Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appivanhemmat tulivat tunti sitten, tunteet kuumenivat jo!

Vierailija
23.12.2014 |

Se etukäteen pelätty ja kauhulla odotettu joulu on nyt täällä. 

Lysti alkoi heti, kun appivanhemmat tulivat mukanaan JOULUTÄHTI. Kaunis ajatus, mutta kun poikansa on sille todella allerginen. Ei mitenkään vähää, vaan menee oikeasti siitä ihan tukkoon ja silmät vuotavat, ihan kuten monista muistakin kasveista. Kukkaa ei kuitenkaan saa laittaa kuistille, koska joulu ei ole mitään ilman joulutähteä, viis siitä, että oma lapsi joutuu elämään antihistamiineilla sen vuoksi :') 

Nyt ne istuvat kahvilla, anoppi jauhaa jostain kamalasta oikeusmurhasta joka kaupassa tapahtui (=anoppi oli itse käsittänyt jotain väärin ja käyttäytynyt kuin kaksivuotias kakara "selvittäessään" asiaa) ja minä viskaan sen kukan kuistille. Lasken tunteja tapaninpäivään, helvetin hyvää joulua vaan minullekin. 

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:32"]Annathan tilannetietoja, haen tässä välissä popparit kainaloon!
[/quote]
tai sitten voisit hankkia elämän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:32"]Annathan tilannetietoja, haen tässä välissä popparit kainaloon!
[/quote]
tai sitten voisit hankkia elämän
[/quote]
Turhaa.

//eri tyyppi, mutta tätä ketjua naureskellen seuraava.

Vierailija
44/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa.

//eri tyyppi, mutta tätä ketjua naureskellen seuraava.
[/quote]
opettelisit ensin kirjoittamaan

Vierailija
45/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:48"]

Turhaa. //eri tyyppi, mutta tätä ketjua naureskellen seuraava. [/quote] opettelisit ensin kirjoittamaan

[/quote]

Opettelisit ensin itse lainaamaan. ;)

Vierailija
46/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ikävä ihminen, joka ei arvosta miestään, kun suhtautuu tämän vanhempiin näin kielteisessä sävyssä. Taitaa olla taas jonkun satuilijan juttua. Kukaan normaali nainen ei pyydä vieraisille ihmisiä, joitten seuraa halveksuu noin paljon.

Vierailija
48/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:24"]

Joulu on taas ja tämän joulun anoppiketjut alkaneet AV:lla. Aattona sitten lisää aiheella "anoppi antoi huonon lahjan".

[/quote]

Ja anoppi tarjosi laatikot foliovuoista ja sillä ei ollut tissiliivejä ja se katsoikin väärin ja se pitäis viedä saunan taa ja ampua ja pääsispä viettään anopin hautajaisia ja anoppi sitä ja anoppi tätä.

Luojan kiitos on tyttöjä ja todistettavasti eivät edes lesboja, ettei tähän taloon miniöitä tule.

Vierailija
49/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:02"]

Minkä hemmetin takia pitää viettää ja jakaa joulu ihmisten kanssa jos ei halua? Aikuiset ihmiset viettävät sen just niin kuin haluavat! Mun anoppi ei mun asuntoon tule! Ainakaan jouluna! Enkä itse kyllä mene toisten nurkkiin  kun nekin päivät voi viettää just niinkuin haluaa.. 

mitä jos ensi vuonna olette ihan vaan kahdstaan. Olette aikuisia ja jos siitä loukkaannutaan tai alkaa kitinä niin mitä sitten? Teidän elämä ja huusholli! 

[/quote] Siis onko nyt varma että mieskään ei halua vanhempiaan sinne? Harvalla on pokkaa kieltää vanhempia tulemasta.

[/quote]

Eiköhän parisuhteessa elävä ihminen, jolla oma koti ja talous , kykene määrittelemään keitä vierailee ja milloin ja minkäkin aikaa. Tuskin nuokaan vanhemmat väkisin kylään ovat punkeneet. 

Vierailija
50/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP nukuttaa vauvaa, tilannepäivitystä!

Kaikki on sujunut yllättävän hyvin, tyyntä myrskyn edellä suorastaan. Tehtiin anopin kanssa äskettäin juustokakkua, meillä oli jopa MELKEIN ihan kivaa. Mitä nyt vähän kotkotti siitä, että luulisi hänen tekemänsä maustekakun riittävän, mutta painokkaasti ilmoitin haluavani kakun, kun olen siihen aineksetkin ostanut. 

Appiukko on pahin besserwisser ikinä, IKINÄ. Koskaan en ole sellaisiin tyyppeihin törmännyt edes opiskelijapolitiikassa, jossa on yleensä keskivertoa autistisempaa, sosiaalisesti kyvyttömämpää ja itseriittoisempaa porukkaa kuin yhteiskunnassa muuten. Tänään homma on onneksi pyörinyt miehen "osa-alueilla", häntä ei nyt huvita pelastaa vanhempiensa kynsistä, syystä johon tullaan myöhemmin. Lähinnä tähän meidän kotitaloon liittyen, mutta myös miehen sivutoimiseen yritykseen :D Se on erityisen koomista, koska tilanne vertautuu siihen, että putkimies neuvoo lääkäriä. 

Ja niin, tästä joulun vietosta. Viime joulun makasin raskauspahoinvoinnissani yksin kotona, ja se oli hyvä joulu, vaikka lapsia olikin ikävä. Mies siis lähti lasten kanssa vanhemmilleen jouluksi. Tänä vuonna en halunnut sinne lähteä, koska kuuden tunnin automatka 5- ja 3-vuotiaan ja viisikuisen kanssa, nej tack. Osittain miehen ylipuhumana suostuin siihen, että nuo tulevat tänne joulunpyhiksi, välipäiviin en suostunut. Ei mies täysin minun ylitseni kävellyt, en vaan muistanut millaisia nuo ovat! 

Vierailija
51/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveätä luettavaa tämä ketju. Itse ei kyllä ikinä uskalla mennä lasten luo kylään. Ei joulun viettoon eikä muutenkaan.

Vierailija
52/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:02"]Minkä hemmetin takia pitää viettää ja jakaa joulu ihmisten kanssa jos ei halua? Aikuiset ihmiset viettävät sen just niin kuin haluavat! Mun anoppi ei mun asuntoon tule! Ainakaan jouluna! Enkä itse kyllä mene toisten nurkkiin  kun nekin päivät voi viettää just niinkuin haluaa.. 

mitä jos ensi vuonna olette ihan vaan kahdstaan. Olette aikuisia ja jos siitä loukkaannutaan tai alkaa kitinä niin mitä sitten? Teidän elämä ja huusholli! 
[/quote] Koti lienee miehesikin. En itse hyväksyisi, mikäli oma vaimoni parjaisi äitiäni tuohon malliin. Eikä vaimo tosiaankaan asettaisi äidilleni porttikielto YHTEISEEN kotiimme.

Vierailija
53/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:50"]

Mies hoitaa itse kukka-asian kuten parhaaksi katsoo. Sun on siitä turha stressiä repiä. Ja anna anopin pauhata kauppakokemuksistaan rauhassa. Ei oo sun päänsärkysi sekään. Jos ja kun appivanhempasi eivät sinua morkkaa tai sulle allergiaa aiheuttavia juttuja teille tuo, en ymmärrä miksi sinun pitäisi heistä ongelma ottaa.

[/quote]

Olen oikeasti kateellinen ihmisille, jotka ajattelevat näin, koska heillä on varaa ajatella näin, olla avarakatseisia ja suvaitsevaisia, koska heidän elämänsä soljuu ilman tällaisia ongelmia - en todellakaan usko, että sinulla, tuon ylläolevan vastauksen kirjoittajalla on anoppiongelmaa. Mun 25-vuotisen anoppikokemuksen jälkeen tarvitsisin niitä antihistamiineja jo kyseisen naisen astuessa ovesta sisään ihan ilman mitään kasviallergiaakin...

Joten ymmärrän sinua ap! Voimia.

[/quote]

Mulla ei tosiaan anoppipngelma ole, koska anoppini kuoli puoli vuotta sitten. Sitä ennen hän ei varmaan yhtään ystävällistä sanaa mulle sanonut 17 vuoteen. Olisin ollut ikionnellinen, jos anoppini olisi motkottanut asioista, jotka eivät liity minuun ja minun viallisuuteeni ihmisenä tai jos suurin ongelma hänen tullessa vierailulle olisi ollut kukka, jolle mieheni on allerginen.

Minulla on siis varaa olla avarakatseinen ja suvaitsevainen siksi, että tiedän miten tuo, mitä ap kertoi, on niin pientä ja yksinkertaisilla toimenpiteillä ratkaistavissa siten, että aloittajan ei tarvitse kovasti kärsiä, jollei sitten halua ottaa ongelmaa näin pienistä jutuista. Katsos kun minä tiedän, miten huomattavan paljon pahempikin ja tulehtuneempi voi miniän ja anopin suhde olla. Minä olen ollut se miniä, joka ei osannut tehdä mitään oikein ja sai kuulla siitä ihan suorien solvausten ja nimittelyiden kera.

Vierailija
54/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:52"]Kyllä mä ainakin haluan, että mun rakkaalla miehellä on olo hyvä, enkä kiusallani hänelle allergisia reaktioita aiheuta. -en oo ap [/quote] En ole ap, enkä 9, mutta jaan täysin saman ajatuksen! Eihän allergigon kannata koskea mihinkään allergisoivaan, saa vain pahemmat reaktiot! Hyvä vaimo olet, kun viet kukan pois!

[/quote]

Mutta eikö sen miehen pitäisi käydä se taistelu eli avata suunsa ja sanoa, että kasvi ei voi jäädä tänne, veisitkö vaimoke sen pois, kun en voi edes koskea siihen. Silloin mies ottaa vastuun oman äitinsä tekemisistä ja saa äitinsä "vihat" niskoille. Miksi sen vaimon pitää suu avata miehen puolesta? Meilläkin mies helposti antaa äitinsä touhuta vaikka kuinka ottaisi häntä päähän. Ei osaa sanoa äidilleen vastaan aikuinen mies. Minun pitää joka kerta olla se suuttumuksen vastaanottaja ja olla siis hankala miniä. En ymmärrä... Omalle äidilleni voisin heti itse sanoa, että viepäs kasvi muualle, tänne sitä en voi ottaa, joten miksei mies voi tehdä samaa omalle äidilleen...

Vierailija
55/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nukkuu (okei, on nukkunut jo jonkun aikaa :D), ei kun tulta päin! 

Vierailija
56/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:52"]Kyllä mä ainakin haluan, että mun rakkaalla miehellä on olo hyvä, enkä kiusallani hänelle allergisia reaktioita aiheuta. -en oo ap [/quote] En ole ap, enkä 9, mutta jaan täysin saman ajatuksen! Eihän allergigon kannata koskea mihinkään allergisoivaan, saa vain pahemmat reaktiot! Hyvä vaimo olet, kun viet kukan pois!

[/quote]

Mutta eikö sen miehen pitäisi käydä se taistelu eli avata suunsa ja sanoa, että kasvi ei voi jäädä tänne, veisitkö vaimoke sen pois, kun en voi edes koskea siihen. Silloin mies ottaa vastuun oman äitinsä tekemisistä ja saa äitinsä "vihat" niskoille. Miksi sen vaimon pitää suu avata miehen puolesta? Meilläkin mies helposti antaa äitinsä touhuta vaikka kuinka ottaisi häntä päähän. Ei osaa sanoa äidilleen vastaan aikuinen mies. Minun pitää joka kerta olla se suuttumuksen vastaanottaja ja olla siis hankala miniä. En ymmärrä... Omalle äidilleni voisin heti itse sanoa, että viepäs kasvi muualle, tänne sitä en voi ottaa, joten miksei mies voi tehdä samaa omalle äidilleen...
[/quote]

Juuri näin. Ja tällaisessa tilanteessa miniän ei ole pakko suostua hoitamaan miehensä taisteluita, koska mies on itse se joka joutuu kärsimään, jollei osaa äidilleen vastaan sanoa. Elämässä voi tulla eteen myös sellaisia tilanteita, joissa miniän on pakko olla se anopin suuttumuksen vastaanottaja. Miksi siis ottaa se rooli nytkin, vaikkei ole pakko?

Vierailija
57/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniät yleensä hoitavat miehensäkin asiat. Varsinkin, kun anoppi ja appi kuolee, miniät ovat haukkana penkomassa, mitä heille kuuluu ja painostamassa miehelleen, että pidät nyt puolesi ja yrität saada pesästä mahdollisimman paljon irti, vaikka ei olla sun kotona käyty, kun olen inhonnut sun äitiäs.

Vierailija
58/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi laittaa meidän tilille tontun sillon ja toisen tällön.

Vierailija
59/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap olet sitten oikein ihana anoppi aikanasi. Ja saat mukavan miniän. Jos hullusti käy, saat itsesi kaltaisen nillittäjäminiän joka kirjoittelee sinusta jouluna av:lle kuinka hirveä anoppi olet. Ja se olisi ihan oikein sinulle ap, ilkeys yleensä osuu omaan nilkkaan.

Vierailija
60/90 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:24"]

Joulu on taas ja tämän joulun anoppiketjut alkaneet AV:lla. Aattona sitten lisää aiheella "anoppi antoi huonon lahjan".

[/quote]

Ja anoppi tarjosi laatikot foliovuoista ja sillä ei ollut tissiliivejä ja se katsoikin väärin ja se pitäis viedä saunan taa ja ampua ja pääsispä viettään anopin hautajaisia ja anoppi sitä ja anoppi tätä.

Luojan kiitos on tyttöjä ja todistettavasti eivät edes lesboja, ettei tähän taloon miniöitä tule.
[/quote]

Luojan kiitos en ole niin nössö että otan anopin jouluksi pöytääni ruokittavaksi saa käärme syödä myrkkynsä ihan yksinään kotonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän