Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolen tunnin päästä palaveri jossa saan potkut.

Vierailija
20.10.2021 |

Että sellaista tänään :)) kysyttävää / vinkkejä?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jäänyt liian monta kertaa kiinni vetelehtimästä vauvapastalla tai muuten työaikana.

Vierailija
2/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Käsittele ne tunteet, älä hautaa niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko kahviin maitoa?

Vierailija
4/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkuja voi saada monesta eri syystä. Eipä tuohon ole muuta vinkkiä kuin olla rauhallinen ja rauhoitella omaa mieltään ja ottaa asia asiana niin on kaikkien kannalta mukavin ja nopein lopputulos ikävälle, mutta väistämättömälle keskustelulle.

Vierailija
5/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu (liiallinen) syynä?!

Vierailija
6/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jäänyt liian monta kertaa kiinni vetelehtimästä vauvapastalla tai muuten työaikana.

Arvasin että tämä kommentti tulee ensimmäisenä :) on kuule töitä paiskottu niska limassa mutta firmat uudet omistajat haluavat tehostaa toimintaa entisestään ja käynnistivät yt:t. Meidän pikkutiimin työt ulkoistetaan, näin olen jo kautta rantain ymmärtänyt. Ap

Vierailija
7/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät?

Vierailija
8/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut rokotteen?

Vierailija
9/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teillä on siellä lumi maassa?

Vierailija
10/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Itselle kävi sama kaksi vuotta sitten. Tilanne tuntui kurjalta, mutta lopulta sainkin toisesta firmasta paljon mukavamman työn ja palkkakin on parempi. Toivottavasti tilanne kääntyy sinullakin voitokkaaksi! 

Vierailija
11/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen. Kelpaisi puolenvuoden irtisanomisajan palkka ja siihen päälle ansiosidonnainen.

Vierailija
12/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei teitä siirretä vanhoina työntekijöinä siihen ulkoistusfirmaan? Näin meillekkin tulee ulkoistusten myötä paljon uusia työntekijöitä.

13/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Ap:lle.

Eräs tiistai aamu kuvittelin, että on ihan normaali päivä edessä. Aamulla oli pomo toimistolla minua ennen ja kertoi keittäneensä kahvit ja sanoi, että mennäänkö neukkariin juttelemaan. En aavistanut mitään. Tuotannolliset ja taloudelliset syyt ja siihen päättyi 25 vuotta kestänyt työsuhde (toki 6kk irtisanomisaika oli). Tämä tapahtui vielä muutamia päiviä ennen joulua. Huh, oli aika shokki.

Vierailija
14/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ansiosidonnaisella Intiaan tai Thaimaahan 1,5 vuodeksi pitää vähän breikkii

Vierailija
15/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tämä kommentti tulee ensimmäisenä :) on kuule töitä paiskottu niska limassa mutta firmat uudet omistajat haluavat tehostaa toimintaa entisestään ja käynnistivät yt:t. Meidän pikkutiimin työt ulkoistetaan, näin olen jo kautta rantain ymmärtänyt. Ap

Eli pelkästään työt ulkoistetaan, teitä henkilöitä ei?

Vierailija
16/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tilanteessa. MInut sivuraiteutettiin joskus hyväpalklkaisesta työstä huononpaan työhön mutta sain pitää hyvän palkkani. Kun luin että firmassa tulee YT:t niin arvasin miten käy. Olin 50 ja olin ylipalkattu, kalossinkuva tuli persauksiin.

En usko että tuet passivoivat, mutta on totta että minun tapauksessani palkka oli niin hyvä että jopa ansiosidonnainen oli parempi kuin vaikkapa määräaikaisuuksista saatava palkka. Etsin todella ahkerasti töitä mutta viiskymppisenä en oikein saanut edes haastattelukutsuja. Lopulta otin riskin ja menin hyvään firmaan erittäin alipallakseksi määräaikaiseksi, sain kun sainkin paikan.

Vierailija
17/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Tsemppiä Ap:lle.

Eräs tiistai aamu kuvittelin, että on ihan normaali päivä edessä. Aamulla oli pomo toimistolla minua ennen ja kertoi keittäneensä kahvit ja sanoi, että mennäänkö neukkariin juttelemaan. En aavistanut mitään. Tuotannolliset ja taloudelliset syyt ja siihen päättyi 25 vuotta kestänyt työsuhde (toki 6kk irtisanomisaika oli). Tämä tapahtui vielä muutamia päiviä ennen joulua. Huh, oli aika shokki.

Irtisanojilla on pettämätön taito valita huonoin mahdollinen aika ja tapa.

Vierailija
18/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele! Ei kukaan kirjoita vauvapalstalle puoli tuntia ennen lopputiliä. Ei tämä palsta sinun äitisi tai ystäväsi ole.

Vierailija
19/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen. Kelpaisi puolenvuoden irtisanomisajan palkka ja siihen päälle ansiosidonnainen.

Meillä piti olla irtisanomisajan viimeiseen päivään ja minuuttiin asti töissä.

Vierailija
20/64 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitään lopareita jaella, siellä on tiedotustilausuus, jossa pieni osa henkilöstöä siirtyy vanhoina työntekijöinä uuteen firmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan