Appivanhemmat tulivat tunti sitten, tunteet kuumenivat jo!
Se etukäteen pelätty ja kauhulla odotettu joulu on nyt täällä.
Lysti alkoi heti, kun appivanhemmat tulivat mukanaan JOULUTÄHTI. Kaunis ajatus, mutta kun poikansa on sille todella allerginen. Ei mitenkään vähää, vaan menee oikeasti siitä ihan tukkoon ja silmät vuotavat, ihan kuten monista muistakin kasveista. Kukkaa ei kuitenkaan saa laittaa kuistille, koska joulu ei ole mitään ilman joulutähteä, viis siitä, että oma lapsi joutuu elämään antihistamiineilla sen vuoksi :')
Nyt ne istuvat kahvilla, anoppi jauhaa jostain kamalasta oikeusmurhasta joka kaupassa tapahtui (=anoppi oli itse käsittänyt jotain väärin ja käyttäytynyt kuin kaksivuotias kakara "selvittäessään" asiaa) ja minä viskaan sen kukan kuistille. Lasken tunteja tapaninpäivään, helvetin hyvää joulua vaan minullekin.
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:56"] Ja teillä alle tunnin on vieraat olleet ja sinä jo kulutat aikaasi netissä. Eikö nyt kohteliaasti edes hetken voisi keskittyä vieraisiin? [/quote] Imetän makuuhuoneessa, en todellakaan tee sitä noiden kanssa kahvipöydässä :D Toivoisin jotain tiheän imun kautta tähän väliin, niin voisi hyvällä omatunnolla viettää 90 % valveillaoloajasta omassa rauhassa suljettujen ovien takana... [/quote] Olet varmaan pettymys apelle ja anopille, kun poikansa tuollaisen epäsosiaalisen urpon otti. Ja vieläpä meni lisääntymään sen kanssa.
[/quote]
Olen ihan kaikin mahdollisin puolin pettymys appivanhemmille, epäsosiaalisuuteni ei ole ainoa syy ;) Onhan minulla aivan hölmö ammatti, olen typerä kaupunkilainen, puoluekantani on väärä, lapset ovat huonosti kasvatettuja, miehestäkin olen tehnyt typerän tässä vuosien mittaan. Tuo kaikki on sellaisen "mutta enhän minä pahalla :))))))"-kuoren alle piilotettua patoumaa, jonka vuodattaminen alkaa varmasti ihan pian.
[/quote]
Ja he ovat kotonasi, koska... Ehkä ensi jouluna sitten jätät kutsumatta mielestäsi epämieluisat vieraat.
Miksi hitossa kutsuitte heidät moneksi päiväksi jos teillä niin huonosti menee? Kyllä pitää olla munaa sanoa että päivä riittää jos ei enempää kestä.
Tilaa piipaa auto...vievät hourulaan koko poppoon..
Tulispa av:n vauvalle taas nälkä, niin sais vähän tilannetietoja. :D
Minä vedin kunnon kännit...ja haukuin appivanhemmat hornan kattilaan...pysykööt siellä...ukko saa mennä perässä...jos siltä tuntuu..
Kysy anopilta kumpi lähtee hankeen? Kukka vai anoppi?
Joo av:n ylläpito vois kiinnittää tän ketjun. Joulun viihdettä parhaimmillaan! xD
Mitä ihmettä vaahtoat, ap. Jos olet suostunut ottamaan appivanhemmat luoksesi jouluksi, ole ystävällinen ja huolehdi vieraistasi sen sijaan, että parjaat heitä netissä selän takana. Kertoo aika paljon sinusta itsestäsi. Tuskin he kustumatta tulivat?
Minkä hemmetin takia pitää viettää ja jakaa joulu ihmisten kanssa jos ei halua? Aikuiset ihmiset viettävät sen just niin kuin haluavat! Mun anoppi ei mun asuntoon tule! Ainakaan jouluna! Enkä itse kyllä mene toisten nurkkiin kun nekin päivät voi viettää just niinkuin haluaa..
mitä jos ensi vuonna olette ihan vaan kahdstaan. Olette aikuisia ja jos siitä loukkaannutaan tai alkaa kitinä niin mitä sitten? Teidän elämä ja huusholli!
Lihaton makaronilaatikko on karjalainen juhlaruoka. Sen kanssa anopille perunoita ja karjalanpaistia :D niin sitä kuuluu syödä.
Voi sua raukkaa.... huhhuh...on vaikeaa tämä elämä nykyään kaikilla...
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:02"]
Minkä hemmetin takia pitää viettää ja jakaa joulu ihmisten kanssa jos ei halua? Aikuiset ihmiset viettävät sen just niin kuin haluavat! Mun anoppi ei mun asuntoon tule! Ainakaan jouluna! Enkä itse kyllä mene toisten nurkkiin kun nekin päivät voi viettää just niinkuin haluaa..
mitä jos ensi vuonna olette ihan vaan kahdstaan. Olette aikuisia ja jos siitä loukkaannutaan tai alkaa kitinä niin mitä sitten? Teidän elämä ja huusholli!
[/quote] Siis onko nyt varma että mieskään ei halua vanhempiaan sinne? Harvalla on pokkaa kieltää vanhempia tulemasta.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:56"] Ja teillä alle tunnin on vieraat olleet ja sinä jo kulutat aikaasi netissä. Eikö nyt kohteliaasti edes hetken voisi keskittyä vieraisiin? [/quote] Imetän makuuhuoneessa, en todellakaan tee sitä noiden kanssa kahvipöydässä :D Toivoisin jotain tiheän imun kautta tähän väliin, niin voisi hyvällä omatunnolla viettää 90 % valveillaoloajasta omassa rauhassa suljettujen ovien takana... [/quote] Olet varmaan pettymys apelle ja anopille, kun poikansa tuollaisen epäsosiaalisen urpon otti. Ja vieläpä meni lisääntymään sen kanssa.
[/quote]
Olen ihan kaikin mahdollisin puolin pettymys appivanhemmille, epäsosiaalisuuteni ei ole ainoa syy ;) Onhan minulla aivan hölmö ammatti, olen typerä kaupunkilainen, puoluekantani on väärä, lapset ovat huonosti kasvatettuja, miehestäkin olen tehnyt typerän tässä vuosien mittaan. Tuo kaikki on sellaisen "mutta enhän minä pahalla :))))))"-kuoren alle piilotettua patoumaa, jonka vuodattaminen alkaa varmasti ihan pian.