Puolen tunnin päästä palaveri jossa saan potkut.
Että sellaista tänään :)) kysyttävää / vinkkejä?
Kommentit (64)
Itselle 5-vuotta sitten tapahtunut ulkoitus oli kauhea shokki ja pääseminen siitä yli vei aikaa. Mutta se oli parasta mitä uralla on tapahtunut. Vanha firma ei pärjää ilman minua tai ei ainakaan halua kokeilla, ansiot ovat nouseet 5-vuodessa yli 100%... ja ihan ok palkka oli jo aluksikin. Vanhalle firmalle varmasti tuli säästöä tuolla ulkoistuksella (tosin kustannukset nousivat enemmän)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen. Kelpaisi puolenvuoden irtisanomisajan palkka ja siihen päälle ansiosidonnainen.
Meillä piti olla irtisanomisajan viimeiseen päivään ja minuuttiin asti töissä.
Meilläkin ja luulenpa että katuivat myöhemmin, kun samalla lähti eräs tai oikeastaan kaksi isohkoa asiakasta siihen firmaan johon menin. Lisäksi älypäät järjestivät juuri meidän konttoriin hallituksen kokouksen. Kahvi tuntui maistuvan, kiäh kiäh!
Vierailija kirjoitti:
Itselle 5-vuotta sitten tapahtunut ulkoitus oli kauhea shokki ja pääseminen siitä yli vei aikaa. Mutta se oli parasta mitä uralla on tapahtunut. Vanha firma ei pärjää ilman minua tai ei ainakaan halua kokeilla, ansiot ovat nouseet 5-vuodessa yli 100%... ja ihan ok palkka oli jo aluksikin. Vanhalle firmalle varmasti tuli säästöä tuolla ulkoistuksella (tosin kustannukset nousivat enemmän)
Argh, opettele kirjoittamaan!
Minutkin irtisanottiin kerran niin, että asiasta ilmoitettiin etukäteen. Sain koottua itseni henkisesti ja tyynin sanakääntein haukuin koko homman pystyyn. Mitään asiatonta en sanonut, asiat olivat juuri niin kuin kerroin, ja pomokin sen tiesi.
Ei mennyt montaa kuukautta kun pomokin irtisanottiin. :) Minä olin siinä vaiheessa jo selkeästi aiempaa paremmassa työssä.