Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän, että kotini on hienompi kuin kenekään teistä.

Vierailija
20.12.2014 |

Olen vasta 22, ja asun mieheni kanssa asunnossa, joka saa lähes kaikkien suut loksahtamaan ja leuat tippumaan lattialle. 

Ja koska tätä ei ole suomalaisessa kulttuurissa sopivaa hehkuttaa livenä, hehkutan siis täällä. 

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ap. "Saattaahan niitä joillain olla, mutta ei kyllä monella..." Ihanaa elämää harhassasi sinulle. Hienoa, että olet tyytyväinen, mutta jotain realitettia olis kuitenkin kiva nähdä.

Vierailija
42/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä jaksa uskoa tuota, kotisi siis päihittää minun ja huippujalkapalloilijamieheni asunnon? tai oikeastaan meillä on kolme asuntoa mutta kerrotaan nyt tästä yhdestä:

upea valkoinen kartano lähellä Hollywoodia, sopiva ajomatka kaikille tunnetuille nähtävyyksille, ostoksille ja rannalle. Kartanossamme meillä on suuri ja täysin uusinta mallia oleva taulutv, jota ei vielä Suomen markkinoilta löydy. Meillä on yläkerrassa oma kuntosali ja personal trainer käy yläkerran salissamme kerran viikossa. Keittiömme on suuri, laaja ja avara jossa on tietysti uusimmat ja toimivimmat kodinkoneet. Eräs kuuluisa suomalainen suunnittelija on suunnitellut keittiömme sisustuksen. Wctä en oikeastaan kutsu edes wcki vaan privaatti kylpyläksi, sieltä meiltä löytyy poreamme (shampanjan kera), sadevesisuihku joka vaihtaa väriä ja upea mosaaiikkikuvioinen kallis lattia. Ovenkahvat ovat kaikki kullattuja ja meillä on myös aito kullattu ja aidoilla timanteilla koristeltu kokovartalopeili. Suurikokoisella pihallamme mahtuu vaikka jalkapallojoukkoe pelaamaan peliä, sieltä löytyy myöskin suuri uima-allas jossa käymme vilvoittelemassa aina kun kiireiltämme ehdimme, pihamme on hyvin vartioitu ja aidattu alue kameroilla jotka tallentavat videokuvaa 24/7. Tällaista meillä nyt vaan sattuu olemaan, onnekkaita kun olemme. Niin että vieläkö kotisi on se maailman parhain ja mahtavin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että oot ylpeä kodistasi. 

Mekin asutaan keskustan läheisyydessä, 1927 rakennetussa 70 neliösessä puutalo asunnossa. On kakluunia, leivinuunia ja lautalattiaa. En minä silti väitä, ettei kenelläkään olisi hienompaa, se olisi vähän lapsellista.

Vierailija
44/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:00"]

Leveat ikkunalaudat kuulostavat ihanilta, valkoiseksi lakattua lattia ei niinkaan. Millaisia tekstiileja olet kayttanyt sisustuksessa, erityisesti matot kiinnostavat. Onko kodissasi taidetta, jos kylla, millaista?

[/quote]

Olohuoneessa meillä on yksi suuri, moderni taulu eräältä tutulta taitelijalta. Se on todellinen katseenvangitsija, sisustuksen keskipiste. Suosin sisustuksessa vaaleaa, ja tämä yksi taulu tuo tilaan ilmettä ja sointuvaa väriä. Pienempää taidetta löytyy muualtakin asunnosta.

Vierailija
45/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:49"]

Kerro nyt jotain. Millainen sisustus?

[/quote]

Asumme Helsingissä hienolla vanhalla arvoalueella. Rauhallinen sijainti, yli satavuotias arvokas talo. Erittäin tilava neliö. Remontoitu kauttaaltaan vuonna 2013. Alkuperäiset, ihanasti narisevat puulattiat, jotka lakattu valkoisiksi. Moderni, tyylikäs keittiö. Leveät ikkunalaudat. 
[/quote]

Meillä asunto Lontoon Marylebonessa. Kaksi kerrosta, kolme mh ja kaksi kph. Rempattu, joten ei ole enää perinteisiä englantilaisen talon ongelmia. Rempattu just meidän makuun, valoisaa ja avaraa. Mun mielestä meidän kämppä voittaan teidän kämpän 100-0. Toisten mielestä ei. Nää on niitä mielipidekysymyksiä.
[/quote]

SULLE mää oon kateellinen. Taidat elää mun unelmaa.

Vierailija
46/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas väitän että mulla on siistein talo mitä kellään täällä on. 

T: Siivoushullu (ja välillä kärsin siitä...)

Vierailija
47/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, minä täällä kattokruunun alla ja rokokoo-kalusteiden seassa sinun hobbyhall-himastasi piittaa.

Vierailija
48/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei taatusti ole hienoin koti, mutta tosi hyvä näillä varoilla mitä voin suntoon satsata. Kotini perusteella oletetaan aina että olen rikas vaikka olen pitkäaikaistyötön...jos olisin rikas niin voi millainen koti minulla olisikaan. Mielestäni minulla on hyvä maku ja niin monen muunkin mielestä koska neuvojani kysytään usein.Onneksi minulla on myös tervettä maalaisjärkeä ja taitoa tehdä myös itse jotain.

(Leveät ikkunalaudat haluaisin itsekkin, samoin lautalattian, haluaisin myös takan, saunasta en välitä mutta iso kylppäri kunnon ammeella ois ihana)

Vierailija
49/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:09"]

Pöh, minä täällä kattokruunun alla ja rokokoo-kalusteiden seassa sinun hobbyhall-himastasi piittaa.

[/quote]

Hyi, rokokoo-sisustus on suorastaan painajaismaisen ruma.

Vierailija
50/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:05"]

Ylpeys käy lankeemuksen edellä ja miehesi vaihtaa sut jonain päivänä toiseen. Sitten hän voi tulla tänne leuhkimaan upealla talolla. Miehenhän se on, eikö?

[/quote]

Ensinnäkin, olen aikamoinen saalis, eli tuskimpa vaihtaa. Asunto on yhteinen, kultaseni.

Vierailija
51/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 40 neliön neukkukuutio on varmasti hienompi kuin kenenkään teistä. Tai siis vuokralla oon, ei oo mun oma.

Vierailija
52/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ikinä tahtois asua ikivanhassa talossa.

Vierailija
53/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hienoin koti, ei todellakaan ap:lla! Asun 60 neliöisessä 40-luvulla rakennetussa mummonmökissä. Kauniit alkuperäiset ikkunat, jotka vetää. Joka seinällä on entisen asukkaan tupakan savusta tahriintumaa lasikuitutapettia. Vessatilaa ei ole rempattu lainkaan, seinissä on tapettia ei suinkaan laattaa. Tapetti halkeilee joka kohdista. Tapetin alla on homehtunutta osaa. Hih. Ullakolla on rottia ja kauan kotoa pois olleena olen nähnyt paljon papanoita kämpässäni :) (ja rottia, koska olen yhden nähnyt, ihana!).

Asunnossa on sähköpatterit, jotka eivät tuota paskaakaan lämpöä kun ovat niin saatanan huonot ja pienet asunnon kokoon nähden. On ihanaa palella näin talvisin! Onneksi on puuhella, joka lämpenee nopeasti mutta ei taasen pidä lämpöä niin hyvin kuin takka pitäisi :) Hih.

Asunnossani on myös kosteusvaurio ja edellä mainittua hometta :) Ihanan jännää!

Mutta mummonmökkini on maailman ihanin ja kaunein  !!!!

Vierailija
54/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:07"]

Enpä jaksa uskoa tuota, kotisi siis päihittää minun ja huippujalkapalloilijamieheni asunnon? tai oikeastaan meillä on kolme asuntoa mutta kerrotaan nyt tästä yhdestä:

upea valkoinen kartano lähellä Hollywoodia, sopiva ajomatka kaikille tunnetuille nähtävyyksille, ostoksille ja rannalle. Kartanossamme meillä on suuri ja täysin uusinta mallia oleva taulutv, jota ei vielä Suomen markkinoilta löydy. Meillä on yläkerrassa oma kuntosali ja personal trainer käy yläkerran salissamme kerran viikossa. Keittiömme on suuri, laaja ja avara jossa on tietysti uusimmat ja toimivimmat kodinkoneet. Eräs kuuluisa suomalainen suunnittelija on suunnitellut keittiömme sisustuksen. Wctä en oikeastaan kutsu edes wcki vaan privaatti kylpyläksi, sieltä meiltä löytyy poreamme (shampanjan kera), sadevesisuihku joka vaihtaa väriä ja upea mosaaiikkikuvioinen kallis lattia. Ovenkahvat ovat kaikki kullattuja ja meillä on myös aito kullattu ja aidoilla timanteilla koristeltu kokovartalopeili. Suurikokoisella pihallamme mahtuu vaikka jalkapallojoukkoe pelaamaan peliä, sieltä löytyy myöskin suuri uima-allas jossa käymme vilvoittelemassa aina kun kiireiltämme ehdimme, pihamme on hyvin vartioitu ja aidattu alue kameroilla jotka tallentavat videokuvaa 24/7. Tällaista meillä nyt vaan sattuu olemaan, onnekkaita kun olemme. Niin että vieläkö kotisi on se maailman parhain ja mahtavin?

[/quote]

Vaikka tämä satu olisikin totta, en haluaisi tuollaista, vaan näen yhä oman kotini kauneimpana ja tyylikäimpänä ikinä.

Vierailija
55/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää asun New Yorkin Manhattanilla. Asunto on pieni ja vie 70 % palkasta mutta on se sen arvoinen! Puiston lähellä, just sopivasti tilaa mulle. Kyllä tää mun mielestä sun kämpän voittaa :) Toki ei tietty välttämättä muiden mielestä.

Vierailija
56/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:07"]

[/quote]

Vaikka tämä satu olisikin totta, en haluaisi tuollaista, vaan näen yhä oman kotini kauneimpana ja tyylikäimpänä ikinä.
[/quote]

Nytpä osuitki asian ytimeen! Monien mielestä se OMA koti on kaunein ja tyylikkäin ikinä. Ei sinun koti.

Vierailija
57/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:49"]

Kerro nyt jotain. Millainen sisustus?

[/quote]

Asumme Helsingissä hienolla vanhalla arvoalueella. Rauhallinen sijainti, yli satavuotias arvokas talo. Erittäin tilava neliö. Remontoitu kauttaaltaan vuonna 2013. Alkuperäiset, ihanasti narisevat puulattiat, jotka lakattu valkoisiksi. Moderni, tyylikäs keittiö. Leveät ikkunalaudat. 
[/quote]

Mitä ihanaa on rikkinäisessä lattiassa? Itse tykkään ehjästä.
[/quote]

Siinäpä malliesimerkki sivistymättömän juntin kommentista.
[/quote]

En ole juntti enkä edes sivistymätön. Ehjä lattia ei narise, sorry.

Vierailija
58/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:07"] Enpä jaksa uskoa tuota, kotisi siis päihittää minun ja huippujalkapalloilijamieheni asunnon? tai oikeastaan meillä on kolme asuntoa mutta kerrotaan nyt tästä yhdestä: upea valkoinen kartano lähellä Hollywoodia, sopiva ajomatka kaikille tunnetuille nähtävyyksille, ostoksille ja rannalle. Kartanossamme meillä on suuri ja täysin uusinta mallia oleva taulutv, jota ei vielä Suomen markkinoilta löydy. Meillä on yläkerrassa oma kuntosali ja personal trainer käy yläkerran salissamme kerran viikossa. Keittiömme on suuri, laaja ja avara jossa on tietysti uusimmat ja toimivimmat kodinkoneet. Eräs kuuluisa suomalainen suunnittelija on suunnitellut keittiömme sisustuksen. Wctä en oikeastaan kutsu edes wcki vaan privaatti kylpyläksi, sieltä meiltä löytyy poreamme (shampanjan kera), sadevesisuihku joka vaihtaa väriä ja upea mosaaiikkikuvioinen kallis lattia. Ovenkahvat ovat kaikki kullattuja ja meillä on myös aito kullattu ja aidoilla timanteilla koristeltu kokovartalopeili. Suurikokoisella pihallamme mahtuu vaikka jalkapallojoukkoe pelaamaan peliä, sieltä löytyy myöskin suuri uima-allas jossa käymme vilvoittelemassa aina kun kiireiltämme ehdimme, pihamme on hyvin vartioitu ja aidattu alue kameroilla jotka tallentavat videokuvaa 24/7. Tällaista meillä nyt vaan sattuu olemaan, onnekkaita kun olemme. Niin että vieläkö kotisi on se maailman parhain ja mahtavin? [/quote] Vaikka tämä satu olisikin totta, en haluaisi tuollaista, vaan näen yhä oman kotini kauneimpana ja tyylikäimpänä ikinä. [/quote] Nytpä osuitki asian ytimeen! Monien mielestä se OMA koti on kaunein ja tyylikkäin ikinä. Ei sinun koti.

[/quote]

Oi ihanaa, pääsit tekemään opettavaisen huomautuksen lapsellisella ap:lle. Kyllä hän nyt tästä ottaa opikseen ja kasvaa ihmisenä suorempaan ja jalostuu. Kiitos.

Vierailija
59/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:05"]

Ylpeys käy lankeemuksen edellä ja miehesi vaihtaa sut jonain päivänä toiseen. Sitten hän voi tulla tänne leuhkimaan upealla talolla. Miehenhän se on, eikö?

[/quote]

Ensinnäkin, olen aikamoinen saalis, eli tuskimpa vaihtaa. Asunto on yhteinen, kultaseni.

[/quote]

Saaliilla on sellainen määrä kirjoitusvirheitä, että arviointikyky ei välttämättä ole muutenkaan kohdillaan. 

Vierailija
60/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaliinjaolla myös merkkaa se kuka asuntoa maksaa eniten ei ne vain ne nimet paperissa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi