Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appivanhemmat tulivat tunti sitten, tunteet kuumenivat jo!

Vierailija
23.12.2014 |

Se etukäteen pelätty ja kauhulla odotettu joulu on nyt täällä. 

Lysti alkoi heti, kun appivanhemmat tulivat mukanaan JOULUTÄHTI. Kaunis ajatus, mutta kun poikansa on sille todella allerginen. Ei mitenkään vähää, vaan menee oikeasti siitä ihan tukkoon ja silmät vuotavat, ihan kuten monista muistakin kasveista. Kukkaa ei kuitenkaan saa laittaa kuistille, koska joulu ei ole mitään ilman joulutähteä, viis siitä, että oma lapsi joutuu elämään antihistamiineilla sen vuoksi :') 

Nyt ne istuvat kahvilla, anoppi jauhaa jostain kamalasta oikeusmurhasta joka kaupassa tapahtui (=anoppi oli itse käsittänyt jotain väärin ja käyttäytynyt kuin kaksivuotias kakara "selvittäessään" asiaa) ja minä viskaan sen kukan kuistille. Lasken tunteja tapaninpäivään, helvetin hyvää joulua vaan minullekin. 

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt on miehesi asia laittaa kukka ulos jos tarvii, hänhän se allerginen on? Ja jos kerran antihistamiineilla pärjää niin mikä ongelma sen kukan kanssa edes on?

Vierailija
2/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:41"]Kai se nyt on miehesi asia laittaa kukka ulos jos tarvii, hänhän se allerginen on? Ja jos kerran antihistamiineilla pärjää niin mikä ongelma sen kukan kanssa edes on?
[/quote]

Anoppi pääs paikalle. :D hetkinen, mäkin haen popparit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaa itse kukka-asian kuten parhaaksi katsoo. Sun on siitä turha stressiä repiä. Ja anna anopin pauhata kauppakokemuksistaan rauhassa. Ei oo sun päänsärkysi sekään. Jos ja kun appivanhempasi eivät sinua morkkaa tai sulle allergiaa aiheuttavia juttuja teille tuo, en ymmärrä miksi sinun pitäisi heistä ongelma ottaa.

Vierailija
4/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:41"]

Kai se nyt on miehesi asia laittaa kukka ulos jos tarvii, hänhän se allerginen on? Ja jos kerran antihistamiineilla pärjää niin mikä ongelma sen kukan kanssa edes on?

[/quote]

Miksi mun miehen pitäisi syödä lääkkeitä, jotta meidän vieraat saisivat pitää jonkun naurettavan kukkansa, joka ei muutenkaan ole lapsiperheessä kaikista paras vaihtoehto? Sitä paitsi "antihistamiineilla pärjääminen" on suhteellinen käsite, ei mies tosiaan kuolemaa tee, muttei hänen olonsa normaalikaan niiden avulla ole. 

Vierailija
5/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin haluan, että mun rakkaalla miehellä on olo hyvä, enkä kiusallani hänelle allergisia reaktioita aiheuta. -en oo ap

Vierailija
6/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:41"]

[/quote]

Miksi mun miehen pitäisi syödä lääkkeitä, jotta meidän vieraat saisivat pitää jonkun naurettavan kukkansa, joka ei muutenkaan ole lapsiperheessä kaikista paras vaihtoehto? Sitä paitsi "antihistamiineilla pärjääminen" on suhteellinen käsite, ei mies tosiaan kuolemaa tee, muttei hänen olonsa normaalikaan niiden avulla ole. 

[/quote]

Jos ap ei itse ole allerginen kasville ja ap:n mies ei allergiastaan huolimatta kykene sanomaan äidilleen, että kukka menee pois, niin on vätys mies, joka ansaitsee allergialääkkeiden syömisen. Miehessä pahinta on oman äitinsä "pelko". Ap:n ei tarvitse käydä miehen taisteluita ja ottaa anopin vihoja itseensä.

Sinänsä anoppi on kyllä urpo. Tapoihinsa piintynyt kaiketi. Oma äitini kysyy edelleen, että enkö tosiaan ota ruokajuomaksi maitoa ja otatko kahvia. No en. En ole neljävuotiaasta lähtien juonut maitoa ikinä ihan pahan maun vuoksi. Ja kahvia en ole ikinä juonutkaan. Mutta pitäähän sitä joka kerta asiaa uudelleen 36v lapseltakin kysyä.

Vierailija
7/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:50"]

Mies hoitaa itse kukka-asian kuten parhaaksi katsoo. Sun on siitä turha stressiä repiä. Ja anna anopin pauhata kauppakokemuksistaan rauhassa. Ei oo sun päänsärkysi sekään. Jos ja kun appivanhempasi eivät sinua morkkaa tai sulle allergiaa aiheuttavia juttuja teille tuo, en ymmärrä miksi sinun pitäisi heistä ongelma ottaa.

[/quote]

Olen oikeasti kateellinen ihmisille, jotka ajattelevat näin, koska heillä on varaa ajatella näin, olla avarakatseisia ja suvaitsevaisia, koska heidän elämänsä soljuu ilman tällaisia ongelmia - en todellakaan usko, että sinulla, tuon ylläolevan vastauksen kirjoittajalla on anoppiongelmaa. Mun 25-vuotisen anoppikokemuksen jälkeen tarvitsisin niitä antihistamiineja jo kyseisen naisen astuessa ovesta sisään ihan ilman mitään kasviallergiaakin...

Joten ymmärrän sinua ap! Voimia.

Vierailija
8/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhha. Riemukasta joulua :D

Vierailija
9/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teillä alle tunnin on vieraat olleet ja sinä jo kulutat aikaasi netissä. Eikö nyt kohteliaasti edes hetken voisi keskittyä vieraisiin?

Vierailija
10/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:52"]Kyllä mä ainakin haluan, että mun rakkaalla miehellä on olo hyvä, enkä kiusallani hänelle allergisia reaktioita aiheuta. -en oo ap
[/quote]
En ole ap, enkä 9, mutta jaan täysin saman ajatuksen! Eihän allergigon kannata koskea mihinkään allergisoivaan, saa vain pahemmat reaktiot! Hyvä vaimo olet, kun viet kukan pois!

Vierailija
11/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu tulee räjäyttämään pankin. Olen nimittäin tehnyt makaronilootaa, lihatonta makaronilaatikkoa joulupöytään. Sellaista on ollut mun lapsuudenperheessä joulupöydässä aina, ja se on minulle ihan yhtä tärkeä osa joulupöytää kuin jollekin muulle vaikka graavilohi tai rosolli. Anoppi ei voi ymmärtää moisia hölmöyksiä, että nirsoille lapsille tehdään jotain korvikkeita, joko syödään kaikki samaa tai ollaan ilman, nih! Mutta kun mä en ole edes tehnyt sitä lapsille, vaan ensisijaisesti itselleni :D 

Vierailija
12/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:56"]

Ja teillä alle tunnin on vieraat olleet ja sinä jo kulutat aikaasi netissä. Eikö nyt kohteliaasti edes hetken voisi keskittyä vieraisiin?

[/quote]

Imetän makuuhuoneessa, en todellakaan tee sitä noiden kanssa kahvipöydässä :D Toivoisin jotain tiheän imun kautta tähän väliin, niin voisi hyvällä omatunnolla viettää 90 % valveillaoloajasta omassa rauhassa suljettujen ovien takana...

Vierailija
13/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:59"]Yksi juttu tulee räjäyttämään pankin. Olen nimittäin tehnyt makaronilootaa, lihatonta makaronilaatikkoa joulupöytään. Sellaista on ollut mun lapsuudenperheessä joulupöydässä aina, ja se on minulle ihan yhtä tärkeä osa joulupöytää kuin jollekin muulle vaikka graavilohi tai rosolli. Anoppi ei voi ymmärtää moisia hölmöyksiä, että nirsoille lapsille tehdään jotain korvikkeita, joko syödään kaikki samaa tai ollaan ilman, nih! Mutta kun mä en ole edes tehnyt sitä lapsille, vaan ensisijaisesti itselleni :D 
[/quote]

OT, mulla aina myös lihatonta makaroonilaatikkoa jouluna! Ns. joululaatikoita en syö.

Vierailija
14/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks noi urpot tulee teille päiväkausiksi, ja teillä pieni vauvakin? Eikö sitä suutansa voi avata ennen kuin tilanmne on tämä????

Vierailija
15/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pihalle ukko ja akka...ja viskaa vielä se kammottava joulutähti anopin hanuriin..

Vierailija
16/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:32"]

Annathan tilannetietoja, haen tässä välissä popparit kainaloon!

[/quote]

:D!!!!!!! 

Oon ollu pirun kiukkuinen jo monta päivää, mutta tästä irtos nauru!!! Mä kuvittelin tän tilanteen (ja ap:nkin tilanteen mielessäni)!

Vierailija
17/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:56"]

[/quote]

Imetän makuuhuoneessa, en todellakaan tee sitä noiden kanssa kahvipöydässä :D Toivoisin jotain tiheän imun kautta tähän väliin, niin voisi hyvällä omatunnolla viettää 90 % valveillaoloajasta omassa rauhassa suljettujen ovien takana...
[/quote]
Voi luoja, varjele minua tuollaiselta miniältä sitten kun sen aika tulee!
Siinä asiassa olen samaa mieltä, että oli appivanhemmilta ajattelematonta tuoda se joulutähti.

Vierailija
18/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:56"]

[/quote]

[/quote]
Olet varmaan pettymys apelle ja anopille, kun poikansa tuollaisen epäsosiaalisen urpon otti. Ja vieläpä meni lisääntymään sen kanssa.

Vierailija
19/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:41"]Kai se nyt on miehesi asia laittaa kukka ulos jos tarvii, hänhän se allerginen on? Ja jos kerran antihistamiineilla pärjää niin mikä ongelma sen kukan kanssa edes on? [/quote] Anoppi pääs paikalle. :D hetkinen, mäkin haen popparit!

[/quote]

Samoin, tässä kinkunpaiston lomassa.

Vierailija
20/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on taas ja tämän joulun anoppiketjut alkaneet AV:lla. Aattona sitten lisää aiheella "anoppi antoi huonon lahjan".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän