Haluaisitko mennä työkaveriesi kanssa saunaan?
Tätä ehdotetaan pikkujouluksi. Minä en todellakaan halua.
Kommentit (45)
Oon mennyt ja meillä oli sihteeri, joka aina meni vahingossa alasti miesten puolelle. Hihih, oonko mä nyt vähän huppelissa, hihih.
Pari duunikaveria on kyllä sellaisia muodoiltaan ja olemukseltaan, että tulisi todella kuumat löylyt.
Kahdestaan yhden työkaverin kanssa voisin kyllä. Muita ei tarvittaisi.
Siis puhutaanko tässä nyt sekasaunasta vai erikseen? Näyttää että kommenteissa ehkä osa käsittänyt toisella tapaa ja toiset toisella.
Itse en menisi sekasaunaan ja tämä linja ollut aina. Ei tosin ikinä ole työpiireissä sellaista ehdotettukaan (ja kyllä pöyristyisin ehdotuksesta). Mutta erilliset saunat/vuorot on mulle ok ja voisin kyllä mennä, ja olen mennytkin.
En, en tykkää saunomisesta yleensäkään ja saunaan menen muutenkin vain mieheni kanssa, en siis käy saunassa edes kavereiden kanssa naisporukassa. Ja olen myös saunan jälkeen piiiitkään ihan kamalan punainen, joten sen jälkeen ei kyllä tekisi mieli jatkaa illanviettoa.
Onko pointti mennä suoraan töistä johonkin spahan tms. vai syödä ensin, sitten saunaan ja sitten juomingit? Miten toimii käytännössä? Talviaikaakin mietin. Ovatko jatkot suht samassa tilassa?
En ole koskaan mennyt, enkä aio mennä jatkossakaan.
Muistan eräätkin pikkujoulut kun äijät kävi pienessä tinassa saunomassa kolme kertaa illan aikana *roll-eyes* Naisista ei yksikään halunnut saunaan.
Ja niinhän se yleensä menee, miehet käy saunassa, naiset ei. Joku tossa aiemmin kommentoi, että kun porukka siirtyy paljuun hän siirtyy kotiin. Sama täällä, ei vois vähempää kiinnostaa saunomiset tai paljuttelut tai joku kylpylän yhteinen illanvietto. Se hyöty koronasta on ollut, ettei ole tarvinnut tämmösiä kenenkään järjestää eikä toisaalta myöskän kuulla sitä nurinaa "miksei kaikki voi osallistua". Rajoitusten poistuessa tilaisuuksia saattaa tulla useampi peräkkäin... En aio osallistua yhteenkään.
Vierailija kirjoitti:
Siis puhutaanko tässä nyt sekasaunasta vai erikseen? Näyttää että kommenteissa ehkä osa käsittänyt toisella tapaa ja toiset toisella.
Itse en menisi sekasaunaan ja tämä linja ollut aina. Ei tosin ikinä ole työpiireissä sellaista ehdotettukaan (ja kyllä pöyristyisin ehdotuksesta). Mutta erilliset saunat/vuorot on mulle ok ja voisin kyllä mennä, ja olen mennytkin.
Minulle kumpikin on ehdoton ei.
Olen mennyt samaa sukupuolta edustavien kanssa. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Pikkujouluissa en menisi, koska laittautuminen. Enkä miesten kanssa.
Mutta mitäpä tuossa ihmettelemistä. Ne, jotka menee, menee ja ne, jotka eivät, niin eivät.
toi sauna ja palju homma on yleistyny,en menis tuntemattomien tai työkavereiden kans saunaan missään alkoholi ympäristös,uimahalli siinä ja siinä. kerran on tuntematon yrittänyt houkutella paljuun kotiinsa. ei kiitos liian intiimiä mulle.
Menisin ja ollaan oltukin, myös naisten kanssa. Ei siitä kyllä pikkujouluksi ole mutta muuten joskus viikolla.
En menisi enkä mene. Samaa tai eri sukupuolta olevien kanssa. Tätä on joskus kyseenalaistettu, mutta minulla on oikeus valita kenen kanssa haluan viettää aikaa alasti tai uikkareissa.
Tietysti haluaisin ja olen usein mennytkin. Niin sekasaunaan kuin erikseenkin.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään mene sekasaunaan. Yhteissaunaan kyllä.
Kyllä ja menenkin. Minulle saunominen on täysin luonteva tapa viettää ihmisten kanssa aikaa, mulle se on rentouttavaa ja ihanaa. Ei haittaa meikit tai tukat (laitan hetkessä uudet tai olen au naturel). Työkavereiden kanssa en harrasta sekasaunoja kylläkään. Ystävien kanssa voi olla sekasaunakin.
On oltu sekä uikkarisaunassa että höyrysaunassa. Tunnelma ja jutustelu paljon rennompaa ja naisista tulee myös enemmän työkavereita, eikä kanssakäyminen jatkossa ole enää niin "virallista". Olen teknisellä alalla ja saattaa toki olla että insinöörit ovat muutenkin mutkattomampia. Poisjääneet kieltämättä jää vähän syrjään.
Perinteinen vuorottelu, varsinkin jos käytössä on vain yksi sauna, johtaa siihen että toiset ovat kaljapakin äärellä ja toiset saunassa ja sitten vaihdetaan osia. Sen jälkeen voidaankin lähteä kotiin ja todeta että olipa mukava ryhmäytyä.
Ai kuuntelemaan känniurpoja jotka yrittävät olla niin pirun hauskoja,joo en halua mennä. Voin kyllä viinaa juoda mutta en urpojen kanssa.