Jos palauttaa vaatteen niin miksi vaatekaupat eivät palauta paperikassin hintaa ja ota sitä takaisin!?
Miksi eivät ota kaikkea takaisin, vaatetta ja myös sitä kassia? Mitä mä tyhjällä kassilla teen, mulla on oikeus palauttaa myös se ja saada kaikki rahat takaisin!
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaikka siksi, että ei ne myyjät siellä kaupassa tiedä mitä sinä kassilla olet tehnyt. Esim. pyyhkinny percesi tai syljeskellyt siihen.
Näkeehän sen onko kassi kunnossa vai ei. Ja joku muovipussi ei mene miksikään.
Kun sitä kassia on käytetty, ei käytettyjä tuotteita voi palauttaa. Oma mokasi, että ostit sen kassin, etkä ottanut omaa kassiasi mukaan. Ota ensi kerralla se kassi mukaan, minkä olet ostanut.
Pakkaa se paperikassisi täyteen pahveja yms kartonkikeräykseen kelpaavaa, niin voit hyötykäyttää sen kassisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensä edes ostat sen paperikassin?
Olipas tyhmä kysymys. Pakkohan se on välillä ostaa jos ei satu mitään omaa kassia mukaan, vai kädessäkö se vaate pitäisi kantaa?
Sen palautettavan kassin pitäisi olla oikeasti myyntikuntoinen. Mistä ne tietää, millä likaisella bussilattialla sitä on pyöritelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaikka siksi, että ei ne myyjät siellä kaupassa tiedä mitä sinä kassilla olet tehnyt. Esim. pyyhkinny percesi tai syljeskellyt siihen.
Näkeehän sen onko kassi kunnossa vai ei. Ja joku muovipussi ei mene miksikään.
Yritäppä joskus huviksesi viedä tyhjä pakkaus takaisin ja uskotella kuinka hyvä pakkaus se vielä on, uuteen käyttöön vaan.
Miksi ihmiset palauuttelee vaatteita? Eikö sitä voi sovittaa jo siellä kaupassa?
Tottakai kauppa ottaa paperikassin takaisin, jos siinä on joku valmistusvika tai muu sellainen seikka, joka haittaa sen käyttöä. Koko ja väri käyvät varmasti myös sinulle, joten ne eivät ole takaisinottoon riittävä peruste.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset palauuttelee vaatteita? Eikö sitä voi sovittaa jo siellä kaupassa?
Minä olen palautellut paljon lapsille ostamiani vaatteita. Jotkut eivät vaan istu päälle, etenkin poikien housujen kansssa on ollut ongelmia, mikä on sopiva malli laihalle pitkälle. Lapset eivät ole olleet mukana ostoksilla käydessä.
Ensikerralla otan kyllä yhteyttä kuluttajavirastoon! Kyllä se kauppa on voitava purkaa myös pussin osalta!