Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä sait mieheltäsi joululahjaksi?

Vierailija
24.12.2014 |

Halvan 300 g juhlamarmeladi-boxin :)

Kommentit (164)

Vierailija
121/164 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori aiheen vierestä, mutta mistä te noita lahjoja ostavia miehiä ootte löytäneet? Tai mikä vika mussa mahtaa olla, kun kukaan mies, jonka kanssa olen seurustellut tai asunut yhdessä, ei ole koskaan ostanut yhtään mitään lahjaa. Ei jouluksi, ei synttäriksi, ei synnärille, ei äitienpäiväksi tai vuosipäiväksi?

Vierailija
122/164 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/164 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:47"]Sori aiheen vierestä, mutta mistä te noita lahjoja ostavia miehiä ootte löytäneet? Tai mikä vika mussa mahtaa olla, kun kukaan mies, jonka kanssa olen seurustellut tai asunut yhdessä, ei ole koskaan ostanut yhtään mitään lahjaa. Ei jouluksi, ei synttäriksi, ei synnärille, ei äitienpäiväksi tai vuosipäiväksi?
[/quote]

Kyllä siihen on tarvinnut kouluttamista. :P Nyt 13 vuoden mittaan on jo vähän oppinut..

Vierailija
124/164 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Michael Korsin Selman :)) oli mies ihan itse valinnut hauskan värisen, tietää etten käytä mustia laukkuja.

Vierailija
125/164 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

RayBanin aurinkolasit. Conversen laukku. Lempiväriseni

Vierailija
126/164 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desigualin laukun ja älypuhelimen sekä saksanpähkinöitä. Vähän jännittää tuo kännykkä kun mulla ei ole ollut aiemmin tuota kosketusnäyttöä mutta ehkä mäkin opin :)

Vierailija
127/164 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:31"]Sauvasekoittajan, itkuhälyttimen, lompakon ja kännykän autolaturin. :)
[/quote]
Itkuhälyttimen :D

Vierailija
128/164 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

polarin aktiivisuusrannekkeen, siihen sopivan sykevyön, uudet yöhousut ja paidan, torkkupeiton, kaiuttimet Näitä annoin ehdotukseksi että mitä toivoisin ja sainkin ne kaikki.. Olisi pitänyt muistaa viime vuodelta kun kävi samalla tavalla että oli ainakin viisi pakettia, painanut mieleen kaikki mitä ehdottelin että olisi mieluista. Mutta ei haittaa :)

Vierailija
129/164 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AKG:n kuulokkeet. Olin valittanut, etten pysty keskittymään töissä, kun työkaveri soittaa niin rasittavaa musiikkia. Mies päätti, että vaimo saa kuunnella jatkossa omaa lempimusiikkia. Näin siinä käy, kun hifistelijä ostaa vaimolle tekniikkaa. Noilla luureilla voisi vaikka pyörittää lllevytysstudiota ja hintalappukin oli sen mukainen. 

Vierailija
130/164 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin rouvalle Minna Parikan kengät a itse sain Calvin Kleinin laukun

Vierailija
131/164 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:21"] [quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:57"]Mä en saanut taaskaan mitään mieheltä. Enkä saanut keneltäkään muultakaan. Ehkä huomenna naurattaa jo, mutta kyllä piti pidätellä itkua kun muut antoi toisilleen lahjoja ja luulin että edes konvehteja saisi :( [/quote] Missä ihmeen seurassa sä joulun vietät? [/quote] Mun vanhempien luona. Minä, mies, vauva ja sisko ja sen mies. Miehenikin sai lahjoja mun siskolta. Eniten kyllä harmittaa toi mies kun ei huomioinu mua mitenkään. [/quote] Siis täh? Eikö sun vanhemmatkaan hankkineet sinulle mitään? Miksi siskosi antoi miehellesi lahjan? [/quote] Multa kysyttiin aiemmin, mitä haluaisin joululahjaksi ja tietty sanoin että en tarvitse mitään. Ainakin mua on kuunneltu :)

[/quote]

Mun miehelle "en tiedä" vastauskin on = en tarvitse mitään. Jos en osaa sanoa jotain tiettyä lahjaa, ja kertoa valmiiksi mistä niitä saa jne, niin en saa kyllä yhtään mitään.

Vierailija
132/164 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimus oli olla ostamatta lahjoja. Mulla olisi ollutkin tuplaostokset edessä, kun miehellä synttärit tähän samaan syssyyn. Leivoin kyllä hänelle kakun. Leveästä hymystä päätellen tykkäsi, makealle perso kun on.

Vierailija
133/164 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus ja riipus sekä csi:n 12:a kausi dvd :-)

Vierailija
134/164 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin

Vierailija
135/164 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan värisen kerraston, joka tulee tarpeeseen. :) <3

Vierailija
136/164 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:57"]Mä en saanut taaskaan mitään mieheltä. Enkä saanut keneltäkään muultakaan. Ehkä huomenna naurattaa jo, mutta kyllä piti pidätellä itkua kun muut antoi toisilleen lahjoja ja luulin että edes konvehteja saisi :(
[/quote]

Voi ei oon niin pahoillani puolestasi, lahjat on ihania! Se on se pikkulapsi meissä kaikissa, joka on ihan mareana kun saa avata pakettia.

Itse en myöskään ole aina saanut lahjoja ja kyllä ihan oikeasti on itku meinannut tulla.

Vierailija
137/164 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:57"]Mä en saanut taaskaan mitään mieheltä. Enkä saanut keneltäkään muultakaan. Ehkä huomenna naurattaa jo, mutta kyllä piti pidätellä itkua kun muut antoi toisilleen lahjoja ja luulin että edes konvehteja saisi :( [/quote] Voi ei oon niin pahoillani puolestasi, lahjat on ihania! Se on se pikkulapsi meissä kaikissa, joka on ihan mareana kun saa avata pakettia. Itse en myöskään ole aina saanut lahjoja ja kyllä ihan oikeasti on itku meinannut tulla.

[/quote]

Onko tää jotenkin eri miehille kun naisille? Koska mun mies aina sanoo, ettei se tarvi lahjoja, eikä se sitten koskaan osta mullekaan. Saa se kuitenkin aina äidiltään, ja usein multakin on saanut. Mä en taas useimmiten ole saanut keltään, ja kyllä mua se aina vähän on harmittanut.

Vierailija
138/164 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkan mummolaan keskenäni lasten kanssa! Miehellä pakpttava tarve pilata kaikki juhlapyhät, lahjoja ei häneltä tule ja aina tulee jotain riitaa. Kai se on kun äitinsä oli alkoholisti ja lapsuudessa juhlapäivät ikäviä, ettei niistä halua vieläkään suoda iloa muillekaan.

Siskolta sain kirjan. Tykkäsin!

Vierailija
139/164 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänkaulakorun, jossa MUSTA kivisydän (onyx)! Kumpaakohan ajatteli, että on musta kivisydän...?  :(  Hän nimittäin hermoili ennen joulua (ei yllätys!) ja suutuksissaan heitti sen lahjansa lattialle ja huusi, että siinä on lahjas, ja lähti kävelemään. Mä jatkoin jouluvalmistelujani. Olipahan senkin aikaa poissa rähisemästä!

Ja sikakallis oli, mut halvan näköinen! Haluan vaihtaa. Jo tuon ikävän muistonkin takia! Ensimmäinen kerta vuosikymmeniin, kun sain häneltä lahjan, jonka haluan vaihtaa. Aina on ollut tosi mieluisia. Ja eka joulu, kun noin sinkeelle otti hänellä, että lahjoja lattialle paiskoi! (sen yhden vain)

Edellisjouluna sain ihanaan vaateliikkeeseen lahjakortin ja sen edellisenä ihanan korun. Nyt harmittaa hänen puolestaan, mutta mustaa sydäntä en kaulassani kanna, joten vaihtoon menee.

Ostin hänelle kauluspaidan, hauskat Harald-kalsarit, laadukkaat nahkahanskat (edellisiin tuli työkaluista viiltoja), kaksi kirjaa, joista tiedän tykkäävän.

Vierailija
140/164 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsin pikkulaukun ja pyjaman <3 aivan ihania molemmat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi