Ulkonäkökeskeisenä sinkkuna on kurjaa
Koska en vaan ihastu mieheen ellei sen ulkonäkö miellytä. En lähde edes treffeille tai jatka tapailua, ellen ala kiinnostumaan siitä miltä toinen näyttää. Mikä pahinta olen itse ihan tavallisen näköinen nainen :D
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:49"]
Voi myös olla, että tämä "vanhempi polvi" jo tietää, ettei se poikaystävä, joka parikymppisenä armeijan lomapuvussa näytti "nuorelta Jumalalta", enää 20-30 vuotta myöhemmin täytä normia. On aika ja sohva tehneet temppunsa. Ehkä "rivien välissä" yrittävät varoittaa nuorempiaan takertumasta ulkonäköön. :)
M40
[/quote]
Niin, mutta ei tunteita voi vaan pakottaa :( Minä ainakaan ole pystynyt. Sinkkuna vaan keskittyen itseeni ellei joku itselle hyvä osu eteen...ap
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:49"]
Voi myös olla, että tämä "vanhempi polvi" jo tietää, ettei se poikaystävä, joka parikymppisenä armeijan lomapuvussa näytti "nuorelta Jumalalta", enää 20-30 vuotta myöhemmin täytä normia. On aika ja sohva tehneet temppunsa. Ehkä "rivien välissä" yrittävät varoittaa nuorempiaan takertumasta ulkonäköön. :)
M40
[/quote]
Niin, mutta ei tunteita voi vaan pakottaa :( Minä ainakaan ole pystynyt. Sinkkuna vaan keskittyen itseeni ellei joku itselle hyvä osu eteen...ap
[/quote]
Niinhän se taitaa olla. Jotkut tosin pystyvät muokkaanaan "vaatimuslistaa" elämän realiteettien mukaisiksi, jos nyt ei aivan lennosta, niin kuitenkin siten, että saavuttavat kelpo elämän ja ovat isoon kuvaan suht tyytyväisiä. Uskoisin tätä tapahtuvan kaikissa suhteissa jossakin määrin (elämä koulii). :)
M40
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:40"]
Niin, kyllä mä olen yrittänyt tutustua siihen ihmiseen pinnan alla muttei siitä tule kuin ystävyyttä. Parinvalinta on rankkaa touhua. ap
[/quote]
Tosi on.
t. Mies
[/quote]
Ei taida muuksi muuttua vähään aikaan.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:19"]
"Mutta naiset noin ylipäänsä ovat miehiä paremmannäköisiä." No tuohon ei paljon "tarvita", mutta olisiko tuo ulkonäkö sittenkin jonkinlainen "tekosyy" tai "pakopaikka", kun ohan tavallisen näköinen kuitenkin kelpaisi. :)
M40
[/quote]
En mä nyt tiedä onko se tekosyy, kun kyllähän niihin mun mielestä sopiviin ulkonäöllisesti törmää ja niiden kanssa jopa pitkällisemmin tapailee. Useimmiten vaan nuo tapailut ei johda sen kummempaan kun muilta osin ei natsata yhteen. Tästä syystä olen miettinyt, että jos olisi sen tyypin ihminen, joka ottaisi vain luonteen huomioon olisi helpompaa muodostaa parisuhde. Tavallaan myös en näe, että olisin kuitenkaan sellainen yleinen ihanne miehille, onhan niilläkin omanlaisiaan makuja naisen ulkonäön suhteen. ap
[/quote]
Mikä estää kokeilemasta? Ei se ota, jos ei annakaan. Median muokkaamia nuo miestenkin maut ovat. Tavan mies tavan naiselle ja onnistumisen edellytykset omissa käsissä. Pysyy jalat maassa, kun ei elä boldis-maailmassa. :)
M40