G: Mitä sait mieheltäsi joululahjaksi?
Kommentit (164)
Ihanaa 132! Onnellista odotusta ja kaikkea hyvää tulevaan vuoteen
Henri Lloydin hupparin ja collegehousut, hajuveden ja Villeroy & Bochin joulukoristeen
Olisko ollu vinkkinä laihduttamiselle kylpytakin koko.
Harrastusvälinei mennään yhdessä joulun jälkeen ostamaan, että saan sopivan.
Hieronnnan sain illalla.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 06:05"]
Olisko ollu vinkkinä laihduttamiselle kylpytakin koko.
[/quote]
Juupajuu tuota asennetta.
Naiset aina sanoo miesten olevan huonoja lahjojen ostajia mutta hyviähän ne osaa ostaa. Poislukien nämä jotka ei mitään osta. Siihenkin voi tulla muutos kun ostatte itsellenne jonkin romanttisen korun ja laitatte pakettiin. Kirjoitatte antajaksi jonku miehen nimen (työkaveri tai vastaava).
Sitten vain ihastelette korua ja sitä miestä kun noin hienon lahjan antoi.
Sitä kehumista kun tekee seuraavaan jouluun asti niin luulisi tulevan lahja.
Olin pitkään se, joka ei saa mitään. Mieheni on siten hoitanut lapsuuden joulutraumaansa. Tänä jouluna hän oli kuitenkin anteliaampi kuin ikinä. Sain kaukosäätimen sekä kultakärkisen mustekynän (vintage, 60-luvulta, korumaisen kaunis) ja yönsinistä mustetta.
Kylpytakin koko tuskin oli laihdutusvinkki vaan kertoi siitä, millaisena mies vaimonsa näkee: hoikkana, kauniina ja haluttavana. Ja sehän on hyvä juttu se.
Toivomani aktiivisuussrannekkeen.
Yksinäisyyden, pettymyksen. Odotin miestäni yli kaksi tuntia makuuhuoneessa päälläni stringit ( jotka ovat mielestäni maailman epämukavimmat housut..) ja sukkanauhavyö sekä stay-upit. Mieheni vain katseli tv:tä.. Nukahdin sen parin tunnin odottelun jälkeen.
Sain kirjan. Hieman olin odottanut enemmän, sillä ostin itse useita lahjoja miehelle ja ostan noin joka vuosi.
Ulkomamma ihmettelee. Mun lahjat on vielä kuusen alla. Ihmettelen, että aika vaatimattomia lahjoja saadaan. Ja vain yksi tai ihan muutama. Ei meilläkään mitäöm krääsää harrasteta. Mutta jos olen saanut auton, niin on kyllä ollutbjokin lahjakortti, koru ja kirja. Siis vähintään lisäksi. Suomessa ei taida miehet naisiinsa panostaa.
Mäkin sain ihanan jouluhieronnan. Kylläpäs rentoutti.
Pehmeät töppöset, koru, hajuvesi, cupcake ponnarirasia, kirja, tähtisukkia ja leffoja<3
Timanttikorvakorut, suklaata ja yöasun.
Vuoden avainasiakkuuden kuntosalille (tätä toivoin) ja blenderin (hajoitin vanhan, hyvä lahja). Olen oikein tyytyväinen!
Suojelusenkelikorun, jonka tarkoitus on suojella vielä masussa olevaa lastamme. Sen lisäksi sain yhden muumiesineen, kun keräilen muumeja ☺
Joulukukan ja 800 euroa tililleni. Nyt alkaa kuumeinen sijoitussuunnittelu!
Siittiön, mikä hedelmöitti munasoluni muutamia päiviä sitten. Ihanampaa joululahjaa en olisi voinut edes toivoa. Olemme yrittäneet lasta lähes kolme vuotta ja nyt joulun tienoilla raskaustesti näytti positiivista, en voi vieläkään uskoa tätä todeksi. :') Ihanaa joulua ja kaikkea hyvää tulevaan vuoteen 2015 jokaiselle. ♥