Gallup: Mistä löysit miehesi?
Kommentit (99)
Paras kaverini esitteli sen mulle kun olin 12. nyt 31v. mies.
Alastonsuomesta :) olen 26 vuotias, miehen kanssa yhdessä nyt viidettä vuotta. Naimissa kaksi.
Ravintola Pingviinistä viisi vuotta sitten. Nainen 23.
Ekontakti.fi. Molemmilla oli sopivasti huonot kuvat ja todettiin tavatessa, että ollaanhan me mun työpaikalla nähty ja useamman kerran pari sanaa vaihdettu. Selvisi, että hänkin olisi silloin jo halunnut vaihtaa pari sanaa enemmän, mutta minulla oli siihen aikaan sormus. N27
Helluntaiseurakunnan nuortenpäiviltä ;)
Ircistä kanavalta #42. Ollaan nyt 44 ja 46, silloin tavatessa 29 ja 31.
Baarista. Miksi kaikki, jotka löytäneet miehen baarista, saavat negapeukkuja?
Suomi24 chatista kaikki alkoi. Olin ensimmäistä ja viimeistä kertaa siellä ja ajattelin että katsotaan nyt vielä tämä yksi jehu. Hän asuikin sitten parin kilsan päässä. Kohta 6 vuotta on seurusteltu.
Suomi24 treffeiltä olisko 5 vuotta sitten, nyt odotetaan toista lasta. Miks jotku alapeukuttaa nettitreffejä? Sensiaan työpaikalta en kyllä vois kuvitellakkaan löytäväni...
Löydettiin toisemme laimeilta opiskelijabileiden jatkoilta. Päätettiin pitää paremmat jatkot.
Netistä 9 v. sitten. Nainen 45 v.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 22:39"]
Tinderistä. Itse olen 19v ja nainen, miehuni on 29.
[/quote]
Tinderistä minäkin löysin nykyiseni ja on huonosta maineestaan huolimatta todella hyvä palvelu löytää sellaisia ihmisiä joita kiinnostaa muukin kuin seksi ja instagram. Siellä ainakin suurin osa etsii myös rakkautta