Kuinka nuorelta näytät?
Eli kuinka nuorelta näytät. Onko lähiaikoina kaupassa kysytty henkkaria? Minä olen 36 ja viime viikolla kysyttiin kun olin muutamaa olutta ostamassa. Ihan jees että ei ole rupsahtanut. Löytyykö ketään 40 kymppistä keltä olisi kysytty? Jos löytyy niin vois sanoa että on hyvin säilynyt.
Kommentit (9)
Oon 164cm ja pullukka. Mua luullaan usein 14vuotiaaks vaikka olen 22v. Kesällä puhuin parin lukioon menevän jätkän kaa, ne luuli et oon menossa myös lukioon nyt. Ne oli noloina kun kerroin, että oon ollut yliopistossa jo 3vuotta. Mutta ne sentään luuli mua jopa 16 vuotiaaksi.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:23"]Oon 164cm ja pullukka. Mua luullaan usein 14vuotiaaks vaikka olen 22v. Kesällä puhuin parin lukioon menevän jätkän kaa, ne luuli et oon menossa myös lukioon nyt. Ne oli noloina kun kerroin, että oon ollut yliopistossa jo 3vuotta. Mutta ne sentään luuli mua jopa 16 vuotiaaksi.
[/quote] Hehe tää oli hyvä. Mutta oikeesti kymmenen vuoden kuluttua olet tyytyväinen kun samanikäiset alkavat rupsahtaa niin sinä olet iskussa...
Olen 35, parhaimmillana luultu 23-vuotiaaksi. Aika usein vähän vajaa kolmekymppiseksi. Mies on alle 30 v, eivät osaa kysyttäessä sanoa kumpi vanhempi.
Näytän kyllä nykyään varmaan 46-48-vuotiaalta, kun olen lihonut, väsynyt, masentunut ja urheileminenkin jäänyt. Yhtäkkiä ulkonäkö on kirinyt ihan oikeasti aidon iän kiinni. Romahdus on tullut samaan tapaan kuin äidilläni, joka oli pitkään hyvin nuoren näkööinen ja vnheni sitten kertaheitolla tässä iässä.
44
Olen 21, mutta luulisin näyttäväni about 17-18 ikäiseltä. Nykyään kysytty kyllä vähemmän papereita, mutta itse ainakin koen näyttäväni aika nuorelta (varsinkin jos en ole ehostautunut).
Olen nyt 30 ja viimeksi, kun joku sanoi ääneen jotain iästäni, niin olin 26 ja uusi tuttava oli arvioinut minut n. 22-vuotiaaksi. Tuolloin vielä kaupassakin kysyttiin henkkareita, silloin harvoin, kun jotain ostin. Vuosi sitten olin menossa alkoon ja jo valmiiksi tottumuksesta henkkarit esillä, eikä kysytty. Eikä sen jälkeenkään. Eli se loppui sitten siihen. Tavallaan pudotus oli suurempi, koska nykyäänhän pitää kysyä alle 30-vuotiaan näköisiltä, ja olinkin siis yhtäkkiä muuttunut ilmeisesti ikäistäni vanhemman näköiseksi. Arvatkaa syy? Olen saanut just lapsen....
Oon 33, välillä kysytään papereita, useimmiten ei. Alaikäisenä (n.16-17 v) mua luultiin usein täysi-ikäiseksi ja kivaahan se silloin oli. Monet kaverit sanoo että näytän samalta kuin 15 v. Sitten, muutama tuttu sanonut, että kasvonpiirteet mulla semmoset että näytän samalta vielä varmaan viisikymppisenäkin :D Tiedä sitten onko se hyvä juttu vai ei. ..
Me ollaan pariskunta, nainen 38v ja mies 36v. Kaksi lastakin on, vanhempi jo 8v. Lähes poikkeuksetta luullaan että ollaan 25v paikkeilla.
Eipä ole 20v synttäreiden jälkeen kysytty vaikka joka päivä käyn askin ostamassa. Oon aikas iso, en nyt sillee lihava mut roteva.(Joo ei imartele naisihmistä) mutta näin Se on. Jotenkin aina on luultu vanhemmaksi. Rouvittelu alkoi 25 ikävuoden kieppeillä...et sillee. Yritä tässä nyt tuntea itsesi freesiksi 28 vuotiaaksi.....