Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, teetkö ruokaa parisuhteessa vai onko se mielestäsi vain naisen tehtävä?

Vierailija
21.10.2021 |

Niin?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tehdä ruokaa ja arvostan jos myös nainen osaa tehdä.

Juuri eilen katselin jonkun 41v naisen profiilia jossa luki että hän osaa korkeintaan keittää puuroa.

Tuollainen on yllättävän iso turnoff, mutta hyvä kun oli rehellinen niin voin vetää vasemmalle.

Vierailija
2/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaikka olen nainen. Mun exä ei tehnyt kotona itään. Kerran vuodessa kauhealla mekastuksella otti uima-altaan pumpun ylös ja se oli hänestä uroteko. 

Nykyinen miesystävä asuu nuorimman poikansa kanssa kahdestaan: talo on aina siisti, pöydillä ei loju likaisia astioita, pyykinpesukone pyörii. Ja ne ruoat mitä mies tekee, olen taivaassa!

Vierailija
4/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö miehet, jotka eivät laita ruokaa, onnistuvat löytämään parisuhteen Suomessa?

Vierailija
5/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ruokaa, olen entiseltä ammatiltani kokki, joten kysyn vain, mitä naiseni haluaa tänään syödä.

Vierailija
6/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Osaan tehdä ruokaa, mutta en tykkää ruoanlaitosta, joten vaimo hoitaa sen puolen, koska hän taas tykkää kokata. Sitten on kotitöitä joita minä teen, koska vaimo ei niitä halua tehdä.

Vierailija
7/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Kokkaan meidän perheessä about 70% kerroista eli yli puolet mutta en kaikkea. Jotkut ruoat on sellaisia, jotka vaimo vaatii saada tehdä, esim makaronilaatikko.

Itsellä bravuureja ovat mm lihapata, wokit ja erilaiset pastat. Tykkään ruoanlaitosta - siksi.

Vierailija
8/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Kokkaan meidän perheessä about 70% kerroista eli yli puolet mutta en kaikkea. Jotkut ruoat on sellaisia, jotka vaimo vaatii saada tehdä, esim makaronilaatikko.

Itsellä bravuureja ovat mm lihapata, wokit ja erilaiset pastat. Tykkään ruoanlaitosta - siksi.

Voi kunpa minäkin osaisin tykätä ruoanlaitosta. Minulle ruoanlaitto on pakollista muonittamista. En vaan ymmärrä, miten siitä voi saada iloa.

Vierailija
9/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen suurimman osan perheemme lämpimistä aterioista, koska vaimo on iltaisin töissä ja aamupäivävapaansa vätys makaa kännykkä kourassa sohvalla.

Vituttaa noin vetelä ihminen, joka ei hoida missään asiassa omaa puoliskoaan.

Vierailija
10/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään suuntaamme laittamaan mökin talvikuntoon. Lämmitän illalla vaimolle saunan ja paljun.

Sen päälle valkoviini kylmästä ja tekaisen savulohi-leipäjuustosalaatin ja tuoretta patonkia ja juustoja. Sittenpä odotan pientä palkintoa, joko illalla tai seuraavana aamuna.

Vierailija
11/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teen.

Vierailija
12/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lähes kaikki ruuat mitä meidän perheessä syödään. Ruuanlaitto on kivaa. M35.

Vierailija
13/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen enemmän ja tekisin kaiken, mutta arjen vuoksi on jaettava. Olen parempi kokki ja pidän ruoanlaitosta, nainen on välinpitämättömämpi.

Vierailija
14/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ruokaa keittiössä tai takapihalla. Parisuhde ei vaikuta asiaan.

Vierailija
15/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa minäkin osaisin tykätä ruoanlaitosta. Minulle ruoanlaitto on pakollista muonittamista. En vaan ymmärrä, miten siitä voi saada iloa.

Sama. Olisi kivaa tykätä kokkaamisesta, koska siihen menee niin paljon aikaa. Minulle se on kuitenkin pakollinen kotityö. Verrattavissa siivoamiseen. Sillä erolla, että siivoan mieluummin kuin laitan ruokaa.

Vierailija
16/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen, koska tuon toisen ruoanlaittotaitomon valmisruokapaketti kaupasta.

Vierailija
17/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä kysytään? Tottakai teen. Lapset tarvitsevat ruokaa. Tällä viikolla olen tehnyt igorin kanaa, perunamuusia ja uunilohta, makaronilaatikkoa, tänään vuorossa peppipitkätossu spagettia. Tottakai teen. Välillä enemmän, välillä vähemmän, vähän riippuu siitä kuinka vaimon kanssa työvuorot menee että kumpi tekee. Pyritään jakamaan muutenkin kotityöt tasan, vaikkei varmaan ihan täysin niin mene...M33v

Vierailija
18/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on meillä myös ruokia joita vaimon tekeminä lapset eivät syö, mutta kun iskä tekee niin otetaan lisääkin. M33v

Vierailija
19/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoanlaitto ja muut kotityöt ovat naisten tehtäviä. Miesten ei niitä tarvitse tehdä.

Vierailija
20/87 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vanha jäärä, ei millään opi kokkaamaan. Mutta siitä edestä huolehtii aina tiskit ja keittiön siistimisen ruuanlaiton ja ruokailun jälkeen, joten en valita. Itse asiassa kokkaaminen on ihan kivaa, se jälkipyykki tympeää, siksi tämä työnjako sopii mulle hyvin.

N51