Gallup: Mistä löysit miehesi?
Kommentit (99)
Baarista reilu 2 vuotta sitten. 21v ja nainen
Hänen työpaikallaan eräässä kahvilassa, oli tarjoilija. Serkkuni kysyä haluaisitteko mennä huomenna ulos enkä kehtautunut kieltäytyä miehen hyväksyttyä :-D olin 17
Näähän on ihan täyttä shaibaa. Te mitään miestä ole löytänyt.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:52"]
Yliopistolta 18 vuotta sitten.
[/quote]Nainen nyt 45 v.
16:lle
Ja paskat. Silittele sä vaan sitä omaa mirriäs, ei taida olla kolleista sulla tietookaa
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:01"]
Laskettelurinteestä, N26
[/quote]
Ehhehee. Ai jostain Rukalta? Voitko avata edes hieman, että miten tämä operaatio tapahtui, minne ilta jatkui ja missä asennossa naitte? Esim.
Baarista olen kaikki mieheni löytänyt, paitsi yhden netistä mutta se olikin virhe.
Teatterissa tapasin mieheni ensimmäistä kertaa, kyseessä oli asiakastapaaminen joka sitten johti treffeihin ravintolassa.
Sappeella, molemmilla kausikortit ja usein törmättiin teini-ikäisenä. Sitten yksi kerta pyysi miekkonen laskun jälkeen ulos syömään ja siitä se sitten lähti :)
Kaupungilta sattumalta kun kysyin suuntaohjeita 5 vuotta sitten. Nainen 23v
Sappeella pyörittiin molemmat teini-ikäisenä kun oli kausikortit ja yksi kerta sitten vihdoin miekkonen pyysi rinteessä että lähetäänkö tästä hamppareille Sappeen raflaan ja siitä sitten suhde alko. Oltiin siis 14, ei minnekään sänkyyn menty :)
Vastaan avovaimoni puolesta koska hän nukkuu: Lukio kaverini antoi kiinnostavan pojan numeron jolle minä soitin vuonna 94
Ei toimi tämä vastaaminen, mutta sinulle 21. vastasin.
T.Sappeen mimmi
netistä, 20, n