Vettä sataa ja tuulee. Aiotteko ulkoilla tänään?
Vettä sataa ropisee kovan tuulen kanssa. Aiotteko silti ulkoilla? Mitä puette päällenne tähän säähän?
Kommentit (21)
Ai mitä vettä? Lunta täällä tulee taivaan täydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä vettä? Lunta täällä tulee taivaan täydeltä.
No eipä se taida olla juuri sen parempi vaihtoehto.
Just tulin lenkiltä. Nyt lämpimään suihkuun ja kahvia. Ihan parasta. 💗
Räntää pukkaa ja sohjossa säntäiltiin tunti koiran kanssa 😅
Mä jo fillaroin porukoilleni ja kastuin.
Sitä voisi mennä frisbeegolfaa, jos sade vaan lakkaisi.
Joo, mutta kaivan nastakengät esiin! Liukasta!
Tottakai koko päivä pimppatrikoissa ulkona. Spandex nuolee kivasti ihoa ja pyllyvakoa märkänä...
Täällä ei sada eikä tuule. Aurinko paistaa ja lämpötila on +25C. Lähden ulkoilemaan golfkentälle.
Terkut Costa del Solilta.
Kävelin töihin ja takas. Yhteensä tunti. Ei muuta varustusta kuin lenkkarit, farkut ja kevyttoppis sateenvarjoa unohtamatta. Yleensä lähden lenkille töiden jälkeen, mutta tänään en.
Aion. Olen vasta viime vuosina tajunnut kunnollisten varusteiden merkityksen. Olen hankkinut hyvän, hengittävän sadeasun sekä vedenpitävät lenkkarit, käsineet ja lippalakin. Vedän sadetakin hupun vielä lippiksen päälle niin korvat ei palellu. Suosittelen kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Aion. Olen vasta viime vuosina tajunnut kunnollisten varusteiden merkityksen. Olen hankkinut hyvän, hengittävän sadeasun sekä vedenpitävät lenkkarit, käsineet ja lippalakin. Vedän sadetakin hupun vielä lippiksen päälle niin korvat ei palellu. Suosittelen kaikille!
Kiva että pärjäät sateessa. Mutta millainen sadeasu on hengittävä?
Ulkoilen lähikaupan verran. Matka noin 200 metriä suuntaansa. Röökiä on pakko ostaa. Työkkärin peloittelun takia voi olla että ostan vain loiventavat.
No en vitussa aio ulkoilla suomen paskakeleissä. Lentolipun ostin vasta, jotta pääsen pois täältä.
En aio, koska enää mikään ei pakota minua siihen tällaisella kelillä.
Aion, tai en ulkoilla, mutta kaupassa pitää käydä ja puhelinliikkeessä vaihtamassa sim-kortti
En, kun ajattelin pelata afrikantähteä koko päivän.
Joo. Mulla on tänään vapaapäivä joten olen pessyt paljua, nyt laitan sinne vettä ja alan lämmittämään sitä. Illalla sit ulkoilen oikein olan takaa lämpimässä vedessä 🙂
En kävele muuta kun pakolliset työmatkat (työmatka 7 minuuttia kävellen). Askeleita tulee siis tänään reilusti alle 5000 kun normaalisti kävelen vähintään 10 000 askelta/pv :(
Vierailija kirjoitti:
No en vitussa aio ulkoilla suomen paskakeleissä. Lentolipun ostin vasta, jotta pääsen pois täältä.
Ostithan pelkän menolipun? 🥴
Kävin aamulla kun tuli vielä lunta.