Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ois sulle vihonviimeinen ammatti?

Vierailija
22.12.2014 |

Ts. missä ammatissa olisit takuulla sysihuono? 

Mä en pärjäisi missään sellaisessa ammatissa, jossa tarvitaan paljon matikkapäätä tai pitäisi olla tiukan analyyttinen tai ajatella vain taloudellisesti. 

Joihinkin henkisesti tosi rankkoihin ammatteihin olisin taas liian herkkä. 

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:30"]

Lähihoitaja.

[/quote]

Tarkennatko? Lähihoitajat kun tekevät monenlaista työtä. Lastenhoitoa, vanhustenhoitoa, päiväkeskustoimintaa, päihdetyötä, vastaanottotyötä, osastosihteerin hommia. Muutamia mainitakseni.

Huvittaa että mainitaan joku ammatti, mistä ei sitten tiedäkään tarpeeksi, mitä se voi sisältää.
[/quote]

Kaikkea noista. En eritellyt tarkemmin, sillä tarkoitin kaikkea työtä, mitä lähihoitaja tekee. Pää hajoaisi kaikista lähihoitajan töistä. Ja kyllä vain, tiedän tarpeeksi hyvin, mitä se sisältää.

Vierailija
22/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sovi mikään missä pitäisi olla toisten ihmisten eritteiden kanssa tekemisissä, varsinkaan ulosteen tai oksennuksen. En vaan pystyisi olla oksentamatta itse, ja pelkään oksentamista todella paljon. Navetassa voisin silti olla sontaa lapioimassa, siinä ei ole mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri, en vain kestäisi ihmisten mätähampaita!

Vierailija
24/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monta.

Kemisti ei ainakaan. Liikaa matikkaa, kuivaa teoriaa ja ei millään tavalla mielenkiintoista.

Bussikuski. Aikataulut painaa päälle, asiakkaat yrmeitä, kiitosta tuskin saa.

Rekkakuski. Karmeat työolot ja laittoman pitkät vuorot. Tuijotat tietä satoja kilometrejä päivässä. Taukoa vietät jollain huoltoasemalla. Pahimmillaan nukut siellä autossa. Voisin kuvitella myös, että minulle liian yksinäistä hommaa.

Kirjastonhoitaja. Se hiljaisuus! Siellä ei varmaan ikinä kukaan naura. Kaikki on niin hillittyä että en sopisi siihen joukkoon.

Myyjä provikkapalkalla. Eli myyt jotain paskaa, mitä kukaan ei halua ja mihin et itsekään usko.

Vierailija
25/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:55"]

Mulle ei sovi mikään missä pitäisi olla toisten ihmisten eritteiden kanssa tekemisissä, varsinkaan ulosteen tai oksennuksen. En vaan pystyisi olla oksentamatta itse, ja pelkään oksentamista todella paljon. Navetassa voisin silti olla sontaa lapioimassa, siinä ei ole mitään.

[/quote]

Eli sairaanhoitaja ja poliisi on ainakin poissuljettuja ammatteja. 

Mua kuvottaa kans oksennus tosi paljon. Ois ihan hirveen vaikee olla sellasessa työssä, missä oksennusten siivoilu ois arkipäivää. 

Vierailija
26/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä. Minulla on niin vmäinen ääni, että ihmiset on heti puolustuskannalla. Pitäisi olla aina vastarakastunut, että ääneni kuulostaisi lähes normaalilta.

Vierailija
27/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki tai tarjoilija jossain suositussa, mutta hienona pidetyssä ravintolassa. Kauhee kiire, mut kaiken pitäis aina mennä täydellisesti, kun annokset on kalliita ja asiakkaat vaativia. 

Vierailija
28/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:24"]

Ts. missä ammatissa olisit takuulla sysihuono? 

Mä en pärjäisi missään sellaisessa ammatissa, jossa tarvitaan paljon matikkapäätä tai pitäisi olla tiukan analyyttinen tai ajatella vain taloudellisesti. 

Joihinkin henkisesti tosi rankkoihin ammatteihin olisin taas liian herkkä. 

[/quote]

Ekana tulee mieleen joku psykologi tai vaikka kampaaja,mikä tahansa missä joutuisi kuuntelemaan ihmisten ongelmia.Olen tosi huono kuuntelija,keskittymiskyky herpaantuu herkästi ja ajatus alkaa harhiailemaan.Vanhainkotiinkaan en varmaan sopisi,olin sellaisessa yhden kesän apulaisena ja itkin jokaista kuolevaa vanhusta.

Vierailija
29/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basisti, sellaisen humppabändin. Tai portsari. Todnäk en pärjäisi myöskään huippumallina. Ainakin tili olisi penehkö.

Vierailija
30/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilintarkastaja. Nukahtaisin varmasti monta kertaa päivässä kesken työnteon.

Vierailija
31/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mihin liittyyy vastuullinen laskeminen. Opetusala a en laske tähän ;)

Vierailija
32/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:47"]Joku teurastaja/lihanleikkaaja. Lääketiede mielenkiintosta mutta en haluis lähellekää kenekää limoja ja hampaita ja kakkaa jajajaj palleja.
[/quote] :D

Vierailija
33/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:41"]Lastentarhanopettaja tai yläasteen opettaja. En pysty millään tajuamaan, miten kenenkään hermo kestää noita ammatteja. Parkuvia, kiukuttelevia mukuloita, ilkeitä, laiskoja ja kettuilevia nuoria ja sokerina pohjalla vielä idiootteja vanhempia. Huh!
[/quote]

Ne teinit on kyllä hauskoja. Vanhemmatkin yleensä. :)

Vierailija
34/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja. Olisin surkea sinä hommassa joten sen takia juuri arvostan siistijöitä todella paljon. Myös pienten lasten parissa en voisi työskennellä vaikka äiti olenkin. 

Vierailija
36/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinkielen opettaja olisi varmaan yksi vihoviimeisistä ammateista. 41vm

Vierailija
37/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu missään sellaisessa paikassa, missä asiakaskunta on pääsääntöisesti joko huonontuulista tai humalassa. Eli esimerkiksi kassana ihan ruokakaupassa tai baarissa. En vaan kerta kaikkiaan usko että pystyisin olemaan tiuskimatta tai vittuilematta takaisin.

Vierailija
38/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhoitaja. Olen lähihoitaja, ja yksi harjoittelu päiväkodissa riitti minulle. Omalla lapsella oli vielä pahin uhma samaan aikaan.. olin todella poikki, kun sitä kitinää ei päässyt pakoon minnekään. Henkilökohtaisena avustajana pää hajoaisi varmaan myös. Vanhustyöstä taas pidän, kunhan hommat on organiositu siten että ne toimivat. 

Vierailija
39/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:22"]lastenhoitaja. Olen lähihoitaja, ja yksi harjoittelu päiväkodissa riitti minulle. Omalla lapsella oli vielä pahin uhma samaan aikaan.. olin todella poikki, kun sitä kitinää ei päässyt pakoon minnekään. Henkilökohtaisena avustajana pää hajoaisi varmaan myös. Vanhustyöstä taas pidän, kunhan hommat on organiositu siten että ne toimivat. 
[/quot

Muistisairas jankuttaa pahemmin kuin uhmis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme