G: Mitä sait mieheltäsi joululahjaksi?
Kommentit (164)
Lautapelin. Oli ihan kiva peli, mutta olin kuvitellut saavani jotain henkilökohtaisempaa. Esim. hajuvesi olisi ollut kiva. Tämän miehen kanssa olen jo alistunut ajatukseen siitä, etten tulee koskaan saamaan lahjaksi mitään sellaista mitä todella haluaisin, joten taidan jatkossakin hankkia haluamani itse.
Kylpytakin, kaksi isoa Luhdan koria, 4 kpl viinilaseja, lempparihajuvettä, Björn Borgin toilettilaukun ja Vallilan Metsänhenki-petivaatteet. :-)
perä-ruiskeen ja marmori kuulia.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:16"]
Lautapelin. Oli ihan kiva peli, mutta olin kuvitellut saavani jotain henkilökohtaisempaa. Esim. hajuvesi olisi ollut kiva. Tämän miehen kanssa olen jo alistunut ajatukseen siitä, etten tulee koskaan saamaan lahjaksi mitään sellaista mitä todella haluaisin, joten taidan jatkossakin hankkia haluamani itse.
[/quote]
Niinpä, miksi sitä ei voisi itselleen paketoida mieluisaa lahjaa? Sen sijaan että harmittelisi sitä ettei taaskaan saanut mieheltä mieluisaa lahjaa tai ylipäänsä yhtään mitään..
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:57"]Mä en saanut taaskaan mitään mieheltä. Enkä saanut keneltäkään muultakaan. Ehkä huomenna naurattaa jo, mutta kyllä piti pidätellä itkua kun muut antoi toisilleen lahjoja ja luulin että edes konvehteja saisi :(
[/quote]
Missä ihmeen seurassa sä joulun vietät?
[/quote]
Mun vanhempien luona. Minä, mies, vauva ja sisko ja sen mies. Miehenikin sai lahjoja mun siskolta. Eniten kyllä harmittaa toi mies kun ei huomioinu mua mitenkään.
Kengät, collegeasun, lempi hajuveden ja lompakon.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:57"]Mä en saanut taaskaan mitään mieheltä. Enkä saanut keneltäkään muultakaan. Ehkä huomenna naurattaa jo, mutta kyllä piti pidätellä itkua kun muut antoi toisilleen lahjoja ja luulin että edes konvehteja saisi :( [/quote] Missä ihmeen seurassa sä joulun vietät? [/quote] Mun vanhempien luona. Minä, mies, vauva ja sisko ja sen mies. Miehenikin sai lahjoja mun siskolta. Eniten kyllä harmittaa toi mies kun ei huomioinu mua mitenkään.
[/quote]
Siis täh? Eikö sun vanhemmatkaan hankkineet sinulle mitään? Miksi siskosi antoi miehellesi lahjan?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:57"]
Mä en saanut taaskaan mitään mieheltä. Enkä saanut keneltäkään muultakaan. Ehkä huomenna naurattaa jo, mutta kyllä piti pidätellä itkua kun muut antoi toisilleen lahjoja ja luulin että edes konvehteja saisi :(
[/quote]
Mä kans olin jo purskahtamassa itkuun, kun oltiin miehen siskolla viettämässä aattoiltaa, ja kauheat kasat lahjoja avattiin, mutta yksikään paketti ei ollut mulle. Onneks anoppi kuitenkin muisti mua vielä kivalla lahjakortilla sen jälkeen. Lapsellista tai ei, se oikeasti pelasti mun joulun. Niin monta vuotta on mennyt silleen, et kaikki muut on saanut lahjoja, ja itse en ainoatakaan, tai ehkä joskus jotkut sukat. Vaikka tosiaan itse olen aina miehen sukulaisillekin lahjat hankkinut...
[/quote]
Ja sit siinä tilanteessa tuli mieleen myös edelliset joulut ja unohdetut synttärit ja äitienpäivät kun muut availi lahjoja. Mieheni koitti vielä vitsailla että olin ollut tänä vuonna varmaan tuhma. Pitäisi osata olla nöyrä, mutta ei voi mitään.
6kg kahvakuulan ja 150e lahjakortin kampaamoon :) Taisi olla pieniä vihjeitä molemmat! hehe
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:57"] Mä en saanut taaskaan mitään mieheltä. Enkä saanut keneltäkään muultakaan. Ehkä huomenna naurattaa jo, mutta kyllä piti pidätellä itkua kun muut antoi toisilleen lahjoja ja luulin että edes konvehteja saisi :( [/quote] Mä kans olin jo purskahtamassa itkuun, kun oltiin miehen siskolla viettämässä aattoiltaa, ja kauheat kasat lahjoja avattiin, mutta yksikään paketti ei ollut mulle. Onneks anoppi kuitenkin muisti mua vielä kivalla lahjakortilla sen jälkeen. Lapsellista tai ei, se oikeasti pelasti mun joulun. Niin monta vuotta on mennyt silleen, et kaikki muut on saanut lahjoja, ja itse en ainoatakaan, tai ehkä joskus jotkut sukat. Vaikka tosiaan itse olen aina miehen sukulaisillekin lahjat hankkinut... [/quote] Ja sit siinä tilanteessa tuli mieleen myös edelliset joulut ja unohdetut synttärit ja äitienpäivät kun muut availi lahjoja. Mieheni koitti vielä vitsailla että olin ollut tänä vuonna varmaan tuhma. Pitäisi osata olla nöyrä, mutta ei voi mitään.
[/quote]
Niin. Kyllä se ärsyttää, kun itse oikeasti koittaa huomioida kaikkia vuodesta toiseen, ja kun ei _koskaan_ saa mitään takas. Mutta nyt opin (kiitos av) että on ihan ok ostaa itsellekin lahjan ja laittaa sinne kuusen alle muiden lahjojen joukkoon. Ja niin aion tehdä ensi jouluna! :)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:57"]Mä en saanut taaskaan mitään mieheltä. Enkä saanut keneltäkään muultakaan. Ehkä huomenna naurattaa jo, mutta kyllä piti pidätellä itkua kun muut antoi toisilleen lahjoja ja luulin että edes konvehteja saisi :( [/quote] Missä ihmeen seurassa sä joulun vietät? [/quote] Mun vanhempien luona. Minä, mies, vauva ja sisko ja sen mies. Miehenikin sai lahjoja mun siskolta. Eniten kyllä harmittaa toi mies kun ei huomioinu mua mitenkään.
[/quote]
Siis täh? Eikö sun vanhemmatkaan hankkineet sinulle mitään? Miksi siskosi antoi miehellesi lahjan?
[/quote]
Multa kysyttiin aiemmin, mitä haluaisin joululahjaksi ja tietty sanoin että en tarvitse mitään. Ainakin mua on kuunneltu :)
Swarovskin korusetin jossa kaulakoru ja korvikset sekä viinilasin :)
Ilahduin kovasti.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:21"] [quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:57"]Mä en saanut taaskaan mitään mieheltä. Enkä saanut keneltäkään muultakaan. Ehkä huomenna naurattaa jo, mutta kyllä piti pidätellä itkua kun muut antoi toisilleen lahjoja ja luulin että edes konvehteja saisi :( [/quote] Missä ihmeen seurassa sä joulun vietät? [/quote] Mun vanhempien luona. Minä, mies, vauva ja sisko ja sen mies. Miehenikin sai lahjoja mun siskolta. Eniten kyllä harmittaa toi mies kun ei huomioinu mua mitenkään. [/quote] Siis täh? Eikö sun vanhemmatkaan hankkineet sinulle mitään? Miksi siskosi antoi miehellesi lahjan? [/quote] Multa kysyttiin aiemmin, mitä haluaisin joululahjaksi ja tietty sanoin että en tarvitse mitään. Ainakin mua on kuunneltu :)
[/quote]
Niin no ei varmaan kannata sanoa ens kerralla noin, kun kysytään.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:31"]Sauvasekoittajan, itkuhälyttimen, lompakon ja kännykän autolaturin. :)
[/quote]
Itkuhälyttimen? Mitä ihmettä?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:57"] Mä en saanut taaskaan mitään mieheltä. Enkä saanut keneltäkään muultakaan. Ehkä huomenna naurattaa jo, mutta kyllä piti pidätellä itkua kun muut antoi toisilleen lahjoja ja luulin että edes konvehteja saisi :( [/quote] Mä kans olin jo purskahtamassa itkuun, kun oltiin miehen siskolla viettämässä aattoiltaa, ja kauheat kasat lahjoja avattiin, mutta yksikään paketti ei ollut mulle. Onneks anoppi kuitenkin muisti mua vielä kivalla lahjakortilla sen jälkeen. Lapsellista tai ei, se oikeasti pelasti mun joulun. Niin monta vuotta on mennyt silleen, et kaikki muut on saanut lahjoja, ja itse en ainoatakaan, tai ehkä joskus jotkut sukat. Vaikka tosiaan itse olen aina miehen sukulaisillekin lahjat hankkinut... [/quote] Ja sit siinä tilanteessa tuli mieleen myös edelliset joulut ja unohdetut synttärit ja äitienpäivät kun muut availi lahjoja. Mieheni koitti vielä vitsailla että olin ollut tänä vuonna varmaan tuhma. Pitäisi osata olla nöyrä, mutta ei voi mitään.
[/quote]
Niin. Kyllä se ärsyttää, kun itse oikeasti koittaa huomioida kaikkia vuodesta toiseen, ja kun ei _koskaan_ saa mitään takas. Mutta nyt opin (kiitos av) että on ihan ok ostaa itsellekin lahjan ja laittaa sinne kuusen alle muiden lahjojen joukkoon. Ja niin aion tehdä ensi jouluna! :)
[/quote]
Osta jotain tosi ihanaa. Koru, kaunis paita, kampaamolahjakortti yms sekä matka tai teatteriliput kahdelle ja menetkin sitten jonkun ystäväsi kanssa sinne.... Sanot vaan salaperäisesti että tiedätkin jo ketä pyydät mukaan, mutta et kerro
Kalevalan Tintti kaulakorun. Tätä olin pitkään halunnut, mutten osannut valita kokoa, kiven väriä enkä linnun väriä. Mies oli ostanut täydellisen. Ihana mies.
Jalkahoitosetin (tuli todella tarpeeseen), ihanan tuoksuista suihkusaippuaa+rasvaa, kahta erilaista irtoteetä (ainut toive joka oli tällä teeholistilla) sekä ice gripperit lenkkareihin. Jee nyt uskaltaa juosta talvellakin. :)
Mun toiveena on jokavuosi sellaisia lahjoja jotka on oikeasti tarpeellisia ja tulee käyttöön. :)
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:57"]
Mä en saanut taaskaan mitään mieheltä. Enkä saanut keneltäkään muultakaan. Ehkä huomenna naurattaa jo, mutta kyllä piti pidätellä itkua kun muut antoi toisilleen lahjoja ja luulin että edes konvehteja saisi :(
[/quote]
Mä kans olin jo purskahtamassa itkuun, kun oltiin miehen siskolla viettämässä aattoiltaa, ja kauheat kasat lahjoja avattiin, mutta yksikään paketti ei ollut mulle. Onneks anoppi kuitenkin muisti mua vielä kivalla lahjakortilla sen jälkeen. Lapsellista tai ei, se oikeasti pelasti mun joulun. Niin monta vuotta on mennyt silleen, et kaikki muut on saanut lahjoja, ja itse en ainoatakaan, tai ehkä joskus jotkut sukat. Vaikka tosiaan itse olen aina miehen sukulaisillekin lahjat hankkinut...