on selkeästi yläluokan suosiossa ja toisessa raja on hämärämpi. Meilläpäin Prisma on selkeästi se wt-tuulipukukansan market, joten on helppoa valita Citymarket.

Vierailija
9/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:16"]Olen yllättynyt tuloksesta, Cittarihan on paljon laadukkaampi ja monipuolisempi kuin Prisma.
[/quote]

Hahhhaa, päivän parhaat naurut!
[/quote]

Cittari parempi, koska selkeämpi ja saa plussa-pisteitä eikä outoa epämääräistä bonusta.

Vierailija
10/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uusi Cittari, uudistettu ja laajennettu Prisma, uudistettu ja laajennettu Minimani, uudehko Halpa-Halli jotka ovat isoja hehtaarimarketteja. Sitten on K-super, parit S-Marketit, pienenpää Koota, Siwoja ja Saleja muutama, ja se yksi kälyinen Lidl. Kokonaisuutena näistä edullisin on Prisma, ja valikoimaa piisaa, on kunnon kirjaosasto, iso kukkaosasto, remonttiosasto esim. maaleja tai tapetteja ei saa muista isoista kaupoista kun Prismasta. Terrasta toki saa, mutta muut rautakaupat on sunnuntait kiinni, ja menee illallakin aikaisin kiinni.

Vierailija
11/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:16"]Olen yllättynyt tuloksesta, Cittarihan on paljon laadukkaampi ja monipuolisempi kuin Prisma. [/quote] Hahhhaa, päivän parhaat naurut! [/quote] Cittari parempi, koska selkeämpi ja saa plussa-pisteitä eikä outoa epämääräistä bonusta.

[/quote]

Nimenomaan ne plussat on epämääräisiä, ja bonusta tulee selkeästi sitä mukaa kuin ostaa. Minä keskitin meidän perheen ruokaostokset Prismaan, sen sijaan että pääasiassa ostin Cittarilta, ja kävi niin, että bonuksia tulee joka kuukausi useampi kymppi, plussaseteleitä tuli joskus joulukuulta 3kpl, eli bonuksia tulee samoista ostoksista vähintään kaksin-kolminkertainen euromäärä, ja ne s-bonukset saa käyttää mihin haluaa, ei tarvi niiden seteleiden kanssa Cittarilla puljata.

Vierailija
12/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:16"]Olen yllättynyt tuloksesta, Cittarihan on paljon laadukkaampi ja monipuolisempi kuin Prisma. [/quote] Hahhhaa, päivän parhaat naurut! [/quote] Cittari parempi, koska selkeämpi ja saa plussa-pisteitä eikä outoa epämääräistä bonusta.

[/quote]

Nimenomaan ne plussat on epämääräisiä, ja bonusta tulee selkeästi sitä mukaa kuin ostaa. Minä keskitin meidän perheen ruokaostokset Prismaan, sen sijaan että pääasiassa ostin Cittarilta, ja kävi niin, että bonuksia tulee joka kuukausi useampi kymppi, plussaseteleitä tuli joskus joulukuulta 3kpl, eli bonuksia tulee samoista ostoksista vähintään kaksin-kolminkertainen euromäärä, ja ne s-bonukset saa käyttää mihin haluaa, ei tarvi niiden seteleiden kanssa Cittarilla puljata.
[/quote]

Joo kyllä plussapisteetkin saa nykyään ihan muussa muodossa kuin vain cittariin kelpaavina paperilappuina...

Vierailija
13/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä että av mammar käy prismassa :D pahempaa wt-luolaa saa hakea.

Vierailija
14/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:42"]Eipä yllätä että av mammar käy prismassa :D pahempaa wt-luolaa saa hakea.
[/quote]

Tää ei pidä paikkaansa. Käypä Malmin Citymarketissa ja sitten Viikin Prismassa;)

Vierailija
15/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn sittarissa, koska siellä on paljon parempi valikoima. Kaikki tarvittava löytyy, Prismassa käydessä jotain jää aina puuttumaan. Lisäksi Citymarketissa on parempi maidottomien tuotteiden valikoima.

Vierailija
16/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn Cittarissa mutta kävisin mieluummin Prismassa jos Pirkkalassa sellainen vaan olisi! Prismassa on mielestäni paremmat valikoimat ja peukutin Prismaa.

Vierailija
17/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:42"]

[/quote]

Anna kun veikkaan: olet käynyt elämäsi aikana tasan siinä teidän pitäjän Cittarissa ja Prismassa, eikä sulla ole aavistustakaan, millaisia ne muualla ovat? Mieluiten kävisit tietysti Stockan herkussa, mutta niitä ei teidän kylässä olekaan. :(

Vierailija
18/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:42"]

[/quote]

Anna kun veikkaan: olet käynyt elämäsi aikana tasan siinä teidän pitäjän Cittarissa ja Prismassa, eikä sulla ole aavistustakaan, millaisia ne muualla ovat? Mieluiten kävisit tietysti Stockan herkussa, mutta niitä ei teidän kylässä olekaan. :(
[/quote]

Hah, ok. Puhelimeni gps tiesi kertoa, että tästä kotisohvalta on matkaa stockan herkkuyn 328m. Siellä en kylläkään käy, sillä ko. kauppa on epämiellyttävän ahdas ja aina ruuhkainen.

Vierailija
19/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa on paskemmat lastenvaatteet ja lelut. Sorry

Vierailija
20/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:42"] Eipä yllätä että av mammar käy prismassa :D pahempaa wt-luolaa saa hakea. [/quote] Anna kun veikkaan: olet käynyt elämäsi aikana tasan siinä teidän pitäjän Cittarissa ja Prismassa, eikä sulla ole aavistustakaan, millaisia ne muualla ovat? Mieluiten kävisit tietysti Stockan herkussa, mutta niitä ei teidän kylässä olekaan. :( [/quote] Hah, ok. Puhelimeni gps tiesi kertoa, että tästä kotisohvalta on matkaa stockan herkkuyn 328m. Siellä en kylläkään käy, sillä ko. kauppa on epämiellyttävän ahdas ja aina ruuhkainen.

[/quote]

Juupa juu. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi