Palstalla riehuvat peruskoulun kesken jättäneet...
En voi uskoa että suurin osa palstalla pyörivistä ihmisistä ovat millään tavoin yleissivistyneitä, saati täysjärkisiä (tai kaiken kukkuraksi joidenkin lapsiparkojen äitejä). Kaikenlaisia pseudotieteellisiä ja aivan täysin ilman mitään faktapohjaa olevia väittämiä puskee joka tuutista. Sivistäkää ihmiset itseänne jos tunnette vastaavanne tämän foorumin ajatuksenkulun tasoa... Ei muuta.
Kommentit (23)
En tiedä mikä aloittaja luulee olevansa, mutta olen onnellinen että tiedän sekä ihmisistä että elämästä enemmän kuin aloittaja.
yks korkeammin koulutettu
Itse olen hyvinkin pragmaattinen, vaikken paljoa peruskoulua enempää olekaan kouluttautunut.
Höpöhöpö, minäkin käyn astrologiakurssilla joka viikko reikihoitoni jälkeen. Olet siis väärässä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 13:59"]
En tiedä mikä aloittaja luulee olevansa, mutta olen onnellinen että tiedän sekä ihmisistä että elämästä enemmän kuin aloittaja.
[/quote]
Ja tiedät tämän varmaksi, koska? tv. OTM & FT - AP
Ihminen voi olla luontaisesti älykäs myös ilman pitkää opiskelua, myönnettäköön. Nämä ihmiset vain tuntuvat olevan harvassa.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:07"]
[/quote]
Ihminen voi olla luontaisesti älykäs myös ilman pitkää opiskelua, myönnettäköön. Nämä ihmiset vain tuntuvat olevan harvassa.
[/quote]
Koska aloituksesi perusteella kuulostat kaikesta pihalla olevalta idiootilta? Luulisi tohtorin moisen tajuavan ilmankin vihjausta.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:07"]
[/quote]
[/quote]
Koska aloituksesi perusteella kuulostat kaikesta pihalla olevalta idiootilta? Luulisi tohtorin moisen tajuavan ilmankin vihjausta.
[/quote]
Selvä se... AP
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 13:59"]En tiedä mikä aloittaja luulee olevansa, mutta olen onnellinen että tiedän sekä ihmisistä että elämästä enemmän kuin aloittaja.
[/quote]
Tunnetko todella kuuluvasi ap:n kuvailemaan ryhmään? Et taidakaan olla niin älykäs kuin luulet, jos tunnet kuuluvasi sellaiseen joukkoon. Jos et, niin miksi asia koskettaisi sinua?
Kyllä kai älykäs ihminen osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen?^
Kyllä luulisi ihmisen joka on pseudotieteellinen, täysin ilman faktatietoa palstalla riehuva,
näkisi tuonkin kysymyksen.
En sitten tiedä mikä saa aloittajan kirjoittamaan tuollaisia väsyneitä, kovin ilmeisiä trolliavauksia.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:34"]
En sitten tiedä mikä saa aloittajan kirjoittamaan tuollaisia väsyneitä, kovin ilmeisiä trolliavauksia.
[/quote]
En ymmärrä koko vauva.fi:n käyttäjien mentaliteettia kun joka ketjuun tulee näitä ränkyttäjiä AP
Ei kun veto pystyyn ja testataan kummalla meistä on parempi yleissivistys. 41vm
Tällä palstalla on todella paljon teinejä, jolla on runsaasti luppoaikaa kehitellä tänne avauksia. Ne ajat, kun täällä kävi pääasiassa äitejä, on olleet jo pitkään ohitse. Kun ennen oli avauksia liittyen lapsiin ja perheeseen, niin nykyään sivuilla on enemmän avauksia liittyen äitien ja äitiyden (tai ylipäänsä vanhemmuuden) mollaamiseen.
Tästä on tullut palsta, jonne nuoret lapsettomat tulevat purkamaan sitä angstiaan elämästä, kun tehdään pesäeroa omasta lapsuudestaan ja omaan äitiin. Se on ihan luonnollista, että siinä iässä ei kestä mitään mikä muistuttaisi omasta keskeneräisyydestä koska itsellä on niin kova halu olla täydellinen, eikä ikinä tulla samanlaiseksi säälittäväksi mammaseksi kuin oma äiti oli. Sitä vaan usein miettii, että eikö kaiken sen ärtymyksen ja vihan osote olisi se oma perhe? Silloin siitä olisi jotain hyötyäkin, siihen se energia on tarkoitettu.
Että tänne ei saisi kirjoittaa jos ei täytä sun asettamia kriteerejä? Luulisi noin älykkään ihmisen ymmärtävän etteivät kaikki ihmiset vaan ole älykkäitä ja silti he saavat olla olemassa, kuin myös kirjoittaa tällaiselle palstalle. Mitä itse teet täällä jos koet että olet kaikkien muiden yläpuolella?
Mahdat olla hieno ihminen kun mielestäsi kaikkien pitäisi olla samanlaisia kuin sinä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:22"]
Ei kun veto pystyyn ja testataan kummalla meistä on parempi yleissivistys. 41vm
[/quote]Sinä oletkin just niitä, joita avaus koskee.
Paljon on tosiaan ollut opettajien vihaajia ja niitä, joiden mielestä koulu tekee kaikkensa kiusatakseen ja lannistaakseen lapsia. Opettajana, joka todella välittää oppilaistaan ja jota ei vanhempien tulot ja ammatit voisi vähempää kiinnostaa, se tuntuu masentavalta. En ole ap.
Otatko tämän vauvapalstan aivan tosissasi, tottakai ihmiset trollaavat täälä koska reaktiot mitä täälä tulee ovat välillä hupaisia. Jollekkin tämä palsta on elämä ja kuolema ja kaikki pitää ottaa niin todesta, ota muutama sitruuna aamulla vähemmän ;)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 17:06"]
Otatko tämän vauvapalstan aivan tosissasi, tottakai ihmiset trollaavat täälä koska reaktiot mitä täälä tulee ovat välillä hupaisia. Jollekkin tämä palsta on elämä ja kuolema ja kaikki pitää ottaa niin todesta, ota muutama sitruuna aamulla vähemmän ;)
[/quote]
Eköhän meistä jokainen tajua trollaamisen idean. Ja sehän on keskenkasvuista, lapsella on jääneet leikit aikanaan kesken, jos vielä aikuisenakin pitää narrata ja vedättää.
Siitä, että joku pommittaa koko etusivun täyteen trolleja, saa ärsyyntyä. Yhtä laillahan sitä ärsyyntyy siitäkin, jos bussia odotellessa vieressä mesoaa joku varttihullu kertomassa älyttömiä juttujaan. Voihan siihen yrittää olla kiinnittämättä huomiota, mut joskus menee hermo.
Tää just niin leijonanaisen aloittama postaus, pitää kaikki kyseenalaistaa.