Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tosi estynyt. Mua hävettää kaikki

Vierailija
30.11.2014 |

fyysiset tarpeet, häpeän esimerkiksi jo sitä että joudun käydä vessassa ja jotkut työpaikan miehet näkevät. Ja lirinä kuuluu vessasta taatusti viereisen huoneeseen istuvan miehen huoneeseen, kun on aivan hiljaista. En voi ymmärtää ihmisiä jotka puhuvat avoimesti kaikkien kuullen käyvänsä pissalla tms. En varmaan voi alkaa tämän häveliäisyyteni takia asumaan yhdessä kenenkään kanssa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama vika täällä. Itse olen nyt tapaillut erästä nettimiestä jonkun aikaa ja odotan kauhulla hänen luokseen menoa ja viikonloppukyläilyä. Entäs jos joudun menemään siellä isolle hädälle...tosi noloa hänen kuullen! Tai entä jos pierettää...:D

En tajua miten päästä liiasta estoisuudesta. Minulle myös toisen spontaani koskettaminen on vaikeaa, kotona ei ole koskaan halailtu, edes surressa, minä en osaa ilmaista tunteitani koskettamalla. Olen kuin suolapatsas.

Vierailija
2/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa kuulla että on muitakin estyneitä. Olisi kiva olla sellainen luonnonlapsi joka olisi sinut näiden fyysisten tarpeiden kanssa. En kehtaisi ikinä käydä kakkailemassa kenenkään miehen kotona tai töissä, oikeasti kuolisin häpeään jos joku menisi vessaan heti jälkeeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen siis ap.

Vierailija
4/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että te estoiset olette estoisten vanhempien kasvatuksen tulos, vai? Itse kasvoin hoitoalalla työskentelevien perheessä, ja meillä kaikki ruumiintoiminnot, seksi, mielenterveys, sairaudet yms. oli normaaleja asioita. Siis että mistään ei tehty numeroa, asiat hyväksyttiin kuten ne olivat jne. Meillä myös halailtiin ja kosketeltiin paljon, vanhemmat toisiaan ja meitä lapsia. Edelleen olen itse nyt tällainen touchy-feely-ihminen läheisteni kanssa, varsinkin seurustelusuhteessa, ja olen huomannut etten voi olla suhteessa sitten taas estoisten miesten kanssa :/ Emme tuolloin puhu ns. samaa rakkauden kieltä, itse tarvitsen koskettamista, ja myös sitä että voin puhua mistä tahansa asiasta ilman, että toista se jotenkin ällöttää tai ahdistaa. En tällä edes tarkoita ettäkö puhuisin vaikka ruumiintoiminnoistani kovin avoimesti tai juuri ollenkaan. Mutta sanotaan nyt vaikka, että sellainen kiusallinen asia kuin emätinpieru kesken yhdynnän, tai oksennustaudin alkaminen toisen läsnäollessa, koen että ne ovat osa normaalia elämää ja niistä täytyy voida puhua. 

Sen voin sanoa että suhteissa miehiä ei tunnu nolostuttavan esim. pissalla käynti minun nähteni, mutta itse ainakin kakkoshädällä käydessä lukitsen taatusti oven, pistän vesihanan valumaan ja pyttyyn valmiiksi paperia ettei kiusallisia ääniä kuulu :P Tämä on oikeastaan ainoa asia jonka haluan peittää mieheltä, vaikka jokainen tietää että naisetkin käyvät kakkosella. Silti koen että olen naisellisempi kun mies ei tiedä varmuudella koska käyn kakkosella ja koska ykkösellä :D Eli tämän piirun verran ymmärrän teitä estoisiakin.

Vierailija
5/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani kyllä halailtiin, ei ollut tunnekylmä koti. Ja jostain syystä sairastuminen oksennustautiin ei hävettäisi mutta nämä vessajutut ovat noloja. Outoa :) ap

Vierailija
6/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä tuo 5, tuli mieleen että on ihanan helpottavaa kun on sellaisen miehen kanssa, joka ymmärtää että tietyille asioille ei vain voi mitään tai ne tapahtuvat muiden aiemmin tapahtuneiden asioiden takia :DD 

Tämä seuraava nyt varmaan pistää korvat punoittamaan mutta pakko kertoa oma kokemus suht tuoreen tuttavuuden kanssa: oltiin harrastettu anaalia samana päivänä aiemmin aamulla, ja sitten toisella kierroksella mies yritti tulla sisään takaapäin... Noh, kävi niin että kyseisen asennon takia, täysin kykenemättä pidättämään (enkä ehtinyt edes tiedostaa mitä oli tapahtumassa) piereskelin siis ilmaa ulos jota sinne aiemmin ilmeisesti oli kertynyt, melkoisen kovalla melskeellä... Hävetti ihan järjettömästi, koska oli eka kerta kun mulle kävi näin, en tiennyt pitikö itkeä vai nauraa ja vaihdoin heti asentoa ja sanoin että ei ei ei nyt on keskeytettävä mua hävettää liikaa. Mies oli siinä ihan rauhallisena ja sanoi että toi on ihan normaalia, ei haittaa häntä yhtään, jatketaan toisessa asennossa vaan :) Ja niin me jatkettiinkin :D Mutta oli todella helpottavaa ja ihanaa huomata että toinen on niin.... Maanläheinen, kiltti, hyväksyvä, tiedättekö?

Ehkä aikanaan teitäkin auttaisi, jos löytäisitte vastaavanlaisen miehen, joka olisi kiltti ja hyväksyvä, saisi teidät rentoutumaan ja ymmärtämään että ei itseään tarvitse mitenkään hävetä tai peitellä, tiedättekö? 

Vierailija
7/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:lle, minun on vähän vaikea samaistua tuollaisiin häpeän tunteisiin, koska jo seksiin ryhtyminen uuden ihmisen kanssa itsessään hävettää minua, joten on vaikea ajatella, että se sen pahemmaksi enää muuttuisi, mitä sitten sen touhun aikana tapahtuukin. Itse asiassa joskus olen miettinyt että pitäisikö vaan suosiolla jättää ihastus ennen kuin ollaan siinä vaiheessa, että joutuu heittämään vaatteet pois, kun epäilen niin paljon onko mitään yhteistä tulevaisuutta enää sen kokemuksen jälkeen.

Vierailija
8/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja entäs sitten selluliitti ja sekstailu uuden kumppanin kanssa...en pystyisi muuta ajatella kuin että tässä asennossa näkyy selluliitti. Ei oo helppoa ei!

Vierailija
9/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa ja hävettää milteipä kaikki normaalit asiat. Seksiäkään en halua mielellään harrastaa kuin humalassa ja tuleminen toisen seurassa on varmaan asia mihin en koskaan tule kykenemään.

Vierailija
10/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsette siedätyshoitoa, mulla on yks kaveri mikä selittää missä vaan kaikki, pano, pillu, kakka ym.jutut mitä voi olla olemassa kioskilla, ruokakaupassa, saattaa huudella viereisestä jonosta ja puhuu aina KOVAAN ääneen, miehenäkin nolottaa ja hävettää sen touhut, mutta ei sille mitään voi.

Te estyneet voisitte mennä sen kanssa asumaan vaikka kuukaudeksi kerrallaan/naama, tuskin sen jälkeen hävettää mikään?

Miten te voitte harrastaa kunnon seksiä jos jo etukäteen ajattelette selluliittejä ja läskimakkaroita??

Hieman hämärässä, kynttilänvalossa? Kun touhuaa ei kukaan näe mitään selluliittejä ja tuskin yksikään mies ajattelee sellaista jos pillua on tarjolla.

Estyneet voisitte kokeilla sellaista että kun olette uuden miehen luona, ilmoittakaa suoraan että menette paskalle ja ei kannata heti perään mennä kun vessa HAISEE IHAN HELVETIN PAHALLE, vaikka sen jokainen tietää.

Viikonloppu miehen luona on varmaan hauska kun kokoajan pitää pidätellä pierua tai kakkaa, joku vielä antaa panna perseeseen ja sitten häpeilee pierua??

Ei voi ymmärtää tv.mies

Vierailija
11/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää terapiaan.

Vierailija
12/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:43"]

Tarvitsette siedätyshoitoa, mulla on yks kaveri mikä selittää missä vaan kaikki, pano, pillu, kakka ym.jutut mitä voi olla olemassa kioskilla, ruokakaupassa, saattaa huudella viereisestä jonosta ja puhuu aina KOVAAN ääneen, miehenäkin nolottaa ja hävettää sen touhut, mutta ei sille mitään voi.

Te estyneet voisitte mennä sen kanssa asumaan vaikka kuukaudeksi kerrallaan/naama, tuskin sen jälkeen hävettää mikään?

Miten te voitte harrastaa kunnon seksiä jos jo etukäteen ajattelette selluliittejä ja läskimakkaroita??

Hieman hämärässä, kynttilänvalossa? Kun touhuaa ei kukaan näe mitään selluliittejä ja tuskin yksikään mies ajattelee sellaista jos pillua on tarjolla.

Estyneet voisitte kokeilla sellaista että kun olette uuden miehen luona, ilmoittakaa suoraan että menette paskalle ja ei kannata heti perään mennä kun vessa HAISEE IHAN HELVETIN PAHALLE, vaikka sen jokainen tietää.

Viikonloppu miehen luona on varmaan hauska kun kokoajan pitää pidätellä pierua tai kakkaa, joku vielä antaa panna perseeseen ja sitten häpeilee pierua??

Ei voi ymmärtää tv.mies

[/quote]

No ei tällaisena paljoa mitään tehdäkään. Kai jos tietäisi miten tästä pääsee eroon olisi jo niin tehnyt, ei esim. suhdetta todellakaan tule saamaan.

Vierailija
13/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:53"]

Menkää terapiaan.

[/quote]

Ei Suomessa tällaisesta pääse terapiaan - ainakaan jos itsellä ei ole rahaa.

Vierailija
14/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:58"]

Heh, lisää näitä! Nauran ihan kippurassa hölmöydellenne...

Ette taida kovin ahkeria SM-seksin harrastajia olla?

[/quote]

Voitkin kertoa oman diagnoosisi kun sulle tän ketjun lukeminen antaa tuollaisen reaktion :)