Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvokonservatiivinen vasemmistolainen - mitä puoluetta äänestät?

Vierailija
21.12.2014 |

Sinä joka olet vasemmalla, mutta kannatat toisaalta perinteisiä, konservatiivisiakin arvoja. Mitä puoluetta äänestät? En tarkoita konservatiivisia arvoja siinä mielessä, että lukeutuisit oikeistoon tai äärioikeistoon.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähissä ovat vaihtoehdot :(

Vierailija
2/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuollaista olekaan, vähän sama kuin empatiakykyinen oikeistolainen eli mielikuvitusolento. Arvojen konservatiivisuuskin on suhteellista. Kannatan vasemmistolaisia arvoja, en oikein hyväksy pienestä syystä avioeroja, mutta sallin kyllä homoliitot. Toisaalta en pidä liiallista luonnonsuojelua hyvänä enkä hyväksy juoppoja tai narkkareita, mutta minulla ei ole mitään maahanmuuttajia vastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Joskus, kun minulle oli kerrottu politiikasta puuta heinää menin tietämättömänä äänestämään Keskustaa ja KD:ta.

Vierailija
4/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 06:44"]

Ei kai tuollaista olekaan, vähän sama kuin empatiakykyinen oikeistolainen eli mielikuvitusolento. Arvojen konservatiivisuuskin on suhteellista. Kannatan vasemmistolaisia arvoja, en oikein hyväksy pienestä syystä avioeroja, mutta sallin kyllä homoliitot. Toisaalta en pidä liiallista luonnonsuojelua hyvänä enkä hyväksy juoppoja tai narkkareita, mutta minulla ei ole mitään maahanmuuttajia vastaan. 

[/quote]

Minä olen tuollainen. Olen niin sanottujen perhearvojen kannalla ja monessa arvokysymyksessä olen enemmän konservatiivinen, mutta toisaalta kuitenkin sosiaalisissa asioissa laitavasemmalla, enemmän pasifismiin kuin militarismiin tai muuhun vastakkaiseen aatteeseen taipuvainen, en vastusta maahanmuuttajia, kannatan maltillisesti luonnonsuojelua... Voin kertoa, että on ollut vaikea löytää sopivaa puoluetta.

Vierailija
5/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä puoluetta sitten äänestät?

Vierailija
6/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 06:53"]

[/quote]

Mitä puoluetta sitten äänestät?

[/quote]

Demarien tai vasemmiston ay-jyrsijöitä eli ei mitään takkutukka vihervassareita vaan ihmisiä jotka tajuavat työn ja palkan tärkeyden. Yrityksiähän pitää olla, mutta työntekijänkin pitäisi tulla palkallaan toimeen ja joskus jopa viettää lomaa tai saada lapsia. 

Vierailija
7/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet käytännössä junttiuden määritelmä.

Vierailija
8/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 07:04"]

[/quote]

Eikös juntit nimenomaan vastusta homoliittoja ja maahanmuuttajia eikä päinvastoin? Onko työntekijöiden oikeudet ja riittävä palkka erityisen junttia? Onko sekulaarimman yhteiskunnan vaatiminen junttia? Eli hienostunutta olisi mielestäsi voimakas kristillisyys, työolojen polkeminen, homoliittojen vastustaminen ja rasistinen syrjintä? Tämä valottaakin hyvin oikeistolaista mielenlaatua.

Vierailija
9/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä ellei sovi mihinkään muottiin, joutuu jäämään ulkopuolelle ryhmittymistä. 5. viestin kirjoittaja on hyvä esimerkki sellaisesta, jota on vaikeampi määritellä.

Vierailija
10/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 07:08"]

[/quote]

Eikös juntit nimenomaan vastusta homoliittoja ja maahanmuuttajia eikä päinvastoin? Onko työntekijöiden oikeudet ja riittävä palkka erityisen junttia? Onko sekulaarimman yhteiskunnan vaatiminen junttia? Eli hienostunutta olisi mielestäsi voimakas kristillisyys, työolojen polkeminen, homoliittojen vastustaminen ja rasistinen syrjintä? Tämä valottaakin hyvin oikeistolaista mielenlaatua.

[/quote]

No miksi sitten olet arvokonservatiivi, jos ole tuota mieltä?

Vierailija
11/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siellä Demareissakin pari kansanedustajaa, jotka eivät kannata homoliittojakaan, vaikkei se olekaan ainoa tai edes olennaisin arvokysymys. Puolueen linja on yleisesti toisenlainen, mutta osa heistä on ilmeisesti juuri näitä konservatiivisia vasemmistolaisia.

Vierailija
12/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 06:50"]

[/quote]

Minä olen tuollainen. Olen niin sanottujen perhearvojen kannalla ja monessa arvokysymyksessä olen enemmän konservatiivinen, mutta toisaalta kuitenkin sosiaalisissa asioissa laitavasemmalla, enemmän pasifismiin kuin militarismiin tai muuhun vastakkaiseen aatteeseen taipuvainen, en vastusta maahanmuuttajia, kannatan maltillisesti luonnonsuojelua... Voin kertoa, että on ollut vaikea löytää sopivaa puoluetta.

[/quote]

Tässä olisi sinulle sopiva aate, ei vain taida enää löytyä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Munsalan_radikalismi

Vierailija
13/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous ja lesbous säädettävä pakolliseksi, lisäksi suosittava lajineutraalia seksuaalisuutta, niin saadaan maailma pelastettua ja liikakansoitus kuriin!

Vierailija
14/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 07:21"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 07:08"]

[/quote]

[/quote]

No miksi sitten olet arvokonservatiivi, jos ole tuota mieltä?

[/quote]

Ap sanoi olevansa arvokonservatiivi ja itse tarkensin olevani joissain asioissa konservatiivi ja joissain asioissa vapaamielinen. 

Vierailija
15/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta oma puolue.

Vierailija
16/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut.

Vierailija
17/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 07:54"]

Persut.

[/quote]

Ei voi jos hyväksyy homot tai mamut. (tai ei ole kristitty)

Vierailija
18/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 07:28"]

Homous ja lesbous säädettävä pakolliseksi, lisäksi suosittava lajineutraalia seksuaalisuutta, niin saadaan maailma pelastettua ja liikakansoitus kuriin!

[/quote]

Tässä taas yksi "älykäs" persu.

Vierailija
19/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 07:56"]

Persut.

[/quote]

Ei voi jos hyväksyy homot tai mamut. (tai ei ole kristitty)

[/quote]

Eikä muutenkaan ole vasemmistopuolue, vaan konservatiivinen oikeistopuolue.

Vierailija
20/104 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut.

[/quote]

Mitähän mahtaisivat Persut tykätä esim. noista Munsalan radikaaleista, kun eivät vasemmistolaisista taida useimmat heistä muutenkaan tykätä.