Gallup: Mistä löysit miehesi?
Kommentit (99)
Lavatansseista 9v sitten. Nainen41.
City.fi chatistä 14 vuotta sitten. N37.
Mies tuli hakemaan kotiovelta. Kaverinsa kanssa, sitä kaveria menin tapaamaan alunperin.
Ex-miehen löysin ylilaudalta. Hän lautailee edelleen, ikää 27v...
Kuoroharjoituksista 15 vuotta sitten.
Kaverin kanssa tukevassa humalassa olin kävelemässä kämpältä keskustaan baariin, kun saimme loistoidean liftata kyydin.
Hetken aikaa heiluimme tien vieressä peukku pystyssä, kunnes kohdalle pysäytti pari nuorta miestä, mieheni kuskina.. Keskustaan emme koskaan päässeet, mutta päädyimme kaverin kämpälle iltaa istumaan.
Heitti minut illalla kotiini, ja huolimatta kaatokännistäni ja typeristä jutuistani, pyysi numeron.
Tapasin mieheni hänen serkun kautta, joka yritti ensi iskee minua.. mutta kesällä rannalla siis tavattiin ja siitä se sitten lähti .nainen,20v
Miehen kahden siskon kanssa olen ystävystynyt jo pari vuotta ennen kuin miehen kanssa (vähän sisarusten avustuksella) tapailemaan ryhdyttiin :) yhdessä oltu reilut 7v ja ikää minulla nyt 24.
Tinderistä. Itse olen 19v ja nainen, miehuni on 29.
Taloyhtiön pihalla, roskisreissulla molemmat olimme. Kohta 8v. yhteistä elämää takana. N42
Noloja nää "tinderistä, kuvakkeesta"-naiset. huoh :DD
Mies löysi minut suojatietä kävelemästä ja oitis pyysi Isältä kättäni (ja sai vuosia myöhemmin). Suojatietä kävellessäni tien yli en tiennyt, että tuolloin täysin tuntematon tuleva mieheni siinä kaverinsa moottoripyörän takaistuimella katselee minua vaimohaaveissaan! Olin jotain 16-17v, hän vuoden vanhempi. Mies pyysi sitten isältänikin kättäni ja isä myöntyi ilomielin.
en voi kuvitellakkaan tapaavani hyvää puolisoa baarista eikä ole kertaakaan mitään bimboa ja seksinhakijaa fiksumpaa tullut
Lisää tarinoita!