Gallup: Mistä löysit miehesi?
Kommentit (99)
Päiväkodista...olin hänen lapsensa ryhmässä hoitajana. :D olivat siis eksänsä kanssa eronneet jo aiemmin. N26
Tää on niin noloa, mutta mieheni on kaverini ex. N39
Baarista n.15 vuotta sitten. N 38v.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:12"]
tinderistä:D N22
[/quote]
Löys muuten montakin muuta ennen sua, se sun 22v helsinkiläinen amismies.
Tuttavan tuttavan häistä n.15v sitten. Tai oikeastaan hän löysi silloin minut, minä en tainnut edes huomata häntä, mutta siitä n. viikon päästä löysi minut uudestaan puistonpenkiltä ja silloin en voinut olla huomaamatta häntä. N 40v.
Kotoa löysin. Siellä oli juhlat ja hän oli uuden kämppikseni lapsuudenkaveri. N27
Yökerhosta löytyi, ajauduin kaverin vanavedessä hänen porukkansa pöytään ja olin kiinnostunut hänen kaveristaan, en suinkaan hänestä..mut kaveri osoittautui varatuksi, joten tutustuin tähän nykyiseen, ja 5. vuotta yhtä pidetään. N30
Netistä, kuvake.netistä.
Nainen 21v.
Tanssiravintolasta (sellainen iskelmätyyppinen, jossa kävijät suurimmaksi osaksi 40v -->) ja olen itse 21 ja mies kohta 26.
Veljeni hääjuhlista, olin silloin 32 ja nyt 44
Työhön liittyvistä bileistä yli 20 v. sitten. Olemme samalla alalla, mutta emme samassa työpaikassa. Kaveruus syntyi heti, mutta molemmilla oli omat kuviot joten mitään sutinaa ei ollut. Aina oli kuitenkin kiva nähdä. Muutamaa vuotta myöhemmin olimme sattumalta samalla keikalla, olimme molemmat vapaita ja se oli sitten siinä. Olen nyt 46, nainen.
Tuolta autotallista viimeksi eilen ehtoolla kun rupesin ihmetteleen, että minne se ny hävis. Siä se konepellin alla jotain nutas.
Baarista. Tyttö 19v.